Cumu mandà foto è video autodistruttivi in ​​WhatsApp

WhatsApp vi permette di sparte e foto è i video chì spariscenu chì i vostri cuntatti ponu vede solu una volta - ma ignora un prublema maiò cù a nova funzione

WhatsApp hà introduttu una nova funzione chì porta a so app di messageria in linea cù l'altri app suciali: a capacità di mandà una foto o video chì u destinatariu pò vede solu una volta prima di autodistruzzione.

Originariamente avemu scrittu annantu à sta funzione in ghjugnu quandu hè entrata in beta, ma a funzione hè stata sviluppata à l'utilizatori non beta per l'ultime duie settimane.

In uni pochi di passi semprici, spiegheremu cumu utilizà a funzione One Time View ... ma ancu cumu per andà in giru.

1. Aggiorna WhatsApp prima

Pudete aghjurnà WhatsApp visitendu u Google Play Store o l'App Store d'Apple è verificandu l'aghjurnamenti dispunibili.

2. Truvate una foto o video per sparte

Per mandà una foto o video oculta, apre una conversazione esistente cù un cuntattu o principià una nova. Per aghjunghje una foto à un missaghju, pudete clicà nantu à l'icona di a camera è piglià una nova foto o video, o cliccate nantu à l'icona di clip è selezziunate una foto da a vostra galeria.

Ùn cliccate micca invià avà ...

3. Cliccate nantu à l'icona di visualizazione una volta

Avete nutatu chì una nova icona apparisce in u campu di testu à a manca di u buttone Invia: un cercolu cù 1 à mezu. Cliccate nant'à sta icona.

A prima volta chì fate questu, uttene un popup chì vi dice chì i media seranu eliminati da a conversazione dopu chì u destinatariu hà apertu è vistu una volta. Pulsà OK è l'icona di visualizazione una volta passerà da u biancu à u verde.

4. Mandate u missaghju

Appughjà u buttone di mandà è un missaghju apparirà in u filu di cunversazione chì mostra l'icona di vista una volta è cunfirmendu chì una foto o un video hè statu mandatu, ma ùn pudete micca vede i media stessi.

Dopu à vede i media, u missaghju hà da cambià da "Photo" o "Video" à "Open" è u numeru 1 hà da spariscia da l 'icona. U destinatariu vi vede u listessu missaghju nant'à u so telefonu, è ùn sarà più capaci di vede stu media.

Cumu piglià e foto in WhatsApp senza chì u mittente sà

In u popup chì apparisce quandu aduprate l'offerta per a prima volta, vi hè dettu chì hè quì per migliurà a privacy, ma esse avvistatu chì u destinatariu pò ancu piglià una screenshot o un registru.

Ciò chì WhatsApp ùn vi dice micca hè chì, à u cuntrariu di l'altri app suciali (es chjaranunzi_ و Instagram ), ùn vi avviserà micca se qualchissia faci esattamente questu. Questu significa chì a vostra foto o video chì pensavate chì si autodistrughjia puderia ancu esse movendu in qualchì locu senza a vostra cunniscenza.

secondu WABetaInfo , WhatsApp dice chì questu Per u vostru propiu bè . eh?

Siccomu hè troppu faciule d'attraversà i meccanismi chì impediscenu di piglià una screenshot senza a cunniscenza di u mittente, WhatsApp dice chì ùn vole micca cullà l'utilizatori in un falsu sensu di sicurità lascendu chì assume chì una screenshot ùn pò esse fatta. senza a so cunniscenza.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu