Cumu ricuperà i driver di u dispositivu in Windows 11

Stu tutoriale spiega cumu restaurà un driver di u dispositivu in Windows 11 è torna à un driver chì travagliava prima. In ocasu, pudete avè da aghjurnà u driver di u dispositivu per migliurà a so funziunalità è à volte migliurà u rendiment.
Windows Update generalmente verifica è stalla l'aghjurnamenti di u driver in u vostru urdinatore. Tuttavia, avete ancu opzioni per installà è aghjurnà i driver di u dispositivu manualmente. In certi casi, quandu installate un novu driver di u dispositivu, u novu driver pò presentà altri prublemi è ùn funziona micca cum'è previstu, risultatu in prublemi di stabilità.

Se installate un novu driver è vi causa prublemi, pudete restaurà u driver à a versione stabile precedente, i passi sottu vi mostraranu cumu fà in Windows 11.

Per inizià a restaurà i driver di u dispositivu in Windows 11, seguitate questi passi:

Cumu Ritorna à i Driver di Dispositivi Windows 11

Quandu l'aghjurnamentu ùn viaghja cum'è previstu è i prublemi di stabilità sò presentati cù Windows, pudete retrocede u driver à u driver di travagliu cunnisciutu prima.

Windows 11 hà un locu centrale per a maiò parte di i so paràmetri. Da a cunfigurazione di u sistema à a creazione di novi utilizatori è l'aghjurnamentu di Windows, tuttu pò esse fattu  Configurazione di Sistema Sezzione.

Per accede à i paràmetri di u sistema, pudete aduprà  vince + i Accorciata o cliccate  Start ==> taliata  Cum'è mostra in l'imaghjini sottu:

In alternativa, pudete aduprà  casella di ricerca  nantu à a taskbar è cercate  Impostazioni . Allora selezziunate per apre.

U pannellu di Settings di Windows deve esse simile à l'imaghjini sottu. In i paràmetri di Windows, cliccate  System è selezziunate  prupòsitu di lu in a parte dritta di u vostru schermu mostratu in l'imagine sottu.

In u pane About Settings, selezziunate Manager di Dispositivi Comu mostra sottu.

In Device Manager, pudete cliccà a freccia per espansione ogni gruppu di dispusitivi o fate un doppiu clicu per espansione è vede i dispositi.

Avà selezziunate u driver di u dispositivu chì vulete annullà è fate un clic right nantu à questu, è selezziunate Pruprietà cum'è mostra quì sottu

In u pane di pruprietà, selezziunate a tabulazione Drivers. Dopu cliccate u buttone Roll Back Drive per cumincià à vultà à a versione precedente di u driver di u dispusitivu.

in una finestra " Roll Back Package Driver ", sceglite un mutivu per rinvià l'aghjurnamentu da a lista di l'opzioni. Per questu post, avemu sceltu: U rendiment di a versione precedente di u driver era megliu . Cliccate Sì per cuntinuà.

Dopu uni pochi di mumenti, u driver di u dispusitivu deve esse restauratu è rinviatu à a versione precedente. Reboot u vostru urdinatore è piacè!

Eccu, caru lettore !

cunclusioni:

Questu post vi hà dimustratu cumu annullà i driver di disconnect PC in Windows 11. Se truvate qualchì errore sopra, per piacè utilizate a forma di cumentu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu