Instagram prova u statutu di tutte e storie in una pagina

Instagram prova u statutu di tutte e storie in una pagina

A funzione di storie in Instagram hà permessu à l'utilizatori per quasi 4 anni di cultivà in unu di i migliori prudutti di Facebook finu à avà. Da l'annu passatu, quasi a mità di l'utilizatori di Instagram, o circa 500 milioni d'utilizatori, interagiscenu cù storie ogni ghjornu.

Per rializà quantu successu una funzione hè, basta à mintuvà chì u numeru di i so utilizatori di ogni ghjornu hè più di duie volte u numeru di l'utilizatori di Snapchat ogni ghjornu, ancu s'è a funzione hè stata imitata da Snapchat. Instagram prova avà un novu modu per allargà l'esperienza di a storia à un rolu centrale in l'app.

Instagram - chì hà lanciatu prima a funzione di storia in l'estiu di 2016 - hà cuminciatu à pruvà una funzione chì permette à i so utilizatori di vede più storie inseme. In a prova, l'utilizatori vederanu inizialmente duie fila di storie invece di a fila attuale in a cima di u screnu, quandu apre l'app Instagram, ma ci sarà un buttone à u fondu di e duie fila, è clicchendu nantu à ellu vi vede. tutte e storie in una pagina chì riempia u screnu.

 

U direttore di e social media da California (Julian Campua) hè statu u primu à monitorà a nova funzione a semana passata è hà publicatu screenshots di a nova funzione attraversu u so contu in u situ di rete suciale Twitter.

Dopu avè cuntattatu Instagram, a cumpagnia hà cunfirmatu TechCrunch per pruvà a funzione cù uni pochi d'utilizatori à u mumentu. A cumpagnia hà rifiutatu di furnisce più dettagli, ma hà dettu: A prova dura più di un mese.

Crede chì a mossa di Instagram ùn hè micca surprisante datu a so ricerca è a successione à Facebook per sperimentà parechje idee chì spinghjenu più utilizatori à interagisce cù stori, soprattuttu chì a so crescita hè di particulari impurtanza per i publicitari, in u terzu descrittu Facebook in u quartu di 2019 caratteristica (storie) cum'è una di a so più grande zona di crescita, nutendu chì 3 milioni di u totale di 7 milioni di publicità publicità attraversu storie Instagram, Facebook è Messenger inseme. À u quartu trimestre, u numeru di publicitari chì utilizanu storii era cresciutu à 4 milioni.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu