Cumu resetta Windows 11 manualmente è risolve i prublemi di u PC

Cumu resetta manualmente Windows 11

Eccu ciò chì duvete fà per resettate Windows 11 nantu Paràmetri di fabbrica.

  1. Principià Impostazioni di Windows (tasti Windows + I) è selezziunate Update & Security> Recuperazione .
  2. Cliccate Resetten stu PC> Start .
  3. Sceglite caccià tuttu Sè vo vulete sguassà tutti i vostri schedari persunali è principiatu. Locate mantene i mo fugliali À u cuntrariu.
  4. Cliccate Scaricate Cloud Se vulete installà Windows da i servitori Microsoft. usu reinstallazione locale, Pudete stallà nant'à u vostru urdinatore da u vostru dispusitivu stessu.
  5. Cliccate " u seguitu " Per inizià un resettore di fabbrica.

Sè avete avutu prublemi cù u sistema operatore Windows o altri prublemi di software, pudete ricominciare cù i paràmetri di fabbrica resetting Windows 11, è questu vi aiuterà à ottene un registru pulitu. In certi casi, pò esse micca pussibule di identificà u prublema specificu, ma in i casi induve scontri spessu errori di Windows, hè ora di resettate Windows 11 à i paràmetri di fabbrica.

Resettate Windows 11 da i paràmetri di Windows

micca cambiatu Istruzzioni di Microsoft per a resettazione di fabbrica di u vostru urdinatore assai da Windows 8.1.

1. Andà à Impostazioni di Windows (tasti Windows + I)
2. In a casella di ricerca Circa a preparazione , scrive Restablà sta PC
3. Cliccate Resettate u PC à a diritta per inizià.

Ripristina Windows à i paràmetri di fabbrica 11

4. In seguitu, pudete sceglie di mantene i vostri schedari o sguassà tuttu. Sè avete prublemi cù u vostru urdinatore, hè megliu di sceglie di sguassà tuttu è ripiglià cù a vostra installazione Windows 11.

Ripristina Windows à i paràmetri di fabbrica 11

5. Avà duvete decide cumu reinstallà Windows 11. Pudete utilizà l'opzione di scaricamentu in nuvola, induve u vostru urdinatore scaricarà Windows 11 direttamente da Microsoft. Avete da tene à mente chì a vitezza di a vostra cunnessione Internet hè assai impurtante quandu utilizate l'opzione di scaricamentu in nuvola, perchè a dimensione di scaricamentu hè finu à 4GB.

Se aduprate l'opzione di reinstallazione locale, u vostru urdinatore installerà Windows 11 utilizendu i vechji schedari chì sò digià in u vostru urdinatore.

Ripristina Windows à i paràmetri di fabbrica 11

6.

Una volta chì site cuntentu di e scelte chì avete fattu, pudete clicà Next per inizià a Windows 11 reset di fabbrica.

Tu avissi a nutari ca sicondu u vostru dispusitivu, si pò piglià un pocu di tempu à sviutata cumplettamente u dispusitivu di paràmetri fabbrica. Quandu u prucessu hè cumpletu, sarete accolti da l'interfaccia di Windows 11 OBE Per quale vi tuccherà à stallà i paràmetri di basi di u dispusitivu, cum'è a cria di lingua è locu è creà un novu contu s'ellu hè necessariu.

Resetta Windows 11 da u menu di boot

In certi casi, u vostru urdinatore pò avè sbagliatu à u puntu chì ùn pò micca eseguisce bè in Windows 11. In questu casu, avete da pruvà à appughjà F11 per apre. Ambiente di Recuperazione di Windows.

Se questu ùn funziona micca, pudete ancu mantene u buttone d'alimentazione per 10 seconde per forzà l'iniziu di l'ambiente di ricuperazione di Windows. Una volta ci, vi ponu sceglie 'Troubleshoot', tandu 'Resetten stu PC' è seguità i instructions,.

Se tutti i tentativi precedenti ùn anu micca travagliatu, pudete installà Windows 11 cù una unità USB.

Avete mai avutu resettate Windows 10 o Windows 11 in u vostru urdinatore à i paràmetri di fabbrica? Condividi a vostra sperienza in i cumenti!

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu