Cumu stabilisce una VPN in Xbox One

Ùn ci hè dubbitu chì u mutivu principalu perchè avete bisognu di una VPN in Xbox One hè di scaccià e geo-restrizioni è evità prublemi di censura. attraversu u cambiamentu IP privatu, pudete accede à u cuntenutu chì ùn hè micca dispunibule per a vostra regione mentre prutegge i vostri dati da i pirate putenziali.

Sfortunatamente, cum'è a maiò parte di e console di ghjocu, a Xbox One ùn vene micca cun supportu VPN nativu. In u latu più, pudete aggirari queste limitazioni cù alcune soluzioni. In questu articulu, vi mustraremu cumu utilizà una VPN in a vostra Xbox One cù un router Wi-Fi o cù u vostru urdinatore.

Cumu utilizà una VPN in Xbox One cù un PC Windows

Un altru modu per fà questu hè di utilizà u vostru urdinatore cum'è intermediariu. Tuttavia, per travaglià, avete bisognu di un cable Ethernet. Inoltre, assicuratevi chì u vostru abbonamentu hè sempre attivu.

Se tutte e cundizioni sò scontri, eccu cumu aduprà VPN In Xbox One cù un PC Windows:

  1. Firma in VPN
  2. Scaricate ExpressVPN à u vostru urdinatore.
  3. Cunnette un cable Ethernet à a vostra Xbox One. U portu hè generalmente situatu in u spinu di a cunsola.
  4. Cunnette l'altra estremità di u cable à u vostru urdinatore.
  5. Andà à Pannellu di cuntrollu è apre a tabulazione Network and Sharing Center.
  6. Selezziunà "Cambià i paràmetri di l'adattatore" da a lista di l'opzioni nantu à a manca.
  7. Truvate u vostru indirizzu VPN è cliccate right right to access Properties.
  8. Cliccate nantu à a tabulazione di spartera è permette à l'altri utilizatori di cunnette à a reta attraversu u vostru urdinatore.

Pruvate a cunnessione VPN in a vostra Xbox One per pruvà à accede à un ghjocu chì sapete chì ùn hè micca dispunibule per a vostra regione. Sè tuttu hè in ordine, vi duvite esse capaci di curriri lu senza un hitch. Se no, pruvate u metudu "unplug, then reconnect" cù un cable Ethernet.

Cumu utilizà una VPN in Xbox One cù u vostru Mac

L'utilizatori di Apple ùn anu micca bisognu di preoccupari perchè ci hè ancu una suluzione simili per i dispositi macOS. In fatti, avete bisognu di i stessi cumpunenti (un cable Ethernet è un abbonamentu attivu) per utilizà una VPN in a vostra Xbox One. U prucessu hè simplice è richiede i seguenti passi:

  1. Iscriviti per VPN sicura Cum'è ExpressVPN
  2. Installa ExpressVPN nantu à u vostru Mac.
  3. Inserite un cable Ethernet per cunnette a vostra Xbox One à u vostru urdinatore.
  4. Nantu à u vostru Mac, apre Preferenze di Sistema. Cliccate nant'à Share è dopu sceglie Internet Sharing da a lista di l'opzioni à u latu manca.
  5. Apparirà un menù drop-down intitulatu "Share your connection". Sceglie "Wi-Fi".
  6. Selezziunate u cable Ethernet da a lista di i dispositi permessi di utilizà a reta.
  7. Verificate a casella accantu à Internet Sharing à u latu manca di a lista. Se a vostra Xbox One hà cunnessu bè cù u vostru Mac, apparirà una piccula icona verde.
  8. Infine, apre u vostru serviziu VPN sceltu è cunnette si à u vostru urdinatore.

Se i dui dispusitivi sò cunnessi bè, avete da pudè utilizà una VPN in a vostra Xbox One.

Cumu utilizà una VPN in Xbox One attraversu un router

A terza opzione per utilizà una VPN cù a vostra Xbox One hè di cunfigurà a VPN in u vostru router Wi-Fi è dopu aduprà u serviziu nantu à a vostra cunsola cù pocu sforzu. j. Sè vo circate solu di cunsiglii d'altu livellu per guidà, eccu ciò chì fate:

  1. Firma ExpressVPN Per uttene un contu VPN.
  2. Accedi à u vostru contu di serviziu VPN sceltu.
  3. Firma ExpressVPN Per uttene un contu VPN.
  4. Accedi à u vostru contu di serviziu VPN sceltu.
  5.  Truvate l'indirizzu IP di u router.
  6. Aduprate l'indirizzu IP per accede à u router.
  7. Avete bisognu di truvà a tabulazione chì cuntrola a cunnessione di a reta. Sicondu u dispusitivu, pò esse listatu sottu diverse rubriche (per esempiu, "WAN Setup", "Network").
  8. Inserite i dettagli di u vostru serviziu VPN sceltu.
  9. Accende a vostra Xbox One è vede a Guida.
  10. Andà à Settings, dopu Generale, dopu Settings Network.
  11. Mantene premutu "A" è selezziunate "Wireless Network Setup".
  12. Configurate a cunsola per utilizà u router cunnessu à a vostra VPN.

I servizii VPN generalmente furniscenu struzzioni passu à passu nantu à cumu fà questu, cusì assicuratevi di verificà u situ web di u vostru fornitore sceltu per più infurmazione.

Domande supplementari è risposte

A mo velocità di ghjocu in Internet o ping serà affettata durante l'usu di una VPN?

Mantene u vostru ping rate bassu hè estremamente impurtante quandu si tratta di ghjoculi, sia casuale o prufessiunale. Utilizendu una VPN in a vostra Xbox One, ci hè una piccula probabilità chì affetterà a vostra velocità. Una VPN tende à indirizzà più dati cà un pacchettu ISP standard, chì risulta in un ping più bassu. Questu hè particularmente u casu quandu si ghjucanu ghjochi in linea.

Tuttavia, in certi casi, una VPN pò aiutà. Diciamu chì ci hè una mancanza di Internet in a vostra zona. Pudete aduprà una VPN per cambià à un servitore diversu è evità u prublema. Inoltre, sè vo site in un locu cù accessu ristrettu à Internet, cum'è una scola, una VPN pò criptà a vostra cunnessione è bypassà qualsiasi bloccu stabilitu da l'amministratori di a rete. In questu modu, puderete accede à i siti web bluccati in a scola cun un ping decentu.

Perchè Xbox ùn permette micca l'applicazioni VPN?

A maiò parte di e console di ghjocu, cumpresa a Xbox One, ùn anu micca solu supportu VPN nativu. U mutivu principalu hè chì i servizii VPN di solitu mettenu un limitu superiore nantu à a quantità di larghezza di banda chì pudete aduprà. Meno larghezza di banda pò purtà à prublemi di lag è ping più altu, chì mette a maiò parte di i gamers à travaglià.

Tutte e VPN ponu travaglià à u livellu di u router?

Micca tutti i routers sò cumpatibili cù servizii VPN. Prima di cumprà unu, assicuratevi di verificà e caratteristiche listate nantu à a lista di i prudutti. Altrimenti, vi tuccherà à rimpiazzà dopu à a strada.

Fortunatamente, certi router muderni venenu cù supportu VPN integratu. A più bona parte hè chì ùn avete micca bisognu di circà dura per truvà. Include a maiò parte di i principali fornituri VPN in l'industria, cum'è ExpressVPN , una selezzione di router VPN cunsigliati nantu à u so situ web.

Ci sò VPN gratuiti chì travaglianu cù Xbox One?

Ci sò, ma ùn li cunsigliemu micca. A rapidità è a privacy di u fornitore gratuitu ùn hè micca sicuru o sicuru. Fornitore pagatu cum'è ExpressVPN hè a megliu fonte.

Fighjate u vostru modu versu a vittoria

Mentre chì a Xbox One ùn offre micca un supportu nativu per i servizii VPN, ci sò parechje manere di scaccià questu. Pudete aduprà u vostru router per cunnette a cunsola à a VPN se avete u hardware adattatu. Ci hè ancu l'opzione di utilizà un cable Ethernet per cunnette a vostra Xbox à un PC cù u software VPN. L'ultimi travaglia cù l'urdinatori Mac è Windows, chì hè assai còmuda.

Quandu si tratta di ghjoculi, VPN hè una spada à doppiu tagliu. Sure, pò dà accessu à u cuntenutu altrimente ristrettu. Ma da l'altra parte, si pò seriamente mess with your ping. A scelta di u fornitore ghjustu pò esse u fattore decisivu. Un putente VPN gratuitu pò travaglià per voi. Tuttavia, l'opzione più sicura hè di firmà per un serviziu affidabile cum'è ExpressVPN .

Aduprate VPN spessu durante Ghjucà ? Quale hè u vostru fornitore preferitu? Cummentate quì sottu è fateci sapè s'ellu ci hè un altru modu di utilizà VPN in Xbox One.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu