Mozilla Firefox serà solu un clic di distanza in PC

 Mozilla Firefox serà solu un clic di distanza in PC

L'ultima versione di Mozilla Firefox permette à l'utilizatori di Windows stabiliscenu cum'è u navigatore predeterminatu cù un solu clic, è ùn hè micca necessariu un viaghju à l'app Windows 10 Settings. A Lunatics Lament Mozilla hà aggiratu a prutezzione di u navigatore predeterminatu di Microsoft in Windows 10, chì prutegge l'utilizatori da vede u malware rimpiazzà l'applicazioni predeterminate in u so PC.

Avemu pruvatu à stallà a versione 91 di Mozilla Firefox nantu à un PC Windows 10 è Windows 11, è pudemu cunfirmà chì u popup chì appare quandu avete apertu u navigatore prima vi permette di stabilisce cum'è predeterminatu in un clic. Windows 10 generalmente richiede à l'utilizatori di cambià u so navigatore predeterminatu in l'app Settings, è Windows 11 hà fattu stu prucessu più complicatu, cum'è avemu spiegatu.

Se Microsoft dice à The Verge chì a cumpagnia ùn sustene micca u pirate di Mozilla, a nonprofit hè chjaramente frustrata cù Microsoft chì dà u so navigatore Edge trattamentu preferenziale annantu à Windows. Se avete bisognu di visità l'app Windows 10 Settings per stabilisce Chrome o altri navigatori cum'è predefinitu, questu ùn hè micca u casu per Microsoft Edge postu chì pudete stabilisce cum'è predefinitu da i paràmetri di u navigatore.

"A ghjente duverebbe avè a capacità di stabilisce facilmente e paràmetri predeterminati, ma ùn sò micca. Tutti i sistemi operativi devenu offre un supportu ufficiale di sviluppatore per u modu predeterminatu per chì e persone ponu facilmente stabilisce e so app cum'è app predeterminate. Siccomu questu ùn hè micca successu in Windows 10 è 11, Firefox si basa in altri aspetti di l'ambiente Windows per dà à e persone una sperienza simile à ciò chì Windows furnisce per Edge quandu l'utilizatori sceglienu Firefox cum'è u so navigatore predeterminatu ", hà dettu un portavoce di Mozilla in una dichjarazione. à Edge.

Resta da vede cumu Microsoft hà da trattà cù u pirate di Mozilla, chì puderia dà à l'altri venditori di navigatori un incitamentu per spinghje u cambiamentu. Microsoft hà ricevutu a so bona parte di critiche per avè fattu u prucessu di cambià l'applicazioni predeterminate ancu in Windows 11 più cumplessu, è u giant di Redmond pò avè bisognu di truvà un equilibriu megliu trà i principii di sicurezza è a cumpetizione aperta.

Avete mancatu i ghjorni pre-Windows 10 quandu l'utilizatori puderanu cambià i navigatori predeterminati cun un solu clic? Fateci sapè in i cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu