Cumu fà Firefox u default in Windows 11

Questu post simplice mostra i passi novi di l'utilizatori per installà Firefox è facenu u navigatore web predeterminatu in Windows 11. Mozilla Firefox era u navigatore web di scelta per quasi a mità di l'utilizatori in u mondu. Avà, ci sò ancu uni pochi chì preferiscenu aduprà brumann invece di Chrome و Edge.

Firefox hè un navigatore web focalizatu in a privacy chì usa u mutore di rendering Gecko per vede e pagine web invece di Chromium utilizatu da Google Chrome è Microsoft Edge.

U navigatore web predeterminatu in Windows 11 hè u novu navigatore Microsoft Edge. A maiò parte di a ghjente ùn pò micca capisce chì u novu Edge hè megliu è più utile ch'è u vechju, è ùn pò micca apre per usà, è invece vultà à Firefox per fà u so navigatore predeterminatu.

Sè vo site un studiente o un novu utilizatore chì cerca un PC Windows per aduprà, u locu più faciule per inizià hè Windows 11. Windows 11 hè una versione maiò di u sistema operatore Windows NT sviluppatu da Microsoft. Windows 11 hè u successore di Windows 10 è hè statu liberatu u 5 d'ottobre di u 2021.

Prima di inizià a stallazione di Windows 11, seguitate stu articulu Spiegazione di installà Windows 11 da una unità flash USB

Stabilite Firefox cum'è navigatore web predeterminatu in Windows 11

Per automaticamente, u novu Microsoft Edge hè u navigatore predeterminatu in Windows 11. Per cunfigurà Firefox cum'è predeterminatu è sempre aduprà cum'è u vostru navigatore preferitu, seguite i passi sottu.

Questu post assume chì Firefox hè digià stallatu in u vostru urdinatore. Se no, vai avanti è scaricate Firefox utilizendu u ligame sottu.

Scaricate u Navigatore Firefox

Una volta scaricatu, installate è procede quì sottu per fà u vostru navigatore web predeterminatu in Windows 11.

Windows 11 hà un locu centrale per a maiò parte di i so paràmetri. Da a cunfigurazione di u sistema à a creazione di novi utilizatori è l'aghjurnamentu di Windows, tuttu pò esse fattu  Configurazione di Sistema a so parte.

Per accede à i paràmetri di u sistema, pudete aduprà u buttone  Windows + i Accorciata o cliccate  Start ==> taliata  Cum'è mostra in l'imaghjini sottu:

In alternativa, pudete aduprà  casella di ricerca  nantu à a taskbar è cercate  Impostazioni . Allora selezziunate per apre.

U pannellu di Settings di Windows deve esse simile à l'imaghjini sottu. In i paràmetri di Windows, cliccate  applicazioni, Localizà  Appruntamenti per defettu in a parte dritta di u vostru schermu mostratu in l'imagine sottu.

Quandu avete apertu i paràmetri di l'applicazioni predeterminate, utilizate a casella di ricerca è scrive EdgePer circà l'applicazione predeterminata per l'applicazioni.

Microsoft Edge apparirà in u risultatu sottu. Cliccate Microsoft Edge .

A pagina dopu listerà tutti i tipi di schedari predeterminati è i tipi di ligami per quale Edge hè u predeterminatu. Basta selezziunate ogni tipu è cambia da Edge à Firefox.

Quandu selezziunate Microsoft Edge, un popup vi invitarà à verificà Edge prima di cambià. Se vulete sempre cambià, tocca Cambia quantunque.

Per ogni tipu di fugliale, sceglite Firefox cum'è l'opzione predeterminata, dopu cliccate " OK " per cunfirmà è bascà.

À un certu puntu, quandu selezziunate una estensione di fugliale, ùn vede micca immediatamente Firefox per cambià. Cliccate Più appLigame per vede Firefox nascostu.

Quandu avete finitu, duvete cambià ogni tipu di fugliale in Firefox.

Deve esse ! Firefox deve esse avà u navigatore web predeterminatu per Windows 11.

cunclusioni:

Questu post vi mostra cumu stabilisce Firefox cum'è navigatore web predeterminatu Windows 11. Sè truvate qualchì errore sopra o avete qualcosa da aghjunghje, per piacè utilizate u furmulariu di cumentu sottu per rapportà.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu