Cumu installà VirtualBox in Windows 11

Questu articulu mostra cumu installà VirtualBox in Windows 11 per installà e macchine virtuali invitati.

VirtualBox hè un software virtuale x64 o ipervisore ospitatu chì permette à l'utilizatori sperimentati o amministratori di sistema avanzati di stallà macchine virtuali indipendenti in un computer fisicu à u mumentu.

Quandu installate VirtualBox in Windows, pudete creà parechje computer d'ospiti indipindenti, ognunu cù u so propiu sistema operatore senza bisognu di hardware supplementu o supportu fisicu. Questu hè un grande prugramma per l'amministratori di u sistema è l'utilizatori di putere chì volenu eseguisce parechji sistemi operativi invitati senza avè da aghjunghje un novu hardware.

Per esempiu, quandu a virtualizazione VirtualBox hè installata in Windows 11, l'utilizatori di putere ponu creà computer virtuali addiziunali in VirtualBox per eseguisce Mac OS, Linux è Windows 11 Senza bisognu di trè computer separati.

Cù a liberazione di Windows 11 più tardi questu annu, VirtualBox serà prontu à stallà è aduprà senza saldatura. Windows 11 purterà parechje funziunalità è miglioramenti novi cum'è un desktop d'utilizatore riprogettatu, menu di partenza centrale è barra di attività, finestre d'angle arrotondati, temi è culori è assai di più, chì permettenu à l'utilizatori di integrà VirtualBox è aduprà sti novi funziunalità.

Quandu site prontu à stallà VirtualBox in Windows 11, seguitate sti passi:

Cumu installà Oracle VirtualBox in Windows 11

A virtualizazione di VirtualBox richiede chì a macchina host hà attivatu a visualizazione di hardware. A maiò parte di l'urdinatori oghje avè sta funzione, ma pò esse disattivata in u BIOS. Pudete avè da riavvià in u BIOS di u sistema è attivà  Tecnulugia di virtualizazione (VTx)  In i paràmetri di u BIOS di u sistema.

Una volta chì a virtualizazione hardware hè attivata, torna in Windows è andate à u ligame sottu per scaricà l'ultima versione di VirtualBox per tutti i sistemi operativi.

Scaricate Oracle VirtualBox
  • Quandu eseguite u installatore, vi sarà dumandatu cù un assistente di installazione. In a pagina Benvenuti à l'assistente di installazione, cliccate Next per inizià l'assistente di installazione.
  • Nantu à a pagina di cunfigurazione persunalizata, duvete probabilmente lascià tuttu cum'è è andate avanti. In a maiò parte di i casi, ùn cambierete nunda quì, eccettu per situazioni speciali.
  • Quandu site prontu, cliccate Next per cuntinuà.
  • In a pagina dopu, sceglite trà l'opzioni mostrate. Questu aghjunghje accurtatoghji à u vostru desktop, aghjunghje voci di menu, è più.
  • Quandu site prontu, cliccate Next per cuntinuà cù a stallazione.
  • Nantu à a pagina dopu, quandu hè dumandatu à stallà e funzioni di VirtualBox Networking, sceglite Sì. Sceglie "Sì" interromperà brevemente e cunnessione di a rete.
  • Allora procede cù a stallazione.
  • In a pagina dopu, quandu cliccate installazioni" per inizià a stallazione.
  • Infine, cliccate Finish per compie a stallazione. Se a casella di spunta per Start Oracle VM VirtualBox hè marcata, quandu cliccate Finish, VirtualBox lanciarà è apre.

VirtualBox si apre è sarà prontu à aduprà. Pudete principià à creà macchine virtuali in questu mumentu.

Installa VirtualBox Extension Pack

Dopu avè installatu u VirtualBox sopra, vi vulete installà u pacchettu di estensione per VirtualBox. Pudete scaricà u pacchettu di estensione attraversu stu ligame

Download - Oracle VM VirtualBox

Sceglite u ligame Per tutte e piattaforme di supportu Comu mostra sottu.

Scaricate è salvà à u vostru desktop. Allora apre VirtualBox è andate à Preferenze => Extension Ritrattu

O pudete simpricimenti doppiu cliccà nantu à u pacchettu telecaricatu è duveria principià à installà i pacchetti di estensione VirtualBox.

cliccate buttone stallazione à stallà lu.

U pacchettu di estensione estende a funziunalità basica di u pacchettu VirtualBox. Fornisce e seguenti migliure à VirtualBox:

  • Dispositivu USB 2.0 virtuale (EHCI)
  • Dispositivu virtuale USB 3.0 (xHCI)
  • Supportu VirtualBox Remote Desktop Protocol (VRDP).
  • hosting di corridoio di webcam
  • Intel PXE boot ROM.
  • Supportu sperimentale per a traversata PCI nantu à l'ospiti Linux
  • Cifratura di l'imaghjini di discu utilizendu l'algoritmu AES

Eccu! Sò finalmente pronti per inizià a creazione di macchine virtuali.

cunclusioni:

Questu post vi mostra cumu Scaricate Oracle VirtualBox È installate nantu à Windows 11. Se truvate qualchì errore sopra, per piacè utilizate a forma di cumentu sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu