Chì ghjè a Risposta Rapida di Sicurezza per iOS è macOS?

Amparate nantu à stu novu tipu d'aghjurnamentu di software in l'ecosistema Apple.

Sè vo avete statu disturbatu da un novu tipu di aghjurnamentu di i vostri dispusitivi Apple, dumandava ciò chì hè, hè sempre statu quì è appena nutatu o hè novu, è s'ellu hè sicuru, ùn site micca u solu. A risposta rapida di sicurità hà mandatu parechje persone in Internet in cerca di risposte.

Spiegazione di a risposta rapida di sicurità

Apple hà introduttu Rapid Security Response in iOS 16.4.1, iPadOS 16.4.1, è macOS 13.3.1. Hè una nova funzione di sicurità chì permette à Apple di furnisce l'aghjurnamenti di sicurità per i dispositi iOS, iPadOS è macOS più rapidamente.

In u passatu, Apple hà liberatu solu l'aghjurnamenti di sicurezza per i so sistemi operativi cù altre aghjurnamenti di software. Avà, l'aghjurnamenti di u software sò generalmente liberati dopu ch'elli sò stati pruvati bè per assicurà chì ùn introducenu micca novi bug. Tuttavia, questu significa ancu chì pò piglià settimane o ancu mesi per l'utilizatori per riceve l'ultime aghjurnamenti di sicurità.

Rapid Security Response cambia questu permettendu à Apple di furnisce più rapidamente miglioramenti di sicurezza à i dispositi, per esempiu, migliuramentu di a pila di framework WebKit, u navigatore web Safari, o altre biblioteche di sistema critiche. Queste aghjurnamenti sò più chjuchi è più mirati cà l'aghjurnamenti tradiziunali, è ponu esse furniti senza bisognu di un aghjurnamentu cumpletu di u sistema operatore.

Attualmente hè dispunibule solu per l'ultime versioni di iOS, iPadOS è macOS. Tuttavia, Apple pò rende dispunibule per e versioni più vechje di i so sistemi operativi in ​​u futuru.

Quandu una risposta di sicurità hè furnita, hè presumibbilmente installata in una parte separata di u sistema operatore da u restu di i schedarii di u sistema. Questu aiuta à prutege u restu di u sistema da esse affettatu da a vulnerabilità.

E Risposte Rapide di Sicurezza sò installate automaticamente è solu necessitanu un riavviamentu rapidu da a vostra parte qualchì volta. Sò denotati da una lettera dopu à u numeru di versione di u software, per esempiu, iOS 16.4.1 (a). Dunque, se ci hè una lettera à a fine di a versione attuale di u software, vi dicerà chì u QR hè statu appiicatu.

Beneficii di una risposta rapida di sicurità

A risposta di sicurezza rapida offre una quantità di benefici, cumprese:

  • Aghjurnamenti di sicurità più veloci: Permette à Apple di furnisce l'aghjurnamenti di sicurità à i dispositi più rapidamente. Questu aiuta à prutezzione di l'utilizatori da l'ultime minacce à a sicurità, chì, se lasciate senza fighja, sò sfruttate "in u salvaticu".
  • Aghjornamenti più chjucu: E risposte di sicurezza sò più chjuche cà l'aghjurnamenti tradiziunali. Questu significa chì ponu esse scaricati è installati più rapidamente. In generale, parechji utilizatori continuanu à ritardà l'aghjurnamenti di u software perchè ùn volenu micca chì u dispositivu appiccica durante u tempu chì queste aghjurnamenti piglianu per installà.
  • Meno disturbu: I risposti di sicurezza ùn necessitanu micca un aghjurnamentu cumpletu di u sistema operatore. Questu significa chì l'utilizatori ponu cuntinuà à aduprà i so dispositi senza interruzzione. Dunque, l'utilizatori ùn esitanu micca à stallà queste aghjurnamenti.

Cumu attivà a risposta di sicurezza rapida

I dispositi chì eseguenu l'ultime versioni di iOS, iPadOS è macOS devenu avè QRS attivatu per automaticamente.

Tuttavia, pudete cuntrollà per assicurà chì hè attivatu o attivatu se l'avete disattivatu prima seguitendu sti passi.

In u vostru iPhone o iPad:

Aprite l'app Settings in u vostru dispositivu. Allora vai à i paràmetri Generale.  

Cliccate nant'à a casella Update Software.

Andà à l'opzione Actualizazioni automatiche.

Infine, assicuratevi chì l'opzione Risposte di Sicurezza è File di Sistema hè attivata.

In un Mac:

Cliccate nantu à u logu di u menù Apple è selezziunate System Settings o andate direttamente à l'app Settings.

Andà à i paràmetri Generale da a barra laterale.

Dopu, cliccate nant'à u Software Update à a manca.

Cliccate u "i" à a diritta di l'opzione Actualizazioni automatiche.

Assicuratevi chì l'opzione "Installa risposti di sicurezza è schedarii di sistema" hè attivata.

Deve installà Rapid Security Response?

Iè, duvete definitivamente installà Risposte di Sicurezza Rapida. Sti risposti di sicurità sò spinti à riparà qualsiasi vulnerabilità chì l'altri puderanu sfruttà. Siccomu sò picculi aghjurnamenti è ùn piglianu micca assai tempu, stallà elli ùn deve esse un prublema. A maiò parte di u tempu, si stallanu tranquillamente in u sfondate è l'unicu requisitu nantu à a vostra fine serà un reboot rapidu di u dispusitivu. Riceverete una notificazione se un riavviu hè necessariu.

Tuttavia, se disattivà a so installazione automatica o ùn l'applicà micca quandu hè dispunibule, u vostru dispositivu riceverà sempre a correzione di sicurezza assuciata. Ma in questu casu, riceverete sti aghjurnamenti cù l'aghjurnamenti di u software sussegwente, simili à a manera chì e cose travagliavanu prima. In u mo parè, ùn ci hè nisuna ragione per ritardà l'implementazione di correzioni di sicurezza finu à allora, nò?

Rapid Security Response hè una nova funzione di sicurità chì permette à Apple di furnisce l'aghjurnamenti di sicurità à i dispositi iOS, iPadOS è macOS più rapidamente. Disponibile in l'ultime versioni - iOS 16.4, iPadOS 16.4, è macOS Ventura 13.3 o più tardi - sti risposti di sicurezza sò applicati per difettu (salvo chì ùn sceglite di disattivà) è ùn deve micca esse un fastidiu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu