Prutegge cù password e foto in iPhone senza una app

Prutegge cù password e foto in iPhone senza una app

Ammettimu, tutti avemu qualchì foto persunale in i nostri telefoni chì ùn ci piace micca sparte cù l'altri. Per prutege a nostra privacy è trattà cù questu prublema, iOS furnisce una opzione per creà album di foto nascosti.

Apple offre una funzione "hidden" per e foto, chì impedisce chì e foto appariscenu in a galeria publica è i widgets. Tuttavia, deve esse admessu chì ammuccià e foto ùn hè micca cumplettamente sicuru cum'è l'usu di una password per a prutezzione. Qualchissia chì sà cumu utilizà un iPhone pò revelà e foto nascoste cù uni pochi di clicchi.

Ancu s'ellu, in più di l'opzione dispunibule per ammuccià e foto, l'iPhone offre alcune manere di chjude e foto è video in modu più sicuru. Ci sò dui maneri efficaci à serratura poze nant'à iPhone. U primu mètudu hè di bluccà e foto cù l'app Notes. Un altru mètudu hè di utilizà una app di foto di terzu chì offre funzioni supplementari per prutege e foto è video cù password forti è criptografia forte.

U bloccu è a prutezzione di e foto di password furnisce un livellu più altu di prutezzione è privacy. Pudete scopre l'applicazioni dispunibili in l'App Store per truvà una chì si adatta à i vostri bisogni è furnisce più sicurità per i vostri selfies.

.

Passi à prutezzione di password poze nant'à iPhone senza alcunu 'app

In sta guida passu-da-passu, avemu da aiutà vi prutege ogni foto nant'à iPhone cù una password. Fighjemu un ochju à i seguenti passi:

1: Aprite l'app Photos in u vostru iPhone è selezziunate a foto chì vulete chjude.

2: Una volta selezziunate a foto, cliccate nantu à l'icona Share situatu in u fondu di u screnu. Una lista di opzioni appariscerà.

Cliccate u buttone di sparte

3. Truvate l'opzione "Note" in u menu di spartera è toccu sopra. L'app Notes s'aprirà automaticamente è appariscerà una maghjina in anteprima di a foto chì vulete chjude.

Cliccate nant'à Notes.

4. Avà, tu m'aimais nant'à l 'icona "Share" prisente à a cima di u screnu è sceglie "Password serratura" da l' ozzione disponibile.

Sceglie u locu induve vulete salvà a nota

5. Se vulete mette l'imaghjini in una nota esistente o in qualsiasi cartulare esistenti, selezziunate una opzione "Salvà à u situ" .

Selezziunate l'opzione "Salvà in locu".

6. Una volta finitu, cliccate nantu à l'opzione Salvà per salvà a nota.

7. Avà apre l'app Notes è apre a nota chì avete appena creatu. Cliccate nant'à "I trè punti" .

Cliccate nant'à i "trè punti"

8. Da a lista di l'opzioni, selezziunate "una serratura" È stabilisce u suggerimentu di password è password.

Selezziunà "Lock" è stabilisce a password

9. I ritratti seranu avà chjusi. Quandu avete apertu a nota, vi sarà dumandatu à entre a password.

10. E foto bloccate appariranu in l'app Photos. Allora, andate à l'app Photos è sguassate. Inoltre, sguassate da u cartulare "Sguassatu di pocu tempu" .

a fine.

Infine, pudete prutezzione di password cù e vostre foto nantu à l'iPhone senza avè bisognu di applicazioni supplementari. Dopu à i passi chì avemu mintuatu in a guida, pudete chjude u vostru foto sceltu cù l'app Notes integrata in iOS. Questu vi furnisce un modu faciule è cunvene per mantene e vostre foto private senza avè da installà app di terze parti.
Ricurdativi chì l'usu di una password forte è cumplessa hè una parte impurtante di assicurà a sicurità di e vostre foto. Avete ancu esse sicuru d'avè mantene a vostra password in modu sicuru è ùn sparte micca cù qualcunu altru.

Applicà sti misuri simplici è efficaci per prutege e vostre foto persunali è sensibili nantu à l'iPhone è gode di a sicurità è a privacy chì a tecnulugia Apple vi porta.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu