Cumu attivà u modu di notte in i telefoni Android

Cumu attivà u modu di notte in i telefoni Android

 

 In fatti, i telefoni Android generalmente ùn furnisce micca una funzione in i paràmetri ufficiali chì vi permette di trasfurmà u telefunu in u modu di notte, ma pudete scaricà un prugramma o una applicazione chì hè un tema chì rende tuttu u telefunu neru è cusì pudete attivà u telefuninu. Modu scuru in modu micca ufficiale nantu à u vostru telefunu, è questu hè esattamente ciò chì l'amparemu in questu tema.
In questu articulu, avemu da amparà cumu cambià u telefunu à u modu di notte cù u culore neru, attraversu un prugramma o una applicazione chì permette di aghjunghje effetti o temi chì cambianu u telefunu à u modu di notte, è sta funzione ùn hè micca presente in i paràmetri cù u sistema Android o un altru sistema: hè Una applicazione chì vi scaricate da u fondu di l'articulu, appena installate, vi dà u modu di notte in u sistema di telefuninu è micca una sola cosa dedicata à voi.
Avemu da sparte cun voi in questu tema una spiegazione simplificata di cumu utilizà a megliu applicazione chì vi permette di fà u vostru telefunu Android travaglià in modu di notte,

Prima: Passi per attivà u modu di notte

Tuttu ciò chì duvete fà hè di scaricà l'applicazione CM Launcher chì si trova in u fondu di l'articulu, è dopu avè installatu, pudete cambià o mudificà l'aspettu di u telefunu in permanenza, è dopu aduprà ancu una altra applicazione chjamata CM Launcher Dark Black Wall Theme. è truverete à u fondu di l'articulu è dopu u telefuninu turnerà in modu di notte È a trasfurmazioni di u culore neru.
Sti appiicazioni sò da u Play Store, è à scaricà li direttamente, cliccate nant'à elli da u fondu di l 'articulu
Certi effetti seranu ancu aghjuntu à u modu di trasfurmà trà l'applicazioni è di cunvertisce l'icone è u sfondate in una forma elegante è bella.Pudete mudificà tuttu ciò chì tocca à u tema attraversu l'applicazione CM Launcher.
Scaricate a prima applicazione:  CMLauncher
Scaricate a seconda applicazione: Tema Muru Neru Scuru
Vede ancu:
Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu