Cumu riparà i video brevi di YouTube chì ùn si prisentanu micca in u vostru feed

Se utilizate assai YouTube, pudete avè nutatu chì u cuntenutu di e persone nantu à a piattaforma hà cambiatu assai annantu à l'anni. In questi ghjorni, YouTube hà solu cuntenutu di alta qualità chì mantene l'utilizatori impegnati per ore.

YouTube hà avà ancu introduttu una funzione TikTok cunnisciuta cum'è "Shorts". Hè una funzione in YouTube chì permette à l'utilizatori di carricà video brevi. I racconti brevi di YouTube sò diffirenti di Stories, postu chì appariscenu in u canali regulare di u canali.

Nanzu, i clips brevi di YouTube si ponu accede solu per via di u feed di homepage, ma più tardi Google hà introduttu una tabulazione dedicata per i cortometraggi in l'app YouTube. I Shorts di YouTube sò stati dapoi qualchì tempu, ma parechji utilizatori anu prublemi cun elli.

Parechji utilizatori anu dichjaratu chì ùn ponu micca vede u buttone dedicatu "Shorts" in a so app YouTube Android. Allora, s'è vo avete ancu affruntà u listessu prublema, allora site leghje a guida dritta.

3 manere di riparà i clip brevi di YouTube chì ùn si prisentanu micca in u vostru feed

In questu articulu, avemu da sparte alcuni di i migliori modi per riparà i clips brevi di YouTube chì ùn si prisentanu micca in l'app YouTube per Android. Cuntrollamu.

1. Update l 'app YouTube

Ebbè, u buttone per i shorts hè dispunibule solu in l'ultima versione di App YouTube . Allora, prima di pruvà qualsiasi altra suluzione, vai à Google Play Store è aghjurnà l'app YouTube.

L'ultima versione di l'app YouTube hà una sezione dedicata à i cortometraggi in u fondu di u screnu principale. Truverete ancu una opzione per caricate brevi filmati in u buttone (+) in u fondu di l'app YouTube.

2. Clear YouTube Dati

A volte i dati di cache obsoleti o corrotti causanu ancu prublemi cù l'applicazioni. In cunsiquenza, l'app pò fallu da nulla. Cusì, in stu mètudu, vi tocca à sguassà u cache è dati di l 'app YouTube. Piglià qualchi di i passi datu quì sottu à sguassà cache è dati nant'à YouTube.

Passu 1. Prima di tuttu, apre Settings è toccu " Applicazioni "

Passu 2. Sottu Applicazioni, selezziunate Vede tutte l'applicazioni

Passu 3. Dopu, tocca l'app YouTube.

Passu 4. Nantu à a pagina di l'infurmazione di l'applicazione, toccu u "Opzione" Storage ".

Passu 5. Dopu quì, stampa "Clear cache" , dopu nantu à l'opzione "dati chjaru" .

Què hè! Sò finitu. Questu hè cumu pudete sguassà a cache di YouTube è i dati in Android per risolve i prublemi cù i shorts di YouTube.

3. Aduprà una app VPN

Per piacè nutate chì YouTube Shorts hè sempre in beta. Questu significa chì u strumentu di creazione di video hè dispunibule in certi paesi / regioni.

Dunque, se ùn pudete micca vede a sezione dedicata à i cortometraggi di l'app YouTube, pò esse micca dispunibule in u vostru paese.

Tuttavia, s'è vo vulete sempre vede vidéos YouTube cortu, vi tuccherà à aduprà App VPN per Android . Ci sò parechje app VPN per Android dispunibili nantu à Google Play Store. Pudete utilizà un software gratuitu per vede YouTube Short.

Dunque, questu articulu hè nantu à a correzione per riparà i clips brevi di YouTube chì ùn appare micca in u vostru feed. Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi. Sì avete qualchì dubbiu in quantu à questu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.