Amparate nantu à l'Internet di e Cose

 L'Internet di e Cose hè u termu umbrella per qualsiasi dispositivu cunnessu à Internet, chì in questu ghjornu è età hè quasi tuttu.
Hè chjamatu in inglese (Internet of Things (IoT).

Cuntenutu di l'articulu nantu à l'Internet di e Cose:
Cosa hè esattamente l'Internet of Things?
Perchè l'Internet di e Cose hè cusì impurtante?
L'Internet di e Cose hè sicuru?
Chì ci aspetta davanti à l'Internet di e Cose ?

 

L'idea di basa hè chì ogni dispositivu pò comunicà cù un altru dispositivu, via Internet, è trasmette infurmazioni à un hub centrale. U latu di u cunsumu di questu hè parlanti intelligenti è gadgets, ma da l'altra parte, induve l'imprese operanu, a tecnulugia IoT furnisce dati è insights chì aiutanu à uperà.

A storia di l'Internet di e Cose hè un pocu cuntruversu, un tipu di spaghetti bolognese, cum'è nimu ùn hè sicuru d'induve vene. Sicondu u blog di l'IBM, i studienti di l'Università Carnegie Mellon anu stallatu un vending machine in u 1981 per pudè vede s'ellu era viotu - una cosa tecnica prima chì l'internet esiste ancu.

Malgradu l'oscurità, hè avà fermamente stabilitu in a vita di ogni ghjornu; telefoni è computer. Luci, ancu frigoriferi. In fondu, se ci hè una forma di elettricità, pò esse cunnessu à a reta.

Avemu l'Internet di e Cose in ogni industria, da l'assistenza sanitaria à u retail è ancu offshore nantu à i rigs petroliferi. Continua ancu à sparghjesi postu chì di più in più cumpagnie si rendenu contu cumu i dati IoT ponu furnisce li insight di i clienti è rende li competitivi.

Cosa hè esattamente l'Internet of Things?

IoT (Internet di e Cose) hè una definizione abbastanza larga, chì copre basicamente qualsiasi dispositivu capace di cumunicà cù altri dispositivi in ​​Internet. Finu à avà avemu vistu duie applicazioni maiò di l'Internet di e Cose, chì sò in u campu di u cunsumadore è l'applicazioni in l'industria.

In l'industria, i principii sò listessi, solu in una scala assai più grande. I percorsi di carica più trafficati di u mondu sò avà gestiti da i dispositi IoT, cù sensori remoti chì registranu automaticamente a carica è sincronizzanu e dati da un portu à un centru cintrali.

Tuttavia, u scopu di l'Internet di e Cose hè in espansione tuttu u tempu, cù quasi tutti i dispositi imaginabili diventendu "cunnessi" in qualchì modu.

L'assistente di casa intelligente hè unu di i dispositivi IoT più popolari è largamente usati, è ancu se hè un cuncettu relativamente novu nantu à u stadiu di u consumatore, ci sò avà decine di prudutti dispunibili in u mercatu. Mentre chì e cumpagnie cum'è Amazon è Google eranu trà i primi à incuragisce a tecnulugia, i pruduttori di parlanti tradiziunali anu avà saltatu in a tecnulugia mainstream di tutti i tempi. 

Perchè l'Internet di e Cose hè cusì impurtante?

Hè un pocu inevitabbile chì, cum'è a banda larga diventa più veloce è affidabile, i dispositi anu prestu a capacità di cunnette à u WiFi cum'è standard. L'Internet di e Cose hà digià cuminciatu à furmà a manera di cunducemu a nostra attività di ogni ghjornu; I vitture sò capaci di sincronizà cù i calendari per seguità l'appuntamenti è pianificà e migliori rotte, è l'aiuti intelligenti anu trasfurmatu a compra in una conversazione.

Tuttavia, l'applicazione più convincente di l'Internet di e Cose pò esse truvata in l'industria, induve l'AI rivoluziona u nostru modu di fà affari. E cità intelligenti ci aiutanu à riduce i rifiuti è u cunsumu d'energia, mentre chì i pruduttori sò avà capaci di utilizà i dispositi cunnessi chì facenu automaticamente chjamate. I sensori cunnessi sò ancu vistu l'usu in l'agricultura, induve aiutanu à monitorà i prudutti di i culturi è di l'allevamentu è predichendu i mudelli di crescita.

L'Internet di e Cose hè sicuru?

In u 2016, i pirate anu utilizatu un cisterna di pisci IoT cum'è una porta d'ingressu à a reta di casinò nordamericani. U tank era suppurtatu di esse dotatu di sensori per regulà a temperatura, avvisà u so pruprietariu di i tempi di alimentazione è configurallu nantu à una sola VPN. In un certu modu, i pirati sò riusciti à piratelu è uttene l'accessu à altri sistemi in u casinu.

Ancu s'ellu hè una storia divertente, mette in risaltu ancu i periculi di l'Internet di e Cose in chì ogni dispositivu chì avete pò ancu esse una porta di a vostra reta sana. Per l'imprese cù fabbriche intere chì funzionanu macchine IoT, o uffizii cù i dispositi IoT, assicurendu chì tuttu hè sicuru pò esse un grande mal di testa.

Parte di u prublema pò esse password predeterminate chì sò faciuli di crack. Questu era u focu principalu di una pruposta di u guvernu britannicu chjamata "Secure by Design" chì invitava i pruduttori à includere a sicurezza in u cuncepimentu, piuttostu ch'è d'aghjunghje dopu a so custruzzione.

Questu hè assai impurtante per l'Internet di e Cose, soprattuttu chì quasi tuttu pò esse attivatu in Internet è questu pò significà qualchì volta "dispositivi senza testa". Qualcosa chì ùn hà micca un modu per mudificà a password perchè hà cuntrolli crudi o senza interfaccia.

Chì ci aspetta davanti à l'Internet di e Cose ?

Ci hè una mansa di tecnulugii chì sò ligati à u successu futuru di una cumpagnia IoT, cum'è vitture senza driver, cità intelligenti è diverse applicazioni di AI. Sicondu Norton, 4.7 miliardi d'uggetti sò cunnessi à a reta, è questu hè previstu di risaltà à 11.6 miliardi da 2021. A crescita hè quì, ma ci sò una quantità d'altri fattori chì anu da cresce ancu.

Rigulamenti forti è cuntrolli di sicurezza più stretti ghjucanu un rolu enormu in u futuru di l'Internet di e Cose. Quandu più dispusitivi entranu in l'urganisazioni, l'attaccanti anu più opportunità di accede. Per i dipartimenti IT, questu pò esse un tentativu di fermà l'acqua chì passa da un setaccio.

Ci sò ancu dumande etichi per pensà. Cù tanti di sti dispusitivi chì sò usati per l'estrazione di dati, u più cumuni diventanu in u locu di travagliu è a cumunità più larga, più a privacy violanu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu