Cumu impedisce chì e barre di scorrimentu spariscanu in Windows 10

Cumu impedisce chì Windows nasconde automaticamente e barre di scorrimentu

Per impedisce chì Windows 10 nasconde automaticamente e barre di scorrimentu:

  1. Lanciate l'app Settings.
  2. Cliccate nantu à a categuria Facilità di Accessu.
  3. Disattivate l'opzione "Oculta automaticamente e barre di scorrimentu in Windows".

L'interfaccia di Windows 10 faci un usu estensivu di barre di scroll temporale. Truverete in tutte l'applicazioni UWP da u Microsoft Store è ancu in i cumpunenti basi di l'UI, cum'è u menu Start. Queste barre di scorrimentu sò ammucciate per difettu è appariscenu solu quandu move u mouse, è si ammuccianu di novu dopu à qualchi seconde.

I scroll bars hidden salvanu uni pochi di pixel nantu à u screnu, ma ponu esse cunfusi è difficili d'utilizà. Sè vo truvate à circà barre di scorrimentu invisibili, o sò fastidiati per avè da scorri nantu à elli prima ch'elli appariscenu, leghjite per amparà cumu piantà stu cumpurtamentu.

Screenshot di disattivà a barra di scorrimentu nasconde in Windows 10

L'opzione hè cuntrullata da un paràmetru di un clic in l'app Settings; Cum'è sempre cù Windows 10, a parte complicata hè di sapè induve truvà. Invece di aghjunghje à a categuria di persunalizazione, truverete u cuntrollu in a sezione Facilità di Accessu.

Lanciate l'app Settings è toccu u pannellu Facilità di Accessu. In a pagina chì appare, truvate l'opzione "Oculta automaticamente e barre di scorrimentu in Windows" sottu a rubrica "Simplifica è persunalizà Windows". Cliccate u buttone per disattivà.

Aghju finitu ! U cambiamentu hà da esse effettu immediatamente, cusì vi vede i sliders per l'app Settings cumparisce cum'è mostra in a screenshot sopra. Induve ci era un slider, avà serà permanentemente visibile nantu à u screnu è prontu à aduprà. Un cambiamentu simplice, ma pudete truvà utile

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu