Cumu sparte password WiFi da iPhone à Android

Condividi password WiFi da iPhone à Android

Apple hà introduttu una nova funzione utile in iOS 11 chì permette à l'utilizatori di sparte password WiFi da iPhone à altri dispositi iPhone, iPad è Mac. A funzione usa un metudu speciale chì rileva solu i dispositi iOS è macOS vicini per sparte password WiFi. Ùn pudete micca aduprà a nova capacità di spartera di password WiFi di l'iPhone per sparte a password WiFi da iPhone à i dispositi Android.

Tuttavia, ci hè una suluzione alternativa. Ùn hè micca una prucedura automatizata cum'è a funzione di spartera di password WiFi integrata in l'iPhone, ma pudete generà un codice QR chì cuntene u SSID WiFi (nome di a rete) è a password. L'utilizatori di Android ponu scansà stu codice QR da u screnu di l'iPhone è cunnette facilmente à a vostra reta.

Per cumincià, scaricate l'app QR Wifi Generator da l'App Store in u vostru iPhone.

→ Scaricate l'app QR WiFi Generator

Apertura QR WiFi In u vostru iPhone, inserite u nome WiFi è a password WiFi in l'app, è appughjà u buttone Generate Code.

  • Serà U nome WiFi hè u nome A vostra rete WiFi (SSID)
  • parolla passaghju WIFI Hè a password chì utilizate per cunnette à a vostra rete WiFi.
  • Tipu WiFi Hè u tipu di sicurità chì utilizate in u vostru router WiFi. Se ùn site micca sicuru, generà codici usendu WEP è WPA. È verificate quale funziona.

Quandu l'app genera un codice QR basatu nantu à a vostra input, appughjà u buttone Salvà a rotulazione di a fotocamera Per accede facilmente à u codice QR via l'app Photos in u vostru iPhone. Pudete ancu cliccà u buttone Aghjunghjite à Apple Wallet Per accede à u codice QR direttamente da l'app Wallet.

subitu subitu , Aprite u codice QR in l'app Photos nant'à u vostru iPhone, è dumandà à u vostru amicu à scansà u codice QR da u so telefonu Android cù una 'app  Wi-Fi QR Connect  O qualsiasi altra app simile da l'App Store.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu