Cumu fà chì u vostru urdinatore si svegliate automaticamente

Cumu fà chì u vostru urdinatore si svegliate automaticamente

Quandu si mette u vostru urdinatore in dorme, di solitu aspetta finu à chì pressu un buttone prima chì si sveglia da u sonnu - ma pudete fà chì u vostru urdinatore si svegliate automaticamente da u sonnu à un mumentu specificu.

Questu pò esse soprattuttu utile se vulete chì u vostru urdinatore si svegliate è eseguisce scaricamenti durante l'ore di punta o iniziate altre azzioni prima di svegliate in a matina - senza corre tutta a notte.

Determina u tempu per svegliate

Per attivà l'urdinatore in autumàticu, avemu da creà un compitu pianificatu. Per fà questu, apre u Task Scheduler scrivendu Task Scheduler in u menù di Start s'è vo aduprate Windows 10 o 7 (o Start Screen s'è vo aduprate Windows 8.x) è cliccate Enter.

In a finestra di Task Scheduler, cliccate nantu à u ligame Crea attività per creà una nova attività.

Chjamate u compitu qualcosa cum'è "svegliate". Puderete ancu vulete dì à eseguisce s'ellu l'utilizatore hè logatu o micca, è mette in funzione cù i più alti privilegi.

In a tabulazione Triggers, crea un novu trigger chì eseguirà u compitu à u mumentu chì vulete. Questu pò esse un schedariu recurrente o una volta.

In a tabulazione Cundizioni, attivate l'opzione Attivate l'urdinatore per eseguisce sta attività.

In a tabulazione Azioni, duvete selezziunate almenu una azione per u compitu - per esempiu, pudete dumandà à u compitu per eseguisce un scaricatore di file. Sè vo vulete svegliate u sistema senza eseguisce un prugramma, pudete dì à u compitu per eseguisce cmd.exe usendu argumenti /c "esce" Questu hà da lancià è chjude a finestra di u Command Prompt immediatamente, senza fà nunda.

Salvà u vostru novu compitu dopu à creà lu.

Assicuratevi chì Wake Timers hè attivatu

Per fà questu, avete bisognu di assicurà chì i Timer d'Alarm sò attivati ​​​​in Windows. Per fà quessa, testa à Panel Control> Hardware è Sound> Opzioni di putenza. Cliccate Cambia i paràmetri di u pianu per u pianu di l'energia attuale, cliccate Cambia i paràmetri avanzati di l'energia, espansione a sezione Sleep, espansione a sezione Permette i timers di sveglia, è assicuratevi chì hè attivatu.

Mette u computer per dorme

Mettite l'urdinatore per dorme cù l'opzione di dorme invece di chjude. L'urdinatore ùn si svegliarà micca s'ellu ùn hè micca in modu di sonnu. Pudete ancu Cambia l'opzioni di risparmiu di energia in Windows Per mette in autumàticu l'urdinatore per dorme dopu chì ùn hè micca statu usatu per un tempu o quandu certi buttoni sò pressati. (Se aduprate Windows 8.x, l'opzione di sonnu serà in u menu di prufilu in a pantalla di Start).

Pudete ancu creà un compitu pianificatu chì mette u vostru urdinatore per dorme.  

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu