Cumu cunfigurà i paràmetri di u servitore proxy in Windows 10

voli Assicuratevi a vostra privacy nant'à Internet? Vulete accede Cuntinutu ristrettu ? voli salvà di più Da larghezza di banda per a vostra chjama? O vulete bluccà trafficu Internet dannosu ؟ Ebbè, sè vo vulete avè tutte queste cose o più, allura a suluzione ghjusta per voi hè di utilizà servitore proxy . Proxy server hè una porta di trasferimentu di u vostru indirizzu IP cù Anonymous indirizzu IP publicu Chì li permette di ammuccià u vostru indirizzu IP privatu da Internet. Dunque hè un intermediariu trà u vostru urdinatore è Internet. Ci hè ancu assai software è siti web di terze parti chì ponu permette di utilizà un servitore proxy, ma per esse in u latu sicuru, basta Microsoft Feature Proxy في U so sistema upirativu Windows 10 , dunque sè vo site cù Windows 10, apprufittate di u Configurazione paràmetri di proxy Inclusu.

E dumande chì fate per accede à i siti web è altri servizii seranu trattate da u servitore proxy per voi. Utilizà un servitore proxy aiuta à fà u vostru indirizzu IP oscuratu in Internet. Vi aiuta ancu à salvà l'usu di dati Internet è riduce l'usu di larghezza di banda di e vostre cunnessione perchè i siti web chì dumandate sò cache da u servitore proxy è a prossima volta chì dumandate u stessu situ u servitore proxy furnisce u cuntenutu da i so dati in cache.

U servitore proxy ùn pò micca solu esse usatu per accede à u situ bluccatu, ma pò ancu esse usatu per bluccà siti cunfigurà i paràmetri di u servitore proxy, questu pò aiutà à impedisce chì i vostri impiegati accede à e social media è altri siti durante l'ora di travagliu. Questa hè a funzione principale chì avemu discututu, ma u servitore proxy hè capace di più di queste caratteristiche. In questu articulu, vi guidaraghju nantu à cumu cunfigurà i paràmetri di u servitore proxy in Windows 10.

Cumu utilizà un servitore proxy in Windows 10

In i seguenti passi, amparate cumu cunfigurà è utilizà diverse manere di utilizà u servitore proxy in Windows 10. Windows 10 permette di utilizà u servitore proxy per a cunnessione Wi-Fi è Ethernet, ma serà disattivatu sè sì. Utilizà una VPN (Rete Privata Virtuale).

Avanzate è apre i paràmetri di Windows, per fà questu, cliccate nantu à l'icona di Windows in a barra di u travagliu, questu apre u menu di partenza. Da u menu Start, cliccate nantu à l'icona Settings cum'è mostra sopra.

Da u pannellu di paràmetri di Windows, cliccate nantu à l'opzione Rete è Internet cum'è mostra sopra. Questu vi purterà à u pannellu di paràmetri di rete è Internet.

Dopu avè apertu u pannellu di paràmetri di rete è Internet, cliccate Opzioni agente Da u menu di navigazione più a manca cum'è mostra sopra. Questu apre u pannellu di paràmetri di proxy.

Avà da u pane di paràmetri di proxy, pudete vede chì ci sò dui modi in quale pudete cunfigurà un servitore proxy. I primi dui metudi permettenu di cunfigurà automaticamente u servitore proxy è l'altru mètudu hè a cunfigurazione manuale di proxy.

Configurate un servitore proxy automaticamente:

U servitore proxy automaticu vi permette di indirizzà duie opzioni per stabilisce un proxy automaticu in Windows 10.

U primu metudu in l'impostazione di proxy automaticu hè " Rileva i paràmetri automaticamente" Comu descrittu sopra Windows 10 hà sta funzione attivata per automaticamente, è questu aiuta Windows à detectà automaticamente i paràmetri di proxy. Tuttavia, sta opzione ùn pò micca funzionà nantu à e rete corporative, postu chì puderanu avè stallatu a so rete utilizendu i so paràmetri di proxy persunale.

U sicondu mètudu hè di utilizà u prugramma di setup cum'è descrittu sopra. Per attivà sta opzione, duvete inserisce l'indirizzu di u script chì vi dà a cumpagnia o l'utilizatore chì ospita u script. Dopu avè inseritu u titulu di script, Windows detecterà automaticamente i so paràmetri. Tenite in mente chì u titulu di script hè simile à un URL (es www. server proxy. net ).

Dopu avè utilizatu l'opzione di cunfigurazione di script, assicuratevi di scrive u titulu di script è dopu cliccate u buttone salvà Per applicà i cambiamenti da fà.

Configurazione manuale di proxy:

Windows 10 permette di stallà a cunfigurazione proxy manualmente. Per stallà u proxy manualmente, tuttu ciò chì avete bisognu hè un indirizzu IP publicu è un numeru di portu. L'indirizzu IP è u numeru di portu pò esse datu da a cumpagnia chì hà creatu a so reta persunale o pudete ancu truvà l'indirizzi IP publicu è u so numeru di portu da Internet. Per configurà un proxy in u vostru Windows 10 manualmente, seguite i passi sottu.

  1. Da u pannellu di paràmetri di proxy, assicuratevi chì l'opzioni "Detecte automaticamente i paràmetri" è "Usà script di configurazione" sò disattivati. Avà scorri finu à a tappa di installazione manuale di proxy cum'è mostratu sopra. Sottu a sezione Configurazione manuale di proxy, attivate l'opzione "Usà un servitore proxy" clicchendu nantu à u so buttone di toggle. Dopu avè eseguitu u servitore proxy, sarete attivatu per cunfigurà a configurazione manuale di proxy cum'è mostratu sopra.
  2. Scrivite l'indirizzu IP in u campu Indirizzu è u so numeru di portu in u campu Port.
  3. Pudete scrive l'url di i siti web per creà una eccezzioni annantu à u servitore proxy, da questu u proxy ùn correrà micca nantu à e entrate di u situ web. Pudete aghjunghje parechji siti web sepanduli cù ";" (puntu virgola) in u campu di a casella di testu.
  4. Sutta a casella di testu, pudete vede a casella di spunta "Ùn aduprate micca u servitore proxy per l'indirizzi lucali", è pudete selezziunà per mette in risaltu se ùn vulete micca chì u trafficu di a rete locale passa per u servitore proxy. Questu permette à u vostru servitore proxy per ùn cunnette micca à e risorse lucali, salvu ch'elli sò richiesti da a vostra cumpagnia
  5. Avà ghjustu cliccate nant'à u buttone Salvà à applicà i cambiamenti chì succede.

Què hè! Speru chì questu articulu vi hà aiutatu à sapè cumu cunfigurà i paràmetri di u servitore proxy in Windows 10. Sì avete qualchì cunfusione o affruntate ogni difficultà per seguità l'istruzzioni sottu, fateci sapè in a sezione di cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Un pensamentu nantu à "Cumu cunfigurà i paràmetri di u servitore proxy in Windows 10"

Aghjunghje un cummentariu