Cumu sente i missaghji audio WhatsApp senza cuffie

Cumu sente i missaghji audio WhatsApp senza cuffie

Assai è assai utilizanu smartphones è tablette per a facilità di a messageria instantània WhatsApp. Induve WhatsApp introduce una mansa di funzioni novi chì aiutanu à mandà missaghji privati ​​​​per sopravvive chì l'aiutanu à u prugressu per avè parechje applicazioni diverse. In questu post, avemu da parlà di una nova funzione è funzione di WhatsApp, però, hè cunnisciuta da assai pochi persone malgradu a so grande impurtanza.

Pudete scuntrà un prublema à volte, cum'è i vostri cuntatti ùn ponu esse in gradu di fà chjama di voce à volte. Ma ci hè una suluzione perfetta hè a capacità di mandà missaghji voce in sti situazioni. In ogni casu, assai persone ùn anu micca avè un auricular per riceve un messagiu mail. Dunque, ùn pò micca ghjucà è à sente u missaghju perchè hè ghjucatu à voce alta à traversu u speakerphone in u telefunu, è chì vi causa assai vargogna davanti à tutti.

Cumu pudete risolve stu prublema

Stu truccu WhatsApp nascostu vi impedirà di affruntà stu prublema di novu. In poche parole, avete da fà:

All vi tuccherà à fà hè appughjà u buttone putenza in u missaghju, poi subitu ripigliate u vostru telefonu.

WhatsApp detecterà in modu intelligente chì u vostru telefunu hè in cunflittu cù a vostra testa, è cambia à ghjucà i missaghji attraversu u telefunu (cum'è e chjama) invece di utilizà u parlante. Cambià u missaghju da u principiu, cusì ùn mancassi un missaghju. Ùn ci hè micca vergogna di novu per u messagiu di voce. Se u vostru telefunu ùn hà micca un jack per cuffie, ùn avete micca bisognu di cunnette cuffie bluetooth per sente u vostru messagiu.

Nota per i missaghji di voce WhatsApp:
Quandu si registra un missaghju vocale, tocca u buttone di mandatu, scorri in alto per chjude l'app in modu di registrazione. Questu vi aiuta à cuntinuà a registrazione senza ricorrere à una longa pressa cum'è prima, chì hè utile quandu site occupatu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à