Cumu resettà in fabbrica Windows 10

Cumu resettà in fabbrica Windows 10

Pudete resettate u vostru urdinatore in fabbrica da i paràmetri di Windows. Segui i passi sottu per cumincià:

  1. accende Impostazioni di Windows (tasti Windows + I) è selezziunate Update & Security> Recuperazione.
  2. Cliccate Resetten stu PC> Start .
  3. Sceglite caccià tuttu Sè vo vulete sguassà tutti i vostri schedari persunali è principiatu. Locate mantene i mo fugliali À u cuntrariu.
  4. Cliccate Scaricate Cloud Se vulete installà u vostru Windows da i servitori Microsoft. À u cuntrariu, attraversu reinstallazione locale, Pudete stallà nant'à u vostru urdinatore da u vostru dispusitivu stessu.
  5. Segui l'istruzzioni è infine, cliccate nant'à " u seguitu " Per inizià un resettore di fabbrica.

Allora, u vostru Windows hè travagliatu di novu. Aghju pruvatu tutte e correzioni di solitu cum'è rebooting, restaurazione di u sistema è scans di malware, ma nessuna di queste soluzioni pare chì funziona sta volta. Fortunatamente, però, avete un ultimu ace in a vostra scatula d'arnesi chì pò aiutà à risolve questi prublemi per u bonu.

Reset di fabbrica, o cum'è mi piace à chjamà, u "all-pulvizer" per a maiò parte di l'errori di Windows. Cuminciamu cù e diverse manere chì pudete resettate u vostru Windows 10.

Resetten u vostru urdinatore di fabbrica da Settings Windows

U modu più cumuni è preferitu per resettate i paràmetri di Windows 10 hè attraversu l'opzione Impostazioni nant'à u vostru urdinatore, cum'è cunsigliatu da Microsoft stessu. Per cumincià, appughjà Chjave di Windows و I per passà à Impostazioni di Windows Da quì, seguitate i passi sottu:

  1. Situà Update & Security> Recuperazione .
  2. Avà, selezziunate Resettate stu PC Per cumincià à fà una ripetizione appuntamentu .
  3. Cliccate principià in l'opzione Resettate stu PC .
  4. Dopu, sceglite mantene i mo fugliali و caccià tuttu . Se vulete mantene i vostri fugliali intactu è installate solu u sistema operatore, cliccate mantene i mo fugliali . Tuttavia, vi cunsigliu di utilizà l'opzione caccià tuttu Perchè chì vi darà un novu principiu.
  5. Decide se vulete installà u vostru Windows da u nuvulu o attraversu una reinstallazione lucale da i vechji schedarii di Windows.
  6. Cliccate prossimu Da l'ultimu dialogu per inizià u prucessu di resettore.

Windows Factory Reset Settings

Installa da u nuvulu o a finestra di l'unità locale

Resettate u vostru PC di fabbrica da Settings

U vostru Windows serà resettatu in pochi minuti, è una copia fresca di Windows serà installata in u so locu.

Reset di fabbrica da u menu di boot

Altre volte, pudete finisce micca esse capace di accende u vostru urdinatore in tuttu, è ùn pudete micca ancu ghjunghje à a pantalla di casa in u risultatu. S'ellu hè quì chì site bloccatu avà, pudete sempre resettate u vostru PC da u menu di boot. Per fà questu, appughjà F11 À u tempu di boot, chì si apre ambiente di ricuperazione .

Se questu ùn viaghja micca per voi, appughjà è mantene u buttone di putenza per almenu dece seconde durante l'iniziu. Stu vi ripigliate u vostru urdinatore. Fate questu trè volte in una fila, è l'Ambiente di Recuperazione di Windows avviarà.

Da quì, sceglite Risoluzione di prublemi> Resetten stu PC da i menu di opzioni. Hè una prucedura un pocu simili, cum'è hè stata fatta in u primu metudu sopra.

Eseguite un reset di fabbrica in Windows 10

È questu hè tuttu u resettore di fabbrica di Windows, gente. Reset di fabbrica hè un strumentu pulito chì pò salvà u vostru sistema Windows da errori custanti. Tuttavia, prima di principià, hè impurtante chì voi Crea una copia di salvezza di i vostri schedari preset in modu chì pudete restaurà i paràmetri dopu, ancu s'ellu hè accadutu qualcosa di stranu durante u prucessu di resettore.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu