Cumu risolve l'errore "Regedit.exe ùn pò esse truvatu" in Windows

Cumu risolve l'errore "Regedit.exe ùn pò esse truvatu" in Windows. L'Editor di u Registru di Windows hè un strumentu impurtante, ma qualchì volta u sistema operatore hà prublemi à truvà.

Regedit.exe hè u schedariu di l'applicazione per l'Editor di Registru, una applicazione chì l'utilizatori utilizanu per mudificà u registru. Tuttavia, certi utilizatori ùn ponu micca apre sta applicazione per via di errore regedit.exe. Questi utilizatori anu signalatu stu missaghju d'errore quandu anu pruvatu à lancià l'Editor di Registru: "Windows ùn pò micca truvà C:\Windows\regedit.exe".

Stu errore di l'applicazione di u registru pò appare in Windows 11/10 è piattaforme precedenti da a listessa serie di sistemi operativi. Blocca in modu efficace l'accessu à u logu per l'utilizatori chì anu bisognu di risolve. Eccu alcuni di i modi per riparà l'errore "regedit.exe ùn pò esse truvatu" in Windows 11/10.

1. Eseguite una scansione antivirus cumpleta

L'errore "Ùn si pò truvà regedit.exe" pò esse causatu à volte da malware destinatu à l'Editor di Registru. Per quessa, ricumandemu chì tutti l'utilizatori chì anu bisognu di risolve stu prublema prima realizanu una scansione antivirus completa. Se ùn avete micca installatu alcun antivirus, pruvate à eseguisce una scansione di sicurezza di Windows cum'è seguente:

  1. Fate un doppiu clic nantu à l'icona di u scudo di sicurezza di Windows in a barra di u sistema à a diritta di a barra di attività.
  2. Cliccate nantu à a tabulazione Proteczione Virus & Minacce à a manca di Windows Security.
  3. Selezziunate Opzioni di scansione per accede à tutti i buttoni di l'opzione di scansione.
    Opzione di scansione
    Opzione di scansione
  4. Dopu, cliccate nantu à l'opzione di scansione Full Windows Security.
  5. Cliccate Scan now per inizià a scanning.
    Scansione avà
    Scansione avà
  6. Se a Seguretat Windows detecta qualcosa, selezziunate Elimina l'opzioni d'azzione per tuttu ciò chì hè rilevatu.
  7. Dopu cliccate Start Actions.

2. Scan è riparà i schedari sistemu

A verificazione di i fugliali di u sistema hè una suluzione potenziale à l'errore "regedit.exe ùn pò esse truvatu" chì alcuni anu cunfirmatu per travaglià. Questi utilizatori risolve u prublema utilizendu l'utilità System File Checker Command Prompt. Pudete cuntrollà è riparà i schedarii di u sistema cù l'utillita SFC cum'è questu:

  1. Prima, cliccate nant'à u buttone di a casella di ricerca longu a barra di task.
  2. Ricerca di Command Prompt scrivite cmd in u strumentu di ricerca.
  3. Eseguite Command Prompt in u so modu di amministratore clicchendu nantu à stu risultatu di ricerca cù u buttone drittu di u mouse è selezziunate Run as Administrator.
  4. Prima di eseguisce una scansione SFC, eseguite u cumandimu seguente:
    DISM.exe / Online / Cleanup-image / Restorehealth
  5. Scrivite stu script di cumanda SFC è cliccate Enter:
    sfc / scannow
    Command
    Command
  6. Aspettate chì a scansione di stu strumentu righjunghji u 100 per centu. Allora vi vede u messagiu Windows Resource Protection in a finestra prompt.

3. Habilita l'accessu à l'Editor di u Registru in l'Editor di Politiche di u gruppu

L'edizioni Windows Pro è Enterprise cuntenenu un strumentu di Editore di Politiche di Gruppu chì include l'opzione per impedisce l'accessu à l'arnesi di editazione di u registru. Sè vo site un utilizatore Pro o Enterprise, verificate s'ellu sta paràmetra di pulitica hè attivata è hè causatu u prublema in manu. Eccu cumu pudete attivà l'accessu à l'Editor di u Registru cù l'Editor di Politiche di Gruppu:

  1. Open Run, scrivite gpedit.msc in a casella di cumanda di quella estensione, è selezziunate OK.
  2. Selezziunate Configurazione di l'Usuariu in a barra laterale di l'Editor di Politiche di Gruppu.
  3. Doppiu clicche nantu à Modelli amministrativi> Sistema per accede à l'opzione Impedisce l'accessu à l'arnesi di edizione di u registru.
    Opzione per nigà l'accessu
    Opzione per nigà l'accessu
  4. Dopu cliccate doppiu Prevenzione di l'accessu à l'arnesi di edizione di u registru per apparirà a finestra per questa paràmetra di pulitica.
  5. Selezziunate l'opzione Disabled, è cliccate Apply per salvà.
    Cliccate Apply per salvà
    Cliccate Apply per salvà
  6. Cliccate u buttone "OK" in a finestra Impedisce l'accessu à l'arnesi di edizione di u registru.
  7. Esci da l'Editor di Politiche di Gruppu, è riavvia u vostru urdinatore.

4. Edite a variabile di l'ambiente di a strada

Una variabile d'ambiente mancante o misconfigurata pò causà l'errore "Impossibile truvà regedit.exe". Certi utilizatori ponu avè bisognu di edità una variabile d'ambiente per risolve stu prublema. Per fà questu, seguitate sti passi per edità a variabile di a strada:

  1. Press Win + S per accede à a casella di ricerca.
  2. Inserite Mostra i paràmetri avanzati di u sistema in a casella Type here to search.
  3. Selezziunate Vede i paràmetri avanzati di u sistema per vede a finestra di e Proprietà di u Sistema.
  4. Cliccate Variabili Ambiente per apre quella finestra.
    a finestra
    a finestra
  5. Selezziunà a strada, è cliccate nant'à u buttone Edit.
    Cliccate u buttone Edit
    Cliccate u buttone Edit
  6. Cliccate Edit in a finestra di variabile di l'ambiente.
  7. Inserite sta variabile:
    %USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\WindowsApps
  8. Selezziunate l'opzione "OK" in a finestra di a variabile di l'ambiente Edit.
    Finestra di edizione di variabile di l'ambiente
    Finestra di edizione di variabile di l'ambiente
  9. Riavvia u vostru desktop o laptop Windows.

5. Ripristina i valori predeterminati di u registru per l'editore di registru

Stu errore pò accade à causa di cambià alcuni valori di u Registru di l'Editor di Registru. Dunque, restaurà i valori predeterminati di u registru di regedit.exe pò esse una soluzione per alcuni utilizatori. Pudete restaurà questi valori in modu predeterminatu senza applicà l'Editor di Registru preparendu un script cum'è seguitu:

  1. Accende l'editore di testu di Windows utilizendu un metudu in a nostra guida per apre u Notepad.
  2. Selezziunate stu codice di scrittura è appughjà a combinazione di tasti Ctrl + C:
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion] "SM_GamesName"="Games" "SM_ConfigureProgramsName"="Set Program Access and Defaults" "CommonFilesDir"="C:\\Program Files\\Common Files" "CommonFilesDir (x86) "="C:\\Program Files (x86)\\Common Files" "CommonW6432Dir"="C:\\Program Files\\Common Files" "DevicePath"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6, 00,52,00,6d,00,6f,00,74,00,25,00,5f,\ 00,69,00,6c,00,66,00,3e ,00,00,00b,2 "MediaPathUnexpanded"=hex(25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6):00,52,00d,6 ,00,6,\00,74,00,25,00,5f,00,4f,00,65,00,64,00,69,00,61,00,00,00c,86d,86 " ProgramFilesDir"="C:\\Program Files" "ProgramFilesDir (x2)"="C:\\Program Files (x25,00,50,00,72,00,6)" "ProgramFilesPath"=hex(00,67,00,72,00,61,00,6):00,46, 00,69,00,6f,00,65,00,73,00,25,00,00,00d,6432,\ 5.00c,XNUMX "ProgramWXNUMXDir "="C:\\Program Files" Editore di Registru di Windows Versione XNUMX
  3. Cliccate nant'à a finestra di u Notepad, è appughjà u tastu di tastiera Ctrl + V per incollà.
    Ctrl+V
    Ctrl+V
  4. Pulsà a scurciata di tastiera Ctrl + Shift + S in Notepad per apre a finestra Salvà cum'è.
  5. Selezziunate l'opzione Tutti i schedari in u menù Salvà cum'è tipu.
    Tutti i fugliali
    Tutti i fugliali
  6. Type Registry Fix.reg in a casella Named.
  7. Sceglite di salvà u script in l'area di u desktop.
  8. Selezziunate una opzione di salvezza, dopu chjude Notepad.
  9. Cliccate cù u dirittu u script Registry Fix.reg salvatu à u vostru scrittore è selezziunate Mostra più opzioni> Merge.
  10. Cliccate "Sì" per cunfirmà l'opzione scelta.

6. Eseguite una Restaurazione di u Sistema

Eseguite una restaurazione di u sistema
Eseguite una restaurazione di u sistema

Risturà Windows à una data precedente pò riparà i fugliali corrotti. Se avete l'uttellu di Restaurazione di u Sistema in esecuzione, questu puderia vale a pena pruvà. Pudete restaurà Windows cum'è descrittu in a nostra guida Per creà punti di restaurazione in Windows è aduprà System Restore. Truvate un puntu di restaurazione chì precede l'errore "Impossibile truvà regedit.exe" in u vostru urdinatore se pudete.

Puderete bisognu di reinstallà alcuni prugrammi dopu avè fattu una restaurazione di u sistema. I prugrammi installati dopu a data di qualsiasi puntu di risturazione ùn sò micca cunservati. Cliccate l'opzione di scansione per u software affettatu di qualsiasi puntu di restaurazione di a vostra scelta per vede quale software elimina.

7. Resetten windows

Resettate Windows
Resettate Windows

Quest'ultima risoluzione restaurà Windows 11/10 à a so cunfigurazione predeterminata di fabbrica, chì prubabilmente risolverà u prublema "regedit.exe ùn pò esse truvatu". Tuttavia, questu hè l'ultimu cosa chì duvete pruvà perchè u resettore di Windows eliminerà ancu i pacchetti di software chì ùn sò micca stati installati prima. A nostra guida nantu à a resettazione di fabbrica di un PC Windows include i passi per applicà sta correzione.

Edite u registru cù l'editor di registru di novu

Speremu è aspittemu chì e suluzione potenziale in questa guida risolverà l'errore "regedit.exe ùn pò esse truvatu" in u vostru urdinatore. Queste pussibuli suluzioni ùn venenu micca cun una guaranzia di 100 per centu, ma probabilmente uttene stu prublema risolta in a maiò parte di i casi. Pruvate à applicà tutti cum'è necessariu sopra per fà chì l'Editor di Registru funziona di novu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu