Cumu impedisce chì i siti web dumandanu a vostra situazione

Cumu impedisce chì i siti web dumandanu a vostra situazione:

I navigatori web muderni permettenu à i siti web di dumandà a vostra situazione attraversu un promptatu. Sè vo site stancu di vede sti suggerimenti, pudete disattivà è i siti web ùn puderanu più dumandà u vostru locu.

I siti web chì dumandanu a vostra situazione generalmente permettenu di inserisce un codice postale o un indirizzu invece. Ùn avete bisognu di furnisce un accessu precisu à a vostra situazione per via di i servizii di locu di u vostru navigatore web, cusì probabilmente ùn perderà micca assai funziunalità disattivendu questu.

Google Chrome

Questa funzione hè dispunibule in i paràmetri di privacy di Chrome. Cliccate nant'à u menu Chrome è vai à Settings. Cliccate u ligame "Mostra i paràmetri avanzati" in u fondu di a pagina di paràmetri di Chrome è cliccate u buttone "Configurazione di cuntenutu" sottu Privacy.

Scroll down to the Location section and select Ùn permette micca à alcun situ di seguità a vostra situazione fisica.

Mozilla Firefox

Partendu cù Firefox 59, Firefox avà permette di disattivà tutte e dumande di u situ in a finestra di l'opzioni normale. Pudete ancu impedisce à i siti web di dumandà à vede a vostra situazione mentre u sparte cù uni pochi di siti di fiducia.

Per truvà sta opzione, cliccate Menu > Opzioni > Privacy è Sicurezza. Scroll down to the Permissions section and click the Settings buttone à a diritta di u situ.

Questa pagina mostra i siti web chì avete permessu di vede a vostra situazione, è i siti web chì avete dettu ùn ponu mai vede a vostra situazione.

Per piantà di vede e richieste di siti da novi siti web, verificate a casella "Blocca e novi richieste chì dumandanu accessu à u vostru situ" è cliccate nantu à "Salvà i cambiamenti". Qualchese situ web attualmente in a lista chì hè stallatu à "Permette" serà sempre capaci di vede a vostra situazione.

 

Microsoft Edge

Related: Perchè Windows 10 dice "U vostru locu hè statu accessu recentemente"

Questa funzione ùn hè micca dispunibule in Microsoft Edge stessu. Cum'è l'altri app novi "Piattaforma Universale Windows", duvete Gestite i paràmetri di u vostru situ Attraversu l'app Settings in Windows 10.

Testa à Settings> Privacy> Location. Scroll down to the Choose which apps can use your precise location section and set Microsoft Edge to Off.

navigatore internet

Per disattivà sta funzione in Internet Explorer, cliccate nant'à u menù Strumenti è selezziunate Opzioni Internet.

Cliccate a tabulazione Privacy in cima di a finestra è verificate a casella Mai permette à i siti web di dumandà a vostra casella di locu fisicu. Cliccate OK per salvà i cambiamenti.

Apple Safari

Per fà questu in Safari, prima cliccate nantu à Safari> Preferenze. Selezziunà l'icona "Privacy" in cima di a finestra.

Sutta l'usu di u situ web di i servizii di locu, selezziunate Deny without prompting to impedisce à tutti i siti web di dumandà a vostra situazione.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu