Safari supporta l'accessu senza password

Safari supporta l'accessu senza password

A versione 14 di u navigatore web Safari, chì deve ghjunghje cù (iOS 14) è (macOS Big Sur), permette à l'utilizatori di utilizà (Face ID) o (Touch ID) per accede à i siti web pensati per sustene sta funzione.

Questa funziunalità hè stata cunfirmata in e note beta di u navigatore, è Apple hà spiegatu cumu funziona a funzione via video durante a so Conferenza annuale di sviluppatori (WWDC 2020).

A funziunalità hè custruita nantu à u cumpunente (WebAuthn) di u standard (FIDO2), sviluppatu da l'Alleanza FIDO, chì rende u login in u situ web ancu faciule per accede à una applicazione prutetta cù (Touch ID) o (Face ID).

U cumpunente (WebAuthn) hè una API pensata per fà l'accessu web più faciule è più sicuru.

A cuntrariu di e password, chì sò spessu facilmente intuite è vulnerabile à l'attacchi di phishing, WebAuthn usa a criptografia di chjave publica è pò utilizà metudi di sicurità, cum'è biometria o chjavi di sicurità, per verificà l'identità.

I siti web individuali anu bisognu di aghjunghje supportu per questu standard, ma hè supportatu da u navigatore web principale di iOS, questu hè prubabilmente un grande impulsu per aduttà.

Hè nutate chì questu ùn hè micca a prima volta chì Apple supporta parti di u standard (FIDO2), cum'è u sistema operatore (iOS 13.3) hà aghjustatu l'annu passatu supportu per i chjavi di sicurità cumpatibili cù (FIDO2) per u navigatore web (Safari), è Google hà cuminciatu à prufittà di questu cù i so cunti (iOS) prima di u mese.

Queste chjavi di sicurità furnisce una prutezzione supplementaria per u contu datu chì l'attaccante averia bisognu di accessu fisicu à a chjave per accede à u contu.

È supportu u navigatore (Safari) Safari nantu à e chjavi di sicurezza (sistema macOS) in 2019, funziunalità simili (iOS) Novu Ciò chì hè statu aghjuntu prima à Android, induve u sistema operatore di i dispositi mobili da Google hà ottenutu un certificatu (FIDO2) l'annu passatu.

I dispositi Apple anu pussutu utilizà Touch ID è Face ID cum'è parte di u prucessu di login in linea in u passatu, ma prima si basavanu in l'usu di a sicurità biometrica per riempie e password precedentemente almacenate in siti web.

Apple, chì s'hè unitu à l'alleanza FIDO prima di questu annu, hà unitu à una lista crescente di cumpagnie chì mettenu u so pesu daretu à u standard FIDO2.

In più di l'iniziativi di Google, Microsoft l'annu passatu hà annunziatu i piani di rende Windows 10 menu password necessarie è hà cuminciatu à permette à l'utilizatori di accede à i so cunti Edge utilizendu chjavi di sicurezza è a funzione Windows Hello in 2018.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu