Cumu travaglià cù i schedari ISO in Windows 10

Cumu leghje è scrive i schedari ISO in Windows 10

Da Windows 8, Microsoft hà inclusu supportu per leghje è scrive file ISO. Eccu ciò chì duvete fà:

  1. Navigate à u schedariu .iso in u vostru urdinatore (un schedariu chì avete scaricatu, per esempiu)
  2. Cliccate doppiu per "muntà" u schedariu cum'è un drive otticu virtuale, cumpletu cù a so lettera di unità.
  3. Interagisce cù u schedariu ISO, avà un drive muntatu (leghje da, scrive, etc.)
  4. "Unmount" clicchendu u dirittu nantu à l'unità è scegliendu "Eject"
  5. Cresce u schedariu ISO in un DVD o altri media esterni clicchendu u dirittu right è dopu "Burn Disc Image"

I schedari ISO cuntenenu un archiviu sanu di dati chì sò generalmente - o tradiziunali - truvati in media otticu. Ancu i CD è DVD sò raramente usati per a distribuzione di software, i schedari ISO sò sempre un cuntainer populari per i grandi scaricamenti di software. I sviluppatori chì liberanu u software in u formatu ISO includenu Microsoft cù e so immagini di stallazione Windows 10.

Windows hà avutu un bonu supportu di i schedari ISO da u lanciu di Windows 8. Senza software di terzu, pudete vede u cuntenutu di i schedari ISO installendu in u sistema di fugliale di u vostru dispositivu. Questu travaglia in modu simile à cunnette un drive USB.

Munta u schedariu ISO in Windows 10

Per muntà una maghjina di discu, truvate in u vostru sistema di fugliale, dopu cliccate doppiu. Windows monterà l'imaghjini cum'è un drive otticu virtuale. Questu significa chì apparirà cum'è un dispositivu in Stu PC è in a barra laterale di File Explorer. L'unità riceverà ancu a so propria lettera di unità.

Munta u schedariu ISO in Windows 10

Cliccate nantu à u drive per vede u so cuntenutu. Vi vede una struttura di cartulare normale chì mostra tutti i fugliali è i cartulari in l'imaghjini. Pudete copià è incollà i fugliali da l'imaghjini utilizendu cumandamenti standard di Windows. Na vota ca vi sò finitu di navigazione l 'imagine, vi ponu "smontare" da u vostru urdinatore clicchendu dritta nant'à u discu virtuale è sceglie "Eject".

Munta u schedariu ISO in Windows 10

Calchì volta pudete vulete riscrive u schedariu ISO à un discu otticu. Inserite un CD o DVD in u drive. Cliccate cù u dirittu nantu à u vostru schedariu ISO è selezziunate Burn Disk Image da u menù di cuntestu. Assicuratevi chì l'unità curretta apparisce in a lista di Disk Burner.

Bruscia u schedariu iso in Windows 10

Selezziunate l'opzione "Verify disk after burning" permetterà à Windows di verificà u discu brusgiatu per qualsiasi prublema di scrittura di schedari. Stu aghjusta un pocu tempu dopu à cupià hè cumpleta, ma hè cunsigliatu à impedisce a perdita di dati accidintali. Cliccate Burn è aspettate chì u prucessu finisci.

Hè quì chì e capacità di l'ISO integrate in Windows finiscinu. Da nota particulari hè chì Windows 10 ùn hè ancu capace di brusgià u schedariu ISO in una unità USB. Vi tuccherà à ottene un prugrammu terzu-party per fà questu, cum'è u pupulare strumentu open source Rufus .

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu