Cumu sparte note nantu à iPhone

Condividi una nota in testu chjaru, aghjunghje cullaburatori per edità note inseme in tempu reale, o sparte un PDF di a nota senza alcuna app di terzu.

L'app Notes nantu à u vostru iPhone hè utile quandu avete bisognu di scrive qualcosa rapidamente. Crea rapidamente liste di cose da fà, formate note, scanne documenti, o pigliate note scritte a manu.

Pudete ancu sparte una nota cù altre persone, sia un documentu scansatu, testu chjaru, o una lista di shopping. Ciò chì hè ancu più cunvene hè chì pudete micca solu sparte note, ma ancu creà note in cullaburazione chì permettenu à l'altri di edità.

Per a vostra facilità, avemu cupertu ogni metudu di sparte note cù i vostri cuntatti in sta guida.

Sparte una copia di a nota cù i vostri cuntatti

Sparte una nota cù unu di i vostri cuntatti hè faciule. Per impedisce à l'altri di edità a nota, avete bisognu di mandà cum'è una copia. Sè u cuntattu hà un aparechju Apple, vi ponu mandà u piena iMessage cusì chì tutti l 'elementi furmatu è dinamichi sò cunsirvatu. Altrimenti, pudete mandà lu cù una piattaforma di terzu partitu chì vi cunvertisce in testu è poi mandà lu.

Per sparte una copia di a nota, da l'app Notes, scorri da diritta à manca nantu à a nota è toccu u buttone Share.

In alternativa, pudete puru apre una nota specifica è toccu l'icona Share. Stu vi purterà una finestra overlay nant'à u vostru screnu.

Assicuratevi chì dice "Mandà una copia" in u fogliu di sparte prima di sparte a nota. Se a persona chì vulete sparte a nota hè vicinu è usa un dispositivu Apple, toccu l'icona "AirDrop" è selezziunate a persona chì vulete sparte. L'altra persona riceverà una notificazione in u so iPhone, è hà da appughjà "accettà" per riceve u schedariu. O se a persona ùn hè micca vicinu, mandate cum'è iMessage cù l'app Messages.

Se sceglite qualsiasi altra piattaforma per sparte a nota, selezziunate u cuntattu in questa piattaforma è mandate una copia di a nota in testu chjaru.

Collaborate nantu à una nota cù l'altri

Invece di sparte una copia di a nota, pudete ancu sparte un ligame cù l'altri utilizatori di u dispositivu Apple chì li permette di cullaburà. Tenite in mente chì questu ùn hà micca travagliatu per i cuntatti chì anu un dispositivu di un altru fabricatore.

Quandu mandate una nota di cullaburazione à un cuntattu, puderanu vede a nota o fà edizioni, secondu u livellu di accessu chì li dete.

Per aghjunghje cullaburatori in una nota, scorri da diritta à manca nantu à una nota per sparte.

Avà, da a finestra di sovrapposizione, tocca l'opzione "Mandà una copia". Dopu selezziunate l'opzione "Collaborate" da a lista.

Dopu, toccu l'opzione "Solu e persone invitate ponu edità" per cunfigurà permessi è accessu.

Da quì, pudete mudificà i paràmetri di spartera, i permessi è u livellu di accessu chì i vostri cullaburatori volenu. Pudete ancu cambià sti paràmetri dopu dopu avè sparte a nota.

Allora, pudete sceglie quale piattaforma vulete sparte l'invitu cù l'altri. Stu vi purterà una finestra overlay nant'à u vostru screnu.

Avà, scrivite u numeru di cuntattu o l'indirizzu in u campu A e poi chjappà u buttone Invia.

nota: Tù dinù ponu sparte un cartulare di note cù u listessu prucessu.

Quandu a persona accetta u vostru invitu à a nota, ponu cullaburà cun voi nantu à questu.

Vede l'attività è cambia i paràmetri di spartera

Se avete aghjuntu cullaburatori à a nota, pudete vede i cambiamenti fatti da quale è quandu. Inoltre, pudete ancu cambià l'accessu è i paràmetri di permessu di a nota detta.

Per vede l'attività, testa à a nota spartuta da l'app Notes. Dopu toccu l'icona "Shared" in cima per cuntinuà. Questu averebbe un menu overlay nantu à u vostru schermu.

Dopu, tocca l'opzione All Activity da u menù per cuntinuà.

Tandu puderà vede tutti i cambiamenti fatti à a nota.

Per cambià i paràmetri di spartera, apre a nota sparta cù l'app Notes in u vostru iPhone. Poi cliccate nant'à l 'icona "Shared".

Dopu, tocca l'opzione Manage Shared Notes da u menù.

Avà, per aghjunghje più persone, cliccate nantu à l'opzione 'Share with more people'. Se vulete cambià u livellu di accessu per tutti i participanti, cliccate nantu à a tabulazione Opzioni di spartera.

Dopu, cunfigurà permessi, accessu, è s'ellu ponu aghjunghje persone clicchendu nantu à l'opzioni pertinenti.

In casu chì vulete cambià l'accessu per un individuu, cliccate nantu à u so nome da a lista.

Dopu, cunfigurà u permessu per l'individuu toccu l'opzione desiderata. Se ùn vulete micca permette à a persona di aghjunghje più persone, toccu u cambiamentu chì seguita A ghjente pò esse aghjuntu è portanu à a pusizione Off.

Se vulete caccià a persona da a vostra lista di cullaburatori, andate à u so prufilu toccu u so nome da a pantalla Manage Shared Note.

Dopu, cliccate nant'à u buttone Elimina Accessu per revocà l'accessu.

Crea è sparte un PDF di a nota

Pudete ancu creà è sparte PDF di note selezziunate direttamente da u vostru iPhone senza alcuna app di terzu.

Navigate à a nota in l'app Notes chì vulete sparte, dopu scorri da diritta à manca è toccu l'icona Share.

In seguitu, scroll down è toccu l'opzione Salvà à i schedari per procederà.

Dopu quì, cliccate nantu à l'opzione Salvà per salvà cum'è PDF.

Avà, vai à l'app Files è appughjà longu u schedariu per apre u menù di cuntestu. Dopu cliccate l'opzione Share da u menù è sparte u schedariu cù a vostra piattaforma desiderata.

Ghjè per quessa ragazzi. Aduprà i metudi sopra, vi ponu facirmenti sparte note da u vostru iPhone cù i vostri cuntatti, aghjunghje li cum'è cullaburatori cusì vi ponu tutti edità note à tempu, o ancu sparte cum'è un PDF.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu