Cumu installà Windows 11 in un Mac M1

Cumu installà Windows 11 in un Mac M1

Pudete installà Windows 11 nantu à u vostru M1 Mac cù Parallels Desktop, una applicazione desktop virtuale. Segui i passi sottu per cumincià:

  1. Installa l'app Parallels Desktop attraversu u situ web ufficiale.
  2. Dopu, installate a versione ARM di Windows 11 da u situ Windows Insider Preview.
  3. Aprite u scaricamentu cù Parallels Desktop è Windows 11 serà stallatu in pochi minuti.

Microsoft hà annunziatu Windows 11 in u ghjugnu di u 2021. Oltre à l'introduzione di parechje funzioni interessanti cum'è u futuru supportu per l'applicazioni Android, a barra di task cintrali, l'integrazione di Teams, è simili, avà avà Supportu Windows 11 da qualchì hardware più anticu chì prima era cunsideratu inutilizabile.

Mentre chì a versione completa diventerà solu Disponibile u 5 d'ottobre , Microsoft hà publicatu una versione di anteprima per ellu Preview Insider di i membri Dapoi qualchì tempu. Questu permette à i fan di Windows cum'è voi di pruvà una nova versione o aghjurnà prima ch'ella sia dispunibule publicamente. Sè vo site un utilizatore M1 Mac, pudete ancu eseguisce Windows 11 in u vostru sistema avà.

Cumu installà Windows 11 in un Mac M1

In un sforzu di migliurà a velocità, a vita di a batteria è l'esperienza generale di MacBook, Apple hà introduttu i Mac M1 un annu fà. Stu novu tipu di laptop Apple, M1 Macs, hè alimentatu da u chipset d'Apple, chì hè apposta per l'urdinatori Mac è i laptops; Un cambiamentu fundamentale hè statu fattu per sguassà Apple da i vechji chips Intel.

Pudete facilmente installà è eseguisce Windows 11 in M1 Mac cù Parallels Desktop , chì hè una applicazione virtuale per l'urdinatori cù macOS, cum'è mostratu quì sottu. In cortu, travaglia cù parechji novi mutori di virtualizazione, chì susteneranu sistemi operativi basati in ARM in macchine virtuali.

Esecuzione di Windows 11 attraversu Virtualbox

In questu metudu, scaricheremu l'imaghjini di installazione basata in ARM, è dopu apremu nantu à Parallels Desktop, chì hè veramente unu di i strade Per eseguisce Windows 11 nantu à l'urdinatori senza supportu.

Installazione di Parallels Desktop è Windows 11 Setup in ARM

Parallels Desktop hè un modu veloce è efficiente per eseguisce Windows 11 nantu à l'urdinatori Intel o M1 Mac. Hè dispunibule cum'è una prova gratuita di duie settimane, dopu chì duverete Cumprallu da u situ ufficiale . Cuminciamu cù a stallazione è a stallazione di u vostru sistema upirativu, cumincendu cù a stallazione di a versione di prova di Parallels.

  1. Andà à Situ ufficiali È installate Parallels Desktop da quì.
  2. Avà, per scaricà u schedariu ISO di Windows 11, andate à U situ web di Windows Insider Preview Accedi cù u vostru contu Microsoft. Sè vo ùn avete micca un contu prima, vi tuccherà à creà unu avà.
    Pagina di anteprima di Windows Insider
  3. Quandu site login, andate à Windows Insiders Preview Downloads Pagina è scaricate ARM64 Client Inside Preview per Windows.
  4. Quandu u scaricamentu hè cumpletu, apre cù Parallels Desktop.
    Sceglite un casu d'usu per u vostru Windows 11
  5. Sceglite u vostru casu d'usu preferitu è ​​cliccate Cuntinuà per inizià a stallazione.

In questu modu, u vostru Mac correrà in Windows 11 in ARM cum'è una macchina virtuale.

Esecuzione di Windows 11 nantu à m1 mac cù paralleli

Inoltre, assicuratevi di assignà almenu 4 GB di RAM di u vostru Mac è dui processori nantu à a vostra macchina virtuale per scuntrà. Requisiti minimi di hardware per Windows 11 . Per fà questu, apre u Panel Control in Parallels è andate à CPU è Memoria ellu da Ferramenta Sezzione.

Tweaking allocazione di memoria in Parallels

Mentre site quì, scroll down è assicuratevi chì "TPM Chip" hè attivatu, avete bisognu per Windows 11.

Installa Windows 11 nantu à M1 Mac

È questu hè cumu pudete configurà Windows 11 nantu à u vostru M1 Mac, gente. Windows 11 appena liberatu 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu