Cumu fà GIF animati

Eccu tutti i modi chì pudete fà un GIF in PC, Mac è Android.

I GIF sò quelli animazioni brevi chì a ghjente sparte via email è in siti web.
Crià animazioni in l'era di Internet. Di solitu sò destinati à esse divertenti, à volte belli, è sempre faciuli di sparte. I fugliali GIF sò sempre schedarii d'imaghjini chì mostranu l'imaghjini in muvimentu. Piuttostu pulitu, ùn hè micca?

In questu articulu, vi mostremu cumu creà GIF da i video è l'imagine.

Crea GIF animati senza Photoshop

Ci hè duie manere di creà GIF: faciule, ma limitatu, è più duru ma più cumpletu. Siccomu a maiò parte di i prugrammi faciuli sò liberi, ricumandemu di pruvà prima! Gratuitu è ​​faciule hè u nostru metudu preferitu ogni volta.

Una ricerca rapida in ligna hà da vede parechji creatori di GIF online. Trè di i nostri preferiti sò FateAGif و GIFMaker و imgflip . Sò tutti quasi uguali - alcuni richiedenu di pagà per sguassà una filigrana, è altri ponu esse bisognu di firmà per un contu gratuitu.

Ogni serviziu hè un pocu sfarente, ma u principiu di basa hè chì caricate o un video o una seria d'imaghjini fissi. Vi sò tandu ubligatoriu di fà una piccula quantità di edizione pè ottene e cose a manera chì vulete, prima di ri-esportate u GIF à u vostru desktop chì pudete sparte. Ùn puderia micca esse più simplice.

Cumu fà animazioni GIF in Android

Ma chì sè vo vulete creà un GIF in u vostru smartphone Android? Grazie à a versione App Motion Stills Esclusivu per iOS nant'à Android Hè cusì faciule (è liberu!) Per fà. Ma prima di andà più in là, vale a pena nutà chì a variante Android di Motion Stills hè sfarente da quella dispunibile in iOS. perchè? Nant'à l'iPhone, Motion Stills converte e Live Photos d'Apple in GIF fisse.

Di sicuru, Android ùn furnisce micca funziunalità Live Photo, allora chì deve fà l'utilizatori di Android invece? Motion Stills per Android permette à l'utilizatori di registrà video in-app prima di cunvertisce in GIF belli stabili. Tuttavia, ùn pudete micca impurtà i fugliali video esistenti.

Ci hè ancu una funzione Fast Forward chì permette à l'utilizatori di piglià clips più longu per creà GIF time-lapse. A velocità pò esse stabilita da -1x à 8x secondu l'effettu desideratu, è pudete esportà da una di trè dimensioni. Ùn hè micca perfettu perchè ùn pò micca creà GIF da u cuntenutu esistenti, ma hè una opzione fantastica è gratuita per l'utilizatori di Android à cunsiderà.

Cumu fà GIF da video cù Photoshop

I servizii di sopra pò esse micca abbastanza per i creatori di GIF più avventurosi. Allora eccu a nostra guida per a creazione di GIF per i guerrieri di Photoshop. (Per via, da Photoshop in particulare, vulemu dì editori d'imaghjini high-end in generale. GIMP hè liberu, per esempiu, è ancu travaglià in modu simili).

Dunque, per creà un GIF da u video cù Photoshop, avete bisognu - l'avete indovinatu - un video. Assicuratevi chì ùn hè micca troppu longu: i GIF funzionanu megliu quandu sò brevi è eccitanti. Micca più di trè seconde, cinque in un pizzicu.

Avà, in Photoshop, andate à File> Import> Video Frames to Layers. Sceglite u vostru schedariu video, è serà caricatu in Photoshop è cunvertitu in una seria di imaghjini statichi. Pudete impurtà u video sanu o aduprà i sliders per selezziunà una parte di u filmatu.

Sò quasi quì, à questu puntu. Pudete avà aghjustà i paràmetri per fà u vostru GIF travaglià in modu chì vulete. Una volta chì site cuntentu, andate à File> Salvà in Web per l'esportazione.

photoshop Un saccu di paràmetri chì permettenu di riduce a dimensione di u schedariu. Avete bisognu di truvà a dimensione di u schedariu più chjuca à quale u vostru GIF pare bè - più di 1MB è chì rallentarà i tempi di carica di a pagina web. Qualchese più di 500KB è i vostri amichi ùn vi ringraziaranu micca per avè fattu scaricà u vostru GIF in u so telefuninu.

Questu hè veramente un prucessu di suck and see, ma suggeremu di riduce a qualità in incrementi, dopu avè riduciutu prima a dimensione di u vostru GIF à a dimensione visuale più chjuca chì site cuntentu.

Una volta avete a dimensione di u schedariu chì vulete, culpisce File> Salvà cum'è. Felicitazioni, avete fattu un GIF!

Cumu fà GIF da immagini statiche cù Photoshop

A creazione di un GIF da l'imaghjini fissi hè marginalmente più difficiuli, ma più in preparazione di u travagliu Photoshop propiu.

Prima di fà qualsiasi altra cosa, riunite tutte l'imaghjini chì vulete organizà in un GIF. Mettiteli inseme in un cartulare chì pudete facilmente navigà. A qualità è a natura lineale di e vostre imaghjini determinaranu quantu funziona stu prughjettu.

Aprite Photoshop, andate à File> Scripts> Load Files in Stack. Navigate à u cartulare chì avete creatu è selezziunate Pictures. Una volta chjappà Ok, una nova cumpusizioni si apre, e vostre ritratti saranu resi cum'è strati individuali in una sola foto. Tuttu ciò chì duvete fà hè di urganizà i strati - mette a prima maghjina à u fondu, finu à l'imaghjini finali in u cima di u gruppu.

Avà pudete organizà quelli strati. In Photoshop CC è CS6, apre u Timeline di a Finestra. (In CC, devi ancu cliccà nantu à u menù drop-down à mezu à a finestra Timeline è selezziunate Crea Animazione di Frame.) Sè vo aduprate Photoshop CS5 o prima, apre Finestra è Animazione.

U passu prossimu travaglia u listessu in tutte e versioni di Photoshop. Basta à cliccà a piccula freccia diritta in l'angulu superiore destra di a finestra, è sceglite Crea Frames from Layers.

Aduprate u menù à u fondu di ogni quadru per stabilisce quantu tempu apparirà. Pudete ancu aduprà u menù in u cantonu in basso à manca per stabilisce a frequenza chì u GIF tutale serà ghjucatu.

U vostru schedariu GIF hè avà creatu. In novu, vai à File> Salvà à Web per esporà.

Photoshop Un saccu di paràmetri chì permettenu di riduce a dimensione di u schedariu. Avete bisognu di truvà a dimensione di u schedariu più chjuca à quale u vostru GIF pare bè - più di 1MB è chì rallentarà i tempi di carica di a pagina web. Qualchese più di 500KB è i vostri amichi ùn vi ringraziaranu micca per avè fattu scaricà u vostru GIF in u so telefuninu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu