Cumu apre l'imaghjini HEIF in Windows

Questu hè un prublema chì si trova più freti di ciò chì pensate. In fatti, avete prubabilmente vistu in questa situazione: Avemu un smartphone chì a camera piglia foto in u formatu HEIF, è quandu si trasfiriu e foto à un computer, avemu scontru prublemi di cumpatibilità. Ùn ci hè micca manera di apre, mancu cù l'applicazioni esterne. permessu, Cumu apre l'imaghjini HEIF in Windows?

A cosa strana di stu prublema hè chì hè un prublema relativamente novu. In i so primi tempi, sti tipi di schedari eranu cumplettamente cumpatibili cù Windows 10. Hè Microsoft chì hà fattu a vita difficiule per noi estrattendu u codec è offrendu separatamente per una tarifa in a so app store.

Per d 'altra banda, u fattu chì più è più dispositi mobile utilizanu i schedari HEIF hà ancu una ragione. Apparentemente, ci sò parechji chì credenu fermamente in questu Stu formatu eventualmente rimpiazzà u formatu JPG à mediu termini . Allora saria una scumessa nantu à u futuru, ancu s'ellu si succede hè assai cuntruversu.

Cosa hè u furmatu HEIF?

U creatore di u formatu HEIF era una cumpagnia chjamata Gruppu d'Esperti di Filmi , ma quandu hà cuminciatu à guadagnà impurtanza era da 2017, quandu era annunziatu Apple Riguardu à i so piani di aduttà Formatu di File Image d'Alta Efficienza ( File d'imaghjini d'alta efficienza ) Cum'è un furmatu standard per u futuru. Da un puntu di vista puramente tecnicu, i schedari HEIF sò cumpressi assai megliu cà altri formati cum'è JPG, PNG o GIF.

I fugliali HEIF supportanu ancu metadati, miniature è altre caratteristiche uniche cum'è edizione non distruttiva. Per d 'altra banda, l'imaghjini HEIF di Apple anu l'estensione HEIC Per i fugliali audio è video. Hè largamente utilizatu in i dispositi Apple, cum'è l'iPhone è l'iPad, ancu s'ellu travaglia ancu in certi dispositi Android.

Quantu hè grande l'invenzione, a dura realità hè chì genera assai prublemi di incompatibilità. È micca solu in Windows, ma ancu in e versioni più vechje di iOS, in particulare quelli prima di iOS 11. Ma postu chì stu blog hè dedicatu à i prublemi di Microsoft OS, quì sottu discuteremu e soluzioni chì avemu per apre l'imaghjini HEIF in Windows:

Utilizà Dropbox, Google Drive o OneDrive

Per apre un schedariu HEIF senza cumplicazioni, a cosa più faciule chì pudete fà hè Ricurdà à servizii di software cum'è Dropbox و OneDrive و Google Drive , chì probabilmente avemu digià utilizatu per altri scopi. Ùn truvamu micca prublemi di cumpatibilità quì, postu chì queste piattaforme sò veri "all-in-one" cù spettatori cumpatibili.

Puderanu tutti apre è vede l'imaghjini HEIF (è parechji altri) senza prublemi. Simply selezziunate u schedariu è utilizate l'opzione aperta.

Per mezu di cunvertitori è applicazioni in linea

E pagine web di cunversione in formati in linea sò una risorsa assai pratica chì pò esse assai utile in certi occasioni. Sè vo circate di passà da HEIF à JPG, Eccu alcuni boni opzioni:

cunversione

Cumu aduprà cunvertitore Per cunvertisce i fugliali HEIF in JPG hè assai simplice: prima selezziunate i schedari da l'urdinatore, dopu scegliemu u formatu di output (ci sò sin'à 200 pussibulità) è infine scarichemu u schedariu cunvertitu.

AnyConv

Anyconv

Un'altra bona opzione hè AnyConv , chì hè un cunvertitore in linea chì avemu digià citatu altre volte in stu blog. Si travaglia in una manera simile à Convertio, assai prestu è ottene boni risultati.

Ma s'ellu si tratta di apre l'imaghjini HEIF in Windows da u telefuninu, hè più convenientu. Utilizà l'applicazioni . In generale, hè liberu è assai faciule d'utilizà. Unu di i migliori chì pudemu usà hè: Convertitore HEIC à JPG.

Top 10 modi per cunvertisce HEIC in JPG in Windows 10

Cambia i paràmetri di u telefunu

U grande vantaghju di i schedari HEIC paragunatu à i fugliali JPG hè chì occupanu menu spaziu in i nostri dispositi senza perde a qualità. Ma se u prublema di u spaziu ùn hè micca cruciale per noi, ci hè una suluzione chì pò travaglià: accede à i paràmetri di cunfigurazione di u telefuninu è disattiveghjanu. L'imaghjini sò assai efficaci. In a sezione "Formati", scegliemu u tipu più cumpatibile (JPG) invece di u HEIC necessariu.

Ultima risorsa: scaricate u codec

Infine, presentemu u modu più direttu, simplice è sicuru per eliminà l'incompatibilità di Windows quandu scaricate i fugliali HEIC: Scaricate u codec . L'unicu inconveniente hè chì ci costarà soldi, ancu s'ellu ùn hè micca assai. Solu 0.99 €, chì hè ciò chì Microsoft carica per questu.

essendu suluzione originale, U so vantaghju principali paragunatu à i cunvertitori classici hè chì ogni applicazione fotografica installata nantu à u nostru urdinatore puderà apre l'imaghjini HEIF senza avè da fà nunda.

Hè da esse chjarificatu chì questa hè una estensione pensata per chì i pruduttori ponu installà u codec in i so prudutti prima di mette in vendita. U prublema principali hè chì in u mumentu, si pò esse telecaricatu solu attraversu un codice rigalu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu