Amparate trè cose chì fate chì distrugge a batteria di u vostru telefunu

Amparate trè cose chì fate chì distrugge a batteria di u vostru telefunu

Benvenuti à u post d'oghje 

In questu post, amparate cumu cunservà a bateria di u vostru telefunu:

A bateria hè u fattore principalu per u telefunu, è facemu cose chì ùn sapemu micca quantu periculosi sò.Tutti portanu à a mancanza di a bateria, per via di e cose chì sapete chì pudete fà per mantene. a vostra bateria bassu rapidamente, per via di queste cose chì fate è ùn cunnosci micca u so periculu, è in questu post sapete trè cose s'ellu ùn li evite micca, mantene a bateria di u vostru telefunu per una longa vita.

 

 

1- Aspettate chì u vostru telefunu si svuota è carica:

Se u vostru telefunu righjunghji u 2%, site troppu tardi per carricà. In un studiu universitariu, hè diventatu chjaru per elli chì a carica di a bateria regularmente hè più sicura. Ùn esitate à carica a bateria, ancu s'ellu hè 30 o 50 per centu.

 

2- Caricà u telefunu via computer:

Sè vo caricate u vostru telefunu da u portu USB di l'urdinatore, ci vole assai tempu, in più di questu hè unu di i peggiu cose per a bateria, è questu hè duvuta à l'incompatibilità di a tensione di l'outlet USB cù u vostru dispositivu. , cum'è u ritmu di putenza attraversu hè diversu, chì porta à una diminuzione di u rendiment di a vostra bateria o danni.

Dunque, vi cunsigliu di utilizà sempre u caricatore originale per mantene a qualità di a bateria, è ricurdate di novu "caricatore originale".

 


3- Caricà u vostru telefunu per parechje ore di notte:

Quandu lasciate u vostru telefunu cunnessu à u caricatore di notte per parechje ore, finu à 8 ore o più, sta cosa porta à l'inefficienza di a bateria, è in u risultatu hè dovutu à a forte pressione chì i ioni di litiu sò esposti.

 

Seguiteci sempre truvà tuttu ciò chì avete bisognu 

Ùn vi scurdate di sparte stu tema nantu à e social media 

Grazie, seguitori di Mekano Tech 

Ci si vede in un altru post 

 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu