Cumu impurtà password è paràmetri da Chrome à Safari in Mac

Cumu impurtà password è paràmetri da Chrome à Safari in Mac

Per una transizione liscia trà i dui

Avete pensatu à cunvertisce u vostru navigatore predeterminatu in u vostru Mac à Safari da Google Chrome? Awesome, grande scelta. Ma, chì ne di tutte e password salvate, a storia è i marcati chì avete creatu in Google Chrome?

Di sicuru, ùn pudete micca ricurdà tante password di Google Chrome per inserilli tutte di novu in Safari, questu hè un compitu doloroso! ùn ti preoccupa micca. Pudete impurtà tutte e vostre password salvate, a storia, è ancu quelli belli marcati Google Chrome in u navigatore Safari in u vostru Mac. Eccu cumu.

Prima, chjude Google Chrome cumplettamente in u vostru urdinatore per procederà cù u prucessu di impurtazione. Chiudi tutte e tabulazioni di Google Chrome, è "Quit Google Chrome" per avà. Allora apre Safari.

In a pagina iniziale di u navigatore Safari, sguassate a barra di menu superiore è cliccate nantu à u File, chì serà ghjustu accantu à Safari.

In a lista di u File drop-down, truvate Import da vicinu à a fine di a lista è selezziunate. U menu laterale hà l'opzione "Google Google Chrome", cliccate nant'à sta opzione.

Se seguite i nostri cunsiglii precedenti è chjude tutte e vostre tabulazioni di Google Chrome (cumprese tabulazioni incognito), duvete esse bè. S'ellu ùn hè micca, u buttone d'impurtazione serà grisgiu (unselectable) finu à chì chjude tutti.

Dopu avè chjusu Google Chrome cumplettamente, vi vede un popup d'importazione (cù u buttone d'importazione chì funziona) . Assicuratevi chì tutte e caselle di verificazione sò marcate (in particulare "Password") è dopu cliccate nantu à u buttone "Importà".

À u prossimu prompt, vi sarà dumandatu à entre a password di u vostru Mac per cunfirmà l'importazione. Se saltate sta cosa, a storia è i marcati seranu sempre impurtati, ma micca password. Allora per fà spaziu per l'importazione di password, avete da scrive a vostra password quì.

Una volta questu hè fattu, cliccate nantu à Permette o Permette sempre se questu serà sempre una opzione.

È avà, ogni situ web chì avete utilizatu in Google Chrome si apre facilmente in Safari. Inoltre, avete ancu ottene opzioni di password in i siti chì sò assicurati cù una password mentre avete firmatu in elli in Safari.

Questa hè una transizione liscia ùn hè micca? Affrettatevi, fate sta trasfurmazioni tantu aspittata !😉

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu