Cumu stabilisce Gmail cum'è l'app di mail predeterminata in iPhone o iPad

Pudete avà cambià l'app mail predeterminata in u vostru iPhone è iPad.

L'app Mail in u vostru iPhone o iPad faci stu rolu assai bè. In ogni casu, sè vo avete utilizatu Gmail cum'è a vostra app di mail predeterminata ultimamente, pò esse un pocu difficiule per annullà quella memoria musculare è adattà à qualsiasi altra app.

Avà, ancu dopu à scaricà l'app Gmail in u vostru iPhone / iPad, ùn hè micca automaticamente stabilitu cum'è l'app predeterminata è avete da fà manualmente; Ancu s'ellu ùn hè micca un prucessu difficiule o stressante per ogni modu, certamenti hè bisognu di a vostra intervenzione manuale.

Cusì, senza più preghjudiziu, cuminciamu à stabilisce Gmail cum'è a vostra app di mail predeterminata. A più bona parte di stu prucessu hè chì hè identica in iOS è iPadOS.

In casu ùn avete micca scaricatu l'app Gmail, quì sottu hè una aghjurnazione rapida per fà.

Scaricate Gmail da l'App Store

Scaricatu una app da l'App Store ùn hè mai un prublema in u prucessu. Hè simplice, veloce è efficace.

Per scaricà l'app Gmail, prima dirigitevi à l'App Store sia da u screnu in casa di u vostru dispositivu, sia da l'App Library.

Dopu cliccate nant'à l'icona "Ricerca" situatu in u cantonu in basso à destra di a finestra "App Store".

Dopu, appughjà nantu à a barra di ricerca situata in cima di u screnu è scrive Gmail. Dopu cliccate nant'à u buttone di ricerca situatu in l'angulu inferjuri destra di u Tastiera nantu à u screnu.

Avà, da i risultati di ricerca, truvate u pannellu di l'app "Gmail" è cliccate nantu à u buttone "Get" o "icona nuvola" per inizià a scaricazione. Questu hà bisognu di u vostru Apple ID per esse autentificati.

Dopu à l'autentificazione successu, u scaricamentu hà da principià, è una volta hè fattu, vi Mulateri Di L'esse capaci di situà l 'app Gmail nant'à u screnu in casa di u vostru iPhone.

Cambia l'app di mail predeterminata in Gmail da l'app Settings

Una volta scaricate l'app Gmail in u vostru telefunu, pudete facilmente cambià l'app di mail predeterminata da l'app Settings in u vostru dispositivu.

Per fà quessa, andate à l'app Settings da u screnu in casa di u vostru dispositivu o da a biblioteca di l'app.

 In seguitu, scorri falà per truvà è toccu a casella "Gmail" presente nantu à u screnu Settings.

In alternativa, pudete ancu cercà in l'app Gmail utilizendu a barra di ricerca in cima. Simply scroll down on the settings screen if the search bar is not visible and type in it Gmailper fà a ricerca. Dopu, da i risultati di ricerca, cliccate nantu à a casella "Gmail" per cuntinuà.

Avà, nantu à a pantalla di paràmetri di Gmail, selezziunate l'opzione "App di posta predeterminata" è toccu per procederà.

Dopu, toccu l'opzione "Gmail" da a lista per fà l'app mail predeterminata in u vostru iPhone o iPad.

Hè cusì, cambià l'app di mail predeterminata hè cusì faciule in u vostru iPhone è / o iPad.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu