Cumu eseguisce i prugrammi più antichi in Windows 10/11

U prublema cù i novi sistemi operativi di desktop cum'è Windows 10 è Windows 11 hè chì ùn ponu micca eseguisce una versione più vechja di u prugramma. In generale, Windows sustene a versione più vechja di u software cumuni, ma mostra errori di incompatibilità in parechji casi.

Calchì volta u sviluppatore ferma u mantenimentu di u software è ùn rende micca cumpatibile cù l'ultimu sistema operatore. Ancu s'ellu hè raru, sè vo avete un vechju software essenziale per u vostru travagliu prufessiunale, pudete vulete eseguisce in ogni modu.

3 Modi per eseguisce prugrammi più vechji in Windows 10/11

Fortunatamente, ci sò parechje manere di eseguisce i prugrammi più vechji in Windows 10 è Windows 11. Tuttavia, secondu u schedariu di u prugramma chì site in esecuzione, avete bisognu di seguità qualchi passi supplementari prima di installà u prugramma.

Dunque, in questu articulu, avemu da sparte alcuni di i migliori modi per eseguisce u vechju software in Windows 10 è Windows 11. Fighjemu.

1. Run in modu cumpatibulità

I sistemi operativi Windows 10 è Windows 11 permettenu di eseguisce prugrammi in diverse versioni di Windows. So, seguitate qualchi di i passi semprici datu sottu.

Passu 1. Prima, cliccate right-click nant'à u schedariu .exe. di u prugramma più anticu. Cliccate nant'à u dirittu è sceglite "Caratteristiche".

Passu 2. In a lista di pruprietà, cliccate nant'à u "tab" Cumpatibilità ".

Passu 3. Dopu, attivate a casella di cuntrollu "Eseguite stu prugramma in modu di cumpatibilità per".

Passu 4. In u listinu, sceglite a versione di Windows per quale hè statu sviluppatu u prugramma. Allora, Selezziunà a versione di Windows è cliccate u buttone " Applicazione ".

Passu 5. Avà doppiu cliccà exe file . A stallazione cuntinuò. Ùn averete micca errori di incompatibilità.

2. Disattivà l'infurzazione di a firma di u driver

Se ùn site micca sempre capace di eseguisce a versione più vechja di u software, avete bisognu di disattivà l'applicazione di a firma di u driver. Cusì, vi tocca à seguità qualchi di i passi semprici datu sottu.

Passu 1. Prima, cliccate nant'à u Menu Start di Windows 10. Dopu quì, Appughjà è mantene a chjave SHIFT è cliccate nant'à u buttone " Riavvia ".

Passu 2. Questu hà da riavvia u vostru urdinatore è apre l'opzioni avanzate di startup. Dopu quì, cliccate nant'à "Lista" truvà l'errori è risolve lu ".

U terzu passu. Nantu à a pagina di Risoluzione di prublemi, cliccate "Opzioni Avanzate".

Passu 4. In a pagina dopu, cliccate nantu à una opzione "Settings Startup" .

Passu 5. In a pagina dopu, cliccate nantu à u buttone. Riavvia ".

Passu 6. Avà u vostru urdinatore riavviarà è a pagina di paràmetri di startup si apre. Per disattivà l'infurzazione di a firma di u driver, avete bisognu di selezziunà u numeru 7. Pudete sia pressu Chjave 7 o chjave F7 per selezziunà l'opzione.

Què hè! Sò finitu. Avà u vostru urdinatore vi ripigliate di novu. Dopu à ripiglià, stallà u prugrammu di novu.

3. Aduprà una macchina virtuale

 Cù Virtual Machine, pudete eseguisce una versione più vechja di u sistema operatore Windows cum'è Windows XP, Windows 7, etc.

Se a versione più vechja di u software supporta Windows XP, avete bisognu di scaricà Windows XP à a Macchina Virtuale è installate u software à l'Ambiente Virtuale. In questu modu, puderete eseguisce qualsiasi versione più vechja di u software.

Allora, questi sò unipochi di i migliori modi per eseguisce u software anticu nantu à i sistemi operativi Windows 10 o Windows 11. Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi. Sì avete qualchì dubbiu in quantu à questu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu