How to trasfiriri fotos da urdinatore à iPhone

Cumu trasfiriri foto da PC à iPhone

Trasferisce foto da un PC o laptop à u vostru iPhone hè faciule quandu sapete cumu - è ùn avete micca bisognu di utilizà u temutu iTunes.

Ci hè parechje manere di trasfiriri foto cullucatu in u vostru urdinatore à u vostru iPhone. U megliu modu hè di utilizà iCloud, u serviziu di almacenamentu in nuvola di Apple, ma senza una app dedicata per Windows, cumu fà? Quì, spieghemu cumu pudete aduprà una biblioteca di foto iCloud , u serviziu di sincronizazione di foto d'Apple, per trasfiriri e vostre foto da u vostru PC Windows Windows  à un aparechju iOS.

Aduprà iCloud per trasfirià e foto ùn vi costa micca un centesimu se ùn utilizate micca l'allocazione iCloud di 5GB gratuitu. Se e vostre foto vi spinghjenu oltre stu limitu di 5 GB, quandu pruvate di attivà una biblioteca di foto iCloud In Settings> Photos in u vostru iPhone o iPad, vi vede un missaghju chì ùn avete micca abbastanza spaziu di almacenamiento per aduprà.

In questu casu, avete da pagà per u almacenamentu supplementu iCloud. È à 79p ($ 0.99) per mese per 50GB, questu hè un prezzu prezzu per a cunvenzione.

In ogni casu, quì hè cumu a trasfiriri photos à u vostru iPhone da u vostru urdinatore cù iCloud è un coppiu di altirnativa.

Cumu trasfiriri foto da PC à iPhone cù iCloud

Apple usa iCloud, un serviziu di almacenamentu in nuvola è sincronizazione, per assicurà chì e foto chì pigliate nantu à u vostru iPhone sò facilmente dispunibili nantu à u vostru urdinatore è iPad.

Hè un serviziu utile, eliminendu a necessità di cables è syncing, ma chì si vulete mette e foto da u vostru urdinatore in u vostru iPhone? Hè pussibule? Di sicuru, hè - ma u metudu dipende da u software chì avete aduprà.

Se i vostri dispositi funzionanu iOS 8 o più tardi, chì certamenti duverebbe esse in 2021, pudete gestisce è caricate a vostra libreria di foto via u situ web iCloud. Eccu cumu fà:

  1. Aprite u vostru navigatore nant'à u vostru urdinatore, è vai à iCloud.com È firmate cù u vostru Apple ID.
  2. Cliccate l'icona Photos in a fila superiore di l'app. S'ellu hè a prima volta chì accede à a vostra libreria di foto da un navigatore, avete da fà a stallazione a prima volta.

     

  3. Cliccate nantu à u buttone Caricà in a cima à diritta di a pagina è cercate u vostru urdinatore per e foto chì vulete aghjunghje à u vostru iPhone. Se vulete selezziunà parechji fugliali à una volta, tenete CTRL è cliccate nantu à ogni imagine.
  4. Una volta selezziunate e foto, cliccate nantu à Apertura / Sceglie è seranu caricate in a vostra libreria di foto iCloud. Se fate un ochju à u fondu di a pagina, vi vede una barra di prugressu - u prucessu hè di solitu assai veloce, ma questu pò dipende di u nùmeru d'imaghjini chì vulete carricà.

avete finitu ! Una volta chì e foto sò caricate in a vostra libreria di foto iCloud, duveranu prestu apparisce in l'app Photos in u vostru iPhone (sempre chì iCloud hè attivatu è cunnessu à Wi-Fi).

Hè da nutà chì e foto saranu mostrate in ordine cronologicu, cusì s'ellu aghjunghje foto scattate in marzu, vi tuccherà à vultà à marzu per truvà.

Alternativa: Storage cloud di terze parti

Una opzione, se ùn vi importa micca di mette e vostre foto in una app diversa da Stock Photos, hè di utilizà un serviziu di almacenamento in nuvola cum'è Dropbox, OneDrive o Google Drive.

Una volta vi stallà l 'app nant'à u vostru iPhone, vi sarà capaci à accede à tutti i schedari in u vostru contu nuvola. A maiò parte di elli vi permettenu di marcà i fugliali chì vulete rende dispunibuli offline, è pudete salvà e foto è i video direttamente in a vostra app Photos, cusì ùn avete micca sempre bisognu di esse in linea.

Hè faciule caricà e foto almacenate in u vostru urdinatore à i gusti di Dropbox è Google Drive. Pudete tandu vede lu in u vostru iPhone, scaricà lu, o sparte lu cù amichi.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu