Cumu sparte un cuntattu via missaghju di testu in Android

Cumu sparte un cuntattu via missaghju di testu in Android.

"Ehi omu, avete u numeru di Dan? Vogliu gridà à ellu di qualcosa ". (Stupid Jerry, ùn hà mai salvate numeri in u so telefunu.) Pudete cercà per elli è scrivite in un missaghju ... o pudete sparte a carta di chjama di Dan, per fà più faciule per Jerry.

A spartera di e carte di cuntattu hè in realtà u modu più faciule per trattà situazioni cum'è questu - ùn ci hè micca fastidiu à circà u numeru, pruvate di ricurdà quandu u scrive (o saltendu avanti è avanti trà l'applicazioni per ottene u dirittu), è dopu invià. Invece, mandate  tuttu L'infurmazione di Dan cù uni pochi clicchi hè u modu per andà - cusì, u destinatariu pò aghjunghje à i so cuntatti istantaneamente.

A manera più faciule per fà questu in Android hè attraversu l'app di Cuntatti, chì ogni telefunu sottu à u sole deve esse stallatu.

Nota: U prucessu pò differisce ligeramente secondu u fabricatore di u vostru telefunu, ma aghju evidenziatu cumu fà nantu à i dispositi Android è Galaxy. L'altru deve esse abbastanza simili per mette in a vicinanza.

Cù l'app Contacts aperta, vai avanti è truvate a persona chì vulete sparte. Mi pare più faciule d'utilizà a funzione di ricerca, ma fate ciò chì vulete. Una volta truvate u cuntattu, toccu l'entrata per apre a so carta di cuntattu.

Sè vo site in stock Android, tocca i trè punti in l'angulu superiore destra, dopu sceglite Share.

Nant'à i dispositi Galaxy, ci hè un buttone Share dedicatu in a pagina di cuntattu.

Questu hà da apre u dialogu di spartera. Tuttu ciò chì duvete fà hè di sceglie cumu vulete mandà a carta. Se sceglite di mandà via MMS (chì hè a situazione più prubabile), serà automaticamente attaccatu à un missaghju è site bonu per andà. U listessu vale per l'email.

Pam. hà fattu. Avà dì à Jerry di piantà di toccu u numeru di Dan. eh, Jerry.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu