Cumu risolve l'errore di stallazione 0x800f0988 Windows 11

Cumu risolve l'errore di stallazione 0x800f0988 Windows 11

Pudete facilmente risolve l'errore "Updates Failed" in u vostru Windows 11 PC usendu sti semplici struzzioni.

Cum'è clockwork, Microsoft libera l'aghjurnamenti più tardi per u sistema operatore Windows. Tuttavia, parechji utilizatori di Windows si dicenu avè un fallimentu per aghjurnà un dispositivu Windows 11 elli cù un codice d'errore di stallazione specificu - "0x800f0988".

U fallimentu di l'aghjurnamentu hè generalmente facilmente riparabile da Windows stessu, è raramente richiede l'intervenzione umana. Ma questu ùn hè micca u casu cù stu codice d'errore.

Siccomu ci ponu esse una quantità di prublemi chì impediscenu l'aghjurnamentu di u vostru sistema, pudete bisognu di fà più di una di e correzioni elencate quì sottu.

1. Download è stallà l 'aghjurnamentu manually

Microsoft furnisce ancu un modu per installà manualmente un aghjurnamentu per u vostru dispositivu Windows. Data chì, sapete u numeru di basa di cunniscenza per l'aghjurnamentu, chì pò esse facilmente truvatu nantu à a pantalla di Windows Update di l'app Settings in u vostru dispositivu.

Per scaricà l'aghjurnamentu manualmente, andate à u situ ufficiale Microsoft Update Index catalog.update.microsoft.com utilizendu u vostru navigatore preferitu.

Dopu, entre u numeru KB di l'aghjurnamentu chì vulete scaricà in a barra di ricerca à a diritta di a pagina web è appughjà Rinsignate per fà una ricerca.

Avà, una lista di l'aghjurnamenti dispunibili chì currispondenu à u numeru di basa di cunniscenza serà populata. Per sapè più infurmazione nantu à u pacchettu di aghjurnamentu, cliccate nant'à u so tìtulu. Questu hà da apre una finestra di navigatore separata nantu à u vostru schermu.

Sapete più nantu à l'aghjurnamentu, a so valutazione, i prudutti supportati, è ancu e lingue chì u pacchettu d'aghjurnamentu supporta. Pudete ancu andà in a tabulazione rispettiva per sapè di più nantu à e risorse di stallazione, i dettagli di u pacchettu è più.

Per scaricà un pacchettu di aghjurnamentu specificu, cliccate nant'à u buttone Scaricate in l'estrema destra di a fila individuale. Questu hà da apre una finestra di navigatore separata nantu à u vostru schermu.

Dopu, fate un clic right in u ligame in a finestra, è sceglite l'opzione "Salvà u ligame cum'è" da u menù di cuntestu.

Dopu, sceglite u cartulare chì vulete è cliccate u buttone Salvà per scaricà u pacchettu Windows Update à u vostru urdinatore. Una volta chì avete fattu a vostra scelta, u vostru scaricamentu duveria principià in un mumentu.

Una volta scaricatu, andate in u vostru cartulare di scaricamentu predeterminatu è fate un doppiu clic nantu à u pacchettu per eseguisce.

Allora, Windows Update Standalone Installer prepararà u sistema per a stallazione è questu pò piglià uni pochi di minuti o più. Una volta chì l'aghjurnamentu hè prontu à esse stallatu, apparirà un promptatu nantu à u screnu per cunfirmà a stallazione; Cliccate u buttone Sì per cuntinuà.

L'installazione di u pacchettu hà da principià à stallà l'aghjurnamentu di Windows in u vostru urdinatore, aspettate chì a stallazione finisci.

Una volta a stallazione hè cumpleta, secondu u tipu di aghjurnamentu, vi pò esse dumandatu à ripigliate u dispusitivu. Fate questu per compie l'aghjurnamentu.


2. Run Tool DISM cù Terminal Windows

DISM significa Image Deployment and Management Service. Hè un strumentu di linea di cumanda utilizatu per Windows Image Service. Contene un gran numaru d'applicazioni, però, in questu casu, serà utilizatu per restaurà a salute di l'imaghjini Windows attualmente implementate in u vostru sistema.

Per fà questu, apre u Windows Search situatu nantu à a barra di u vostru dispositivu è dopu scrive Benutzer. Dopu, cliccate right-click nant'à u pannellu Terminal Windows è sceglite l'opzione Esegui cum'è amministratore da u menù di cuntestu.

Dopu quì, a finestra UAC (User Account Control) cumpariscerà nantu à u vostru schermu. Se ùn site micca cunnessu cù un contu amministratore, furnisce e credenziali per unu. Altrimenti, cliccate nant'à u buttone "Sì".

Dopu, da a finestra di a Terminale, cliccate nantu à u simbulu di carat (freccia rivolta in giù) è sceglite l'opzione "Command Prompt". In alternativa, pudete ancu appughjà u shortcut CtrlShift2 Per apre a tabulazione Command Prompt.

Avà, scrivite o copià / incollà u cumandimu seguitu è ​​cliccate Enter in u vostru teclatu.

dism /online /cleanup-image /startcomponentcleanup

U prucessu pò piglià uni pochi di minuti per compie. Hè cunsigliatu di ùn interrompe u prucessu. Una volta finitu, riceverete un missaghju chì dicendu chì.


3. Uninstall lingue supplementari

A causa di l'immensa basa d'utilizatori di Windows, u sistema operatore sustene una varietà di lingue per a cunvenzione di l'utilizatori. Tuttavia, ci pò esse una pussibilità chì a lingua predeterminata / supplementu hè causatu u prublema.

Per disinstallà un pacchettu di lingua, andate à l'app Settings da u menu Start. In alternativa, pudete ancu appughjà un shortcut WindowsInantu à u teclatu per apre a finestra di paràmetri.

Dopu, cliccate nant'à a tabulazione Time and Language situatu nantu à u pannellu manca di a finestra Settings.

Dopu, cliccate nant'à u pannellu "Lingua è Regione" situatu à u dirittu di a finestra.

Dopu, truvate a casella di lingua supplementu sottu a sezione Lingua è cliccate l'icona ellipsis (trè punti horizontale). Dopu, sceglite l'opzione "Eliminate" da a lista completa.

Una volta disinstallatu, riavvia u vostru urdinatore da u menu Start è pruvate à stallà u pacchettu di l'aghjurnamentu di novu.


5. Svuotate Windows Update Cache

Svuotà a cache di Windows Update pò ancu risolve i prublemi causati da un schedariu d'aghjurnamentu currutti o currutti. Ancu s'è a suluzione hè un pocu generica, pò esse assai efficace.

Per fà questu, appughjà CtrlShiftEsc U shortcut in u vostru PC porta u Task Manager. Dopu, cliccate nantu à a tabulazione File situata in u cantonu superiore manca di a finestra. Dopu, cliccate nantu à l'opzione "Esegui una nova attività".

Dopu, da a finestra Crea New Task, scrivite wt.exe Cliccate a casella di spunta prima di u campu "Crea stu compitu cù privilegi amministrativi". Avà, cliccate OK per apre u Terminal Windows.

Avà, da a finestra di a Terminale, cliccate nantu à u simbulu di carat (freccia rivolta in giù) è sceglite l'opzione Command Prompt. In alternativa, pudete ancu appughjà u shortcut CtrlShift2nantu à u teclatu per apre.

Dopu, scrivite o cupià + incollà u cumandimu seguitu unu per unu è appughjà RinsignatePer piantà i servizii assuciati cù Windows Update.

net stop bits
net stop wuauserv
net stop cryptsvc

Una volta chì i servizii sò stati fermati, apparisce l'utilità Run Command pressu u win + R shortcut nantu à u vostru teclatu è scrivite o copiate è incollà u repertoriu seguente, è appughjà. Rinsignate nantu à a tastiera.

C:\windows\SoftwareDistribution\Download

Dopu, da a finestra di l'esploratore, selezziunate tutti i schedari pressendu CtrlA Allora sguassate in permanenza pressu u shortcut Shiftcancillari nantu à a tastiera.

Dopu, cliccate nant'à u cartulare "SoftwareDistribution" da a barra di indirizzu.

Dopu, cliccate nant'à u cartulare "DataStore".

Avà, selezziunà tutti i schedari è cartulare pressendu CtrlA nant'à u teclatu è sguassate permanentemente pressu Shiftcancillari nantu à a tastiera.

Infine, torna à a finestra elevata di Command Prompt, è scrivite o copiate è incollà u cumandimu seguitu unu per unu è cliccate Enter per inizià i servizii chì avete disattivatu prima.

net start bits
net start wuauserv
net start cryptsvc

Dopu à quessa, ripigliate u vostru PC Windows da u Menu Start è pruvate à stallà l'aghjurnamentu di novu per verificà se u prublema hè risolta.


6. Eseguite un aghjurnamentu in locu

Se tuttu u restu falla, pudete sempre fà un aghjurnamentu in situ à l'ultima versione di Windows senza affettà i vostri fugliali persunali è cartulare. Tuttavia, per fà quessa, avete bisognu di l'ultime Windows 11 ISO.

lettura: Cumu scaricà Windows 11 ISO

Dopu avè acquistatu u schedariu ISO di Windows 11, fate un clic right nantu à u schedariu ISO è sceglite l'opzione Mount Disk da u menù di cuntestu.

Avà, andate à "Stu PC" è cliccate doppiu nantu à u drive installatu per eseguisce Windows 11 setup.

Dopu quì, a finestra UAC (User Account Control) cumpariscerà nantu à u vostru schermu. Inserite i vostri credenziali di l'amministratore se ùn site micca attualmente cunnessu cù un contu amministratore. Altrimenti, cliccate nant'à u buttone "Sì" à cuntinuà.

Dopu, da a finestra di configurazione di Windows 11, cliccate nant'à u buttone Next situatu in u cantonu in basso à destra.

Dopu questu, a stallazione verificarà l'aghjurnamenti. Puderà piglià un pocu di tempu, aspettate mentre a configurazione scarica l'ultime risorse da i servitori Microsoft.

Dopu, leghjite l'Accordu di Licenza di l'Usuariu Finale Microsoft è cliccate u buttone Accetta.

Dopu à quessa, l'assistente di stallazione di Windows hà da esse configuratu per installà l'ultima versione di u sistema upirativu in u vostru dispositivu. Per piacè aspettate mentre u prucessu hè in esecuzione in sfondate.

Infine, nantu à a pantalla successiva, l'assistente di cunfigurazione listerà a versione di Windows per installà in u vostru urdinatore cù a scelta predeterminata per mantene i fugliali persunali è l'applicazioni. Cliccate u buttone Installa per inizià a stallazione.


Hè cusì, una di sti suluzioni certamenti travaglià nant'à u vostru aparechju à riparà l 'errore aghjurnamentu è vi sarà torna à riceve è stallà aghjurnamenti nant'à u vostru urdinatore nurmalmente in pocu tempu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu