Sè vo site perplessu per vede una notificazione dopu a cunnessione à u Wi-Fi chì a vostra rete Wi-Fi hè "micca sicura", avete bisognu di piglià un pocu di tempu per riparà a criptografia di u vostru router. L'avvertimentu indica chì u vostru router usa una criptografia obsoleta. protocolu. Ignore l'avvertimentu puderia causà à qualcunu in a gamma di u router à sente tuttu ciò chì fate in linea. Pudete rimedià questu cuntrollà u tipu di sicurità chì u vostru router usa attualmente è cambiendu à un novu.

Ciò chì attiva l'avvisu Wi-Fi micca assicuratu è perchè?

Questu avvisu hè attivatu quandu si cunnetta à una rete chì usa sia WEP (Wired Equivalent Privacy) sia TKIP (Protokollu di Integrità di Chiave Temporanea) perchè sò protokolli obsoleti è insicuri.

Ancu s'è vo avete una password forte, avete bisognu di un protokollu di criptografia forte per assicurà a vostra reta. Utilizà i protokolli più recenti cripta i vostri dati per chì l'altri ùn ponu micca spiegà tuttu ciò chì fate.

Attualmente, ci sò parechji protokolli chì pudete aduprà per criptà a vostra rete Wi-Fi, cum'è WEP, WPA è WPA2. Avaremu prestu WPA3, ma hè sempre in opera. U più anticu di questi hè WEP. L'Alleanza Wi-Fi hà certificatu WEP 22 anni fà, in 1999. Iè, Questu vechju.

Ancu l'Alianza Wi-Fi sperava chì rimpiazzà WEP cù WPA-TKIP averà cura di questu, ùn hà micca fattu. I dui protokolli utilizanu un mecanismu identicu è per quessa sò esposti à e stesse vulnerabilità. Dunque, TKIP hè cumplettamente indesevule cum'è WEP.

Cumu riparà l'avvertimentu "Wi-Fi ùn hè micca sicuru".

S'ellu ùn hè micca una reta privata, allora a reta deve esse disconnected. Avete bisognu di accede à i paràmetri di cunfigurazione di u router per risolve u prublema, chì ùn hè micca pussibule se site in una reta publica.

Se vede stu avvisu nantu à a vostra casa, l'uffiziu, o altre rete private, avete bisognu di verificà quale tipu di sicurità a vostra rete Wi-Fi usa attualmente. S'ellu hè WEP o WPA-TKIP, avete bisognu di cunfigurà u vostru router per una migliore criptografia. A maiò parte di i routers anu opzioni WPA2 eccettu per quelli assai vechji.

Truvate l'indirizzu IP di u vostru router è scrivite in a barra di indirizzu di u vostru navigatore. Avete bisognu di truvà a pagina cù l'opzioni di sicurità per cambià u protocolu. Questa hè generalmente a stessa pagina chì avete stabilitu a vostra password Wi-Fi.

L'interfaccia varieghja trà i routers, cusì i passi implicati à cambià u protocolu di sicurità di un router sò diffirenti. Questu rende difficiule di furnisce passi specifichi. Tuttavia, pudete riferite à u manuale o cercate u situ web di u fabricatore è vede cumu pudete accede à a seccione di sicurità in u vostru router.

A megliu opzione attualmente dispunibule hè WPA2 (AES). Se ùn vede micca listatu cum'è una opzione, a vostra megliu scumessa hè WPA (AES). U vostru router pò aduprà nomi ligeramente diffirenti per questi protokolli, ma i caratteri citati quì sò generalmente apparsu ancu in l'opzione.

Nota chì una volta cambiatu u protokollu, avete bisognu di reinserisce a password in tutti i vostri dispositi, ancu s'è vo avete usatu a stessa password.

Comu ultimu risorsu - cumprà un novu router

Se u vostru router attuale ùn hà micca un protokollu di sicurità megliu, hè ora di dumandà à u vostru ISP per un novu router. Se u vostru router ùn hè micca furnitu da u vostru ISP, cunzidira di rimpiazzà u vostru router cù un megliu. Hè megliu d'invistisce in un novu router è risolve u prublema chì di lascià a vostra reta in risicu.

À un certu puntu, Windows (è altri sistemi operativi) cessanu di cumunicà cù i routers chì utilizanu protokolli di sicurezza obsoleti. Sè vo aduprate un router furnitu da u vostru ISP, pudete vulete cunsiderà cumprà un novu, indipendentemente da qualsiasi prublemi di sicurezza.