Cumu installà Google Play Store in Windows 11

Cumu installà Google Play Store in Windows 11

Ottene accessu à milioni di app è ghjochi Android nantu à u vostru Windows 11 PC.

Windows 11 hè digià catturà l'attenzione di l'utilizatori di macOS cù a so nova lingua di cuncepimentu è a sensazione mejorata. Ma ùn si tratta micca di l'estetica di Microsoft, cumincendu cù Windows 11, pudete ancu Eseguite l'applicazioni Android in Windows 11 lucale.

Ancu l'unicu magazinu chì pudete scaricà l'applicazioni Android ufficialmente in Windows 11 hè l'Amazon App Store, ma se ùn site micca timido per aghjustà e cose un pocu nantu à l'urdinatore, pudete ancu scaricà Google Play Store è gode di a lista di milioni di app. a vostra disposizione.

Un ringraziu speciale à un sviluppatore di terzu, ADdeltaX , per custruisce un strumentu WSAGAScript Per installà Google Play Store nantu à qualsiasi computer cù Windows 11.

Preparate u vostru Windows 11 PC per Google Play Store

Prima di pudè installà u Play Store, avete bisognu di attivà e funzioni "Windows Subsystem for Linux (WSL)" è "Virtual Machine Platform" in u vostru dispositivu.

Per fà questu, andate à l'app Settings da u menù Start in u vostru urdinatore o pressu e duie chjave Windowsi inseme nantu à u teclatu.

Cumu installà Google Play Store in Windows 11

Dopu, cliccate nantu à a tabulazione Applicazioni situata in a barra laterale sinistra di a finestra Settings.

Cumu installà Google Play Store in Windows 11

Dopu, cliccate nant'à u pannellu Funzioni Optional da a sezione manca di Apps Settings.

Cumu installà Google Play Store in Windows 11
Cumu installà Google Play Store in Windows 11

In seguitu, scroll down to localize the Related Settings section è cliccate nant'à u pannellu More Windows Features. Stu vi apre una finestra separata nant'à u vostru screnu.

Cumu installà Google Play Store in Windows 11
Cumu installà Google Play Store in Windows 11

Da a finestra Funzioni di Windows, scroll down è selezziunate l'opzione "Windows Subsystem for Linux" è cliccate nantu à a casella di spunta prima per selezziunate.

Cumu installà Google Play Store in Windows 11

Dopu, selezziunate l'opzione "Plataforma Virtual Machine" in a stessa finestra è cliccate nantu à a casella di spunta chì precede l'opzione per selezziunà. Poi cliccate nant'à u buttone OK à stallà sti dui funziunalità nant'à u vostru sistema.

Cumu installà Google Play Store in Windows 11

Windows pò piglià un pocu di tempu per installà queste funziunalità in u vostru urdinatore. Per piacè aspittà, mentre u prucessu hè in sfondate.

Una volta chì e funzioni sò installate, apre u Microsoft Store in u vostru urdinatore sia da a sezione App installate di u menu Start o cercandu in Windows Search.

Cumu installà Google Play Store in Windows 11
Cumu installà Google Play Store in Windows 11

In a finestra di Microsoft Store, cliccate nantu à a barra di ricerca in cima di a finestra, scrive Ubuntu , è cliccate Rinsignate.

Google Play nantu à Windows 11
Google Play nantu à Windows 11

Dopu, cliccate nantu à u buttone Get in u pannellu Ubuntu da i risultati di ricerca per installallu in u vostru sistema.

Google Play nantu à Windows 11
Google Play nantu à Windows 11

Puderete bisognu di riavvia u vostru urdinatore una volta chì tutte e funzioni sò stallate per permette à i cambiamenti per fà effettu. Fate questu da u menu Start clicchendu nantu à l'icona Power è scegliendu l'opzione Restart.

Installa Google Play Store in Windows 11
Installa Google Play Store in Windows 11


Installa manualmente u Google Play Store cù u sottosistema Windows per Android

U "Sottosistema Windows per Android" hè un stratu custituitu da u kernel Linux è Android OS chì permette à u vostru dispositivu per eseguisce l'applicazioni Android è hè essenziale per a trasfurmazioni.

Tuttavia, postu chì avemu da mudificà u sottusistema Windows di Android per allughjà è eseguisce Google Play Store. Duvete avè un installatore separatu per u pacchettu.

Installa Google Play Store cù Linux PowerShell

Stallà u Google Play Store nant'à u vostru sistema ùn hè micca un prucessu assai sèmplice. Tuttavia, ùn hè micca difficiule; Just seguitate i passi esistenti è prima di sapè, u Google Play Store serà stallatu in u vostru sistema.

Prima, andate à u cartulare chì cuntene l'installatore di pacchetti WSA (Sottosistema Windows per Android) (msixbundle) chì avete scaricatu da u ligame sopra in a sezione Prerequisiti.

In seguitu, cliccate right-click .msixfile, passa sopra l'opzione "Open With" è selezziunate l'archiviu di u schedariu installatu in u vostru urdinatore da a lista.

Installa Google Play Store in Windows 11
Installa Google Play Store in Windows 11

Avà, situatu .msixu pacchettu da a lista è fate un doppiu clicu per apre. Dopu, selezziunà tutti i schedari pressu u shortcut CtrlACopia lu clicchendu nant'à u shortcut CtrlCnantu à a tastiera.

Installa Google Play Store in Windows 11
Installa Google Play Store in Windows 11

In seguitu, vai à l'unità di stallazione di Windows (C Drive in a maiò parte di i casi). Crea un novu cartulare è u nome ويندوز Subsystem for أندرويد. In seguitu, incollà tutti i fugliali copiati da u pacchettu msix à stu cartulare pressendu u shortcut CtrlVnantu à a tastiera.

Una volta i schedari sò copiati, localizza è sguassà AppxBlockMap.xml، AppxSignature.p7x، [Content_Types].xml, È AppxMetadataCartulare di schedari è cartulare dispunibuli. Un prompt cumpariscerà nantu à u vostru schermu per cunfirmà l'azzione di sguassà, cliccate nantu à u buttone "Sì" per cuntinuà.

Avà, andate à u repositoriu Github github.com/ADeltaX utilizendu u vostru navigatore preferitu. Dopu cliccate nant'à u buttone Icona è sceglite l'opzione Download Zip File.

Una volta scaricatu, andate in u cartulare Downloads è localizza WSAGAScript-main.zipschedariu. Dopu, fate un doppiu clic nantu à u schedariu per apre.

Dopu, selezziunate tutti i fugliali è i cartulare in u zip pressendu u shortcut CtrlAAllora copià clicchendu nant'à u shortcut CtrlCnantu à a tastiera.

Avà, torna à a vostra unità di stallazione di Windows (l'unità C in a maiò parte di i casi). In novu, crea un novu cartulare è nome GAppsWSA. Allora incollà tutti i fugliali copiati in stu novu cartulare.

In seguitu, andate à u Sottosistema di Windows per u cartulare Android chì avete creatu prima è selezziunate vendor.img، system.imgو system_ext.img، product.imgè i schedari. Allora copiallu clicchendu nant'à u shortcut CtrlCnantu à u vostru urdinatore.

Dopu, andate in u cartulare "GAppsWSA" chì avete appena creatu è apre u cartulare "#IMAGES" clicchendu duie volte.

Avà, incollà tutti i fugliali copiati in stu cartulare.

Allora andate in u cartulare chì cuntene u schedariu zip Gapps è selezziunate. Dopu, copià u schedariu zip pressendu Shortcut CtrlCnantu à u vostru urdinatore.

Torna à u cartulare "GAppsWSA" è apre u cartulare "#GAPPS". Allora incollà u schedariu zip copiatu in stu cartulare.

Dopu, torna à u cartulare "GAppsWSA", è scrive bashbarra di indirizzu in a finestra è appughjà RinsignateApre una finestra WSL stabilita in u cartulare attuale.

Avà, in a finestra WSL, emette u cumandimu seguitu è ​​culpisce Rinsignatenant'à u teclatu. U sistema pò dumandà u permessu di scaricà, pressu Yseguità.

apt install lzip unzip

In seguitu, installate l'uttellu di convertitore dos2unix in WSL emettendu u cumandimu seguitu.

apt install dos2unix

Se a finestra WSL mostra l'errore "Impossibile di localizà u pacchettu dos2unix", emette i seguenti cumandamenti unu à unu per risolve l'errore.

apt-get update
apt-get install dos2unix

Avà vi tocca à cunvertisce qualchi schedari, tipu o cupià è incollà i seguenti cumandamenti unu à unu è appughjà Rinsignateper implementarli individualmente.

dos2unix ./apply.sh
dos2unix ./extend_and_mount_images.sh
dos2unix ./extract_gapps_pico.sh
dos2unix ./unmount_images.sh
dos2unix ./VARIABLES.sh

Una volta i schedari sò stati cunvertiti, issu u cumandimu seguita à principiatu stallà u pacchettu Google Apps nant'à u vostru sistema.

./extract_gapps_pico.sh

Una volta, emette u cumandimu seguitu per muntà l'imaghjini.

./extend_and_mount_images.sh

Una volta l'imaghjini sò stallati, emette u cumandimu sottu è appughjà Rinsignate.

./apply.sh

Dopu quì, smontate tutte l'imaghjini chì avemu stallatu prima emettendu u cumandimu seguitu.

./unmount_images.sh

Una volta chì l'imaghjini sò stati smuntati cù successu, andate à u cartulare "#IMAGES" situatu sottu à u cartulare "GAppsWSA" in u vostru unità di stallazione di Windows (probabilmente l'unità C), è copiate tutti i fugliali pressendu prima. CtrlAPer selezziunà tutti i schedari tandu CtrlCPer copià i schedari selezziunati.

In seguitu, andate à u subsistema di Windows per u repertoriu Android chì avete creatu prima in l'unità di installazione di Windows è incollà i fugliali quì pressendu u shortcut. CtrlV. Un prompt di Windows pò apparisce per avvistà chì i stessi schedari sò digià in u cartulare. Selezziunate l'opzione Replace Files per cuntinuà.

Allora andate à u cartulare "misc" sottu u cartulare "GAppsWSA" è copià u schedariu "kernel" situatu in u cartulare prima clicchendu nantu à ellu è appughjà u shortcut. CtrlC.

Avà, andate in u cartulare "Windows Subsystem for Android" è cliccate doppiu nantu à u cartulare "Strumenti" per apre.

In seguitu, rinominate u schedariu di kernel attuale kernel_bakPer salvà cum'è una copia di salvezza in casu chì qualcosa va male. Allora incollà u schedariu "kernel" copiatu da u cartulare precedente premendu u shortcut CtrlV.

In seguitu, andate à u Menu Start è cliccate nant'à u buttone All Apps situatu in l'angulu superiore destra.

Avà, scorri giù per localizà è cliccate right-click nant'à u pannellu Terminal Windows è sceglite Run as opzione amministratore da u menu cuntestu.

Dopu quì, una finestra UAC (User Account Control) pò apparisce nantu à u vostru schermu. Cliccate u buttone Sì per cuntinuà.

In a finestra di a Terminale, portate à a tabulazione Windows PowerShell è emette u cumandimu seguitu.

Add-AppxPackage -Register C:\WindowsSubsystemforAndroid\AppxManifest.xml

PowerShell hà avà installatu u pacchettu in u vostru sistema, aspettate pacienza chì u prucessu finisci.

Infine, apre u Menu Start è cliccate nantu à l'app "Windows Subsystem for Android" situatu in a sezione "Recommended".

Da a finestra WSA, cercate a casella Opzioni di Sviluppatore è cambiate u switch vicinu à a pusizione On.

Dopu, cliccate nantu à l'opzione File per inizià u sistema operatore Android è ancu inizià a Play Store in u vostru Windows 11 PC.

Un promptatu di dati di diagnosticu facultativu pò apparisce nantu à u screnu, cliccate per sguassà a casella di verificazione chì precede Share my diagnostic data è dopu cliccate nantu à u buttone Continue.

Infine, per accede à u Play Store in u vostru PC, andate à u Menu Start, è scrive Play StoreÈ cliccate nantu à l'app "Play Store" da i risultati di ricerca per lancià.

Dopu, cliccate nant'à u buttone Sign In da a finestra di Play Store è utilizate e credenziali di u vostru contu Google per accede.

Una volta vi sò cunnessu in u Google Play Store, vi sarà capaci di scaricà è stallà quasi tutte e Apps da Play Store à u vostru Windows 11 PC.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

11 opinioni nantu à "Cumu stallà Google Play Store in Windows XNUMX"

Aghjunghje un cummentariu