Cumu cunfigurà i missaghji di risposta automatica in Gmail

Da avà, ci sò centinaie di servizii di e-mail dispunibili. Tuttavia, Gmail pare esse a megliu opzione di tutti quelli. Jamil hè avà l'opzione di e-mail più famosa dispunibule per iOS, Android, Windows, macOS è u web. Cù Gmail, pudete facilmente mandà è riceve e-mail, mandà file attachments, etc. Tramindui l'individui è l'imprese utilizanu u serviziu avà.

Se utilizate Gmail per scopi di cummerciale, pudete avè bisognu di risponde à u listessu email quasi ogni ghjornu. Ammettimu, ogni ghjornu, ricevemu centinaie di email, è risponde à tutti unu per unu ùn hè micca pussibule. Rispondi à i stessi emails ripetutamente pò diventà tedioso è tempu per quellu chì hè occupatu.

Ci sò i tempi quandu tutti vulemu stallà risposte automatiche in Gmail. Diciamu chì gestite una tenda è riceve e-mail chì dumandanu spessu nantu à u pruduttu. In questu casu, a creazione di un autoresponder puderia esse una bona idea per fà sapè à u mittente chì avete ricevutu l'e-mail è risponderà in breve. Tuttavia, Gmail ùn vi dà alcuna opzione diretta per stabilisce risposte automatiche à qualsiasi cuntattu particulari.

Passi per cunfigurà i missaghji di risposta automatica di Gmail

Per stabilisce risposte automatiche per un cuntattu specificu, avete bisognu di creà un novu mudellu è stabilisce un filtru. Sè site interessatu à stallà una risposta automatica in Gmail, seguite à leghje l'articulu. Quì avemu da sparte una guida passu per passu nantu à a creazione di un missaghju di risposta automatica in Gmail. Cuntrollamu.

Passu 1. in primu locu, Entra in un contu Gmail da u vostru navigatore web nantu à u vostru desktop.

U sicondu passu. Avà cliccate nant'à u Settings cog, è cliccate nant'à Vede tutti i paràmetri

Cliccate "Vede tutte e paràmetri"

U terzu passu. Avà in a pagina di paràmetri, cliccate nantu à a tabulazione Opzioni Avanzate.

Cliccate a tabulazione Avanzate

Passu 4. In a pagina Avanzata, scorri giù è attivate l'opzione "Mudelli" .

Habilita l'opzione "Modelli".

Passu 5. Dopu, scroll down è cliccate u buttone "Salvà i cambiamenti" .

Sestu passu. Avà andate à a pagina iniziale di Gmail, è cliccate "custruzzione".

Cliccate Crea.

Passu 7. Avà crea a forma chì vulete usà per e risposte automatiche. Una volta finitu, cliccate I trè punti Comu mostra sottu.

Cliccate nantu à i trè punti

Passu 8. Cliccate Templates> Salvà Draft cum'è Template> Opzione per salvà cum'è novu mudellu.

Passu 9. A prossima finestra pop-up, entre un novu nome di mudellu, è cliccate u buttone "salvà" .

decimu passu : Avà cliccate nantu à a freccia di l'opzione di ricerca Ricerca in a casella di ricerca cum'è mostra quì sottu.

Passu 11. Avà avete bisognu di definisce i criterii per u filtru autoresponder. I normi ponu esse Un nome, indirizzu email, o qualsiasi parolla specifica , eccetera. Una volta finitu, cliccate nantu à l'opzione "Crea un filtru" .

Cliccate nantu à l'opzione "Crea un filtru".

Passu 12. In a pagina dopu, selezziunate una opzione Invia u furmulariu è selezziunate a forma nova creata.

Selezziunate l'opzione "Invia Form".

Passu 13. Una volta finitu, cliccate nantu à l'opzione "Crea un filtru" .

Què hè! Avà, se un email currisponde à i criteri chì avete stabilitu, u missaghju di risposta automatica serà trasmessu.

Cumu disattivà u filtru di risposta automatica?

Diciamu chì vulete disattivà a risposta automatica, andate à Settings> Filtri L'indirizzu hè pruibitu. Selezziunate u filtru attivu è cliccate u buttone sguassà .

Cliccate u buttone sguassà

Què hè! Sò finitu. Questu hè cumu pudete disattivà a risposta automatica in Gmail.

Questu articulu discute cumu stabilisce una risposta automatica in Gmail. Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi. Sì avete qualchì dubbiu annantu à questu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu