Cumu bypassà a pantalla di login in un PC Windows 10

Ebbè, Windows 10 Hè u megliu sistema operatore quandu si tratta di u desktop. U sistema operatore ora alimenta a maiò parte di l'urdinatori è i laptops. Windows 10 offre più opzioni di persunalizazione, funzioni di sicurezza è opzioni di privacy chì tutti l'altri sistemi operativi di desktop.

Sè avete usatu Windows 10 per un tempu, pudete sapè chì u sistema operatore richiede una password di login per a sicurità di u vostru urdinatore. Ogni volta chì l'urdinatore entra in u modu di sonnu, vi hè dumandatu à inserisce a password. Ancu s'ellu hè una bona misura di sicurità, a schermu di login diventa inutile sè site l'unicu chì usa u sistema.

A volte, questu pò ancu esse fastidiosu. Fortunatamente, Microsoft permette à l'utilizatori di Windows 10 per saltà a pantalla di login in Windows 10. Se sceglite di fà cusì, ùn sarete micca dumandatu à inserisce a vostra password ogni volta chì pruvate à firmà.

Dui manere di scaccià a pantalla di login di Windows 10

In questu articulu, avemu da sparte i dui modi più boni per passà a pantalla di login in Windows 10. Cuntrollamu.

nota: A pantalla di login in Windows 10 hè una funzione impurtante. Se u vostru urdinatore hè spartutu cù l'altri, ùn avete mai disattivà sta funzione di sicurità. Se disattiveghjanu a pantalla di login, qualcunu hà da pudè usà u vostru urdinatore senza passà per ogni passu di sicurità.

1. Skip logging in cù paràmetri contu utilizatori

Mentre accede à Windows 10, avete bisognu di fà alcuni cambiamenti à i vostri paràmetri di u vostru contu d'utilizatore Windows 10 per saltà a pantalla di login. Segui alcuni di i passi simplici dati quì sottu per bypassà u screnu di login di Windows.

Passu 1. Prima, stampa Tasti Windows + R ke y nant'à u vostru urdinatore à apre R UN . dialogu .

Passu 2. In a finestra di dialogu RUN, entre " netplwiz è appughjà u buttone Enter.

Passu 3. Questu vi purterà Pagina di cunti d'utilizatori .

Passu 4. In a pagina di i cunti d'utilizatori, deselezziunà Opzione " L'utilizatore deve inserisce un nome d'utilizatore è una password per aduprà stu computer. è cliccate u buttone " OK ".

Què hè! Aghju finitu. Avà ùn vi vede micca u screnu di login di Windows 10.

2. Edita a pulitica di u gruppu

In questu metudu, faremu alcuni cambiamenti à l'Editoru di a Politica di u Gruppu lucali per saltà a pantalla di login in Windows 10. Segui alcuni di i passi simplici dati sottu.

Passu 1. Prima, stampa Windows Key + R nant'à u vostru urdinatore per apre a finestra di dialogu RUN.

Passu 2. In a finestra di dialogu RUN, entre "gpedit.msc" è pressu u buttone Enter.

Passu 3. Questu aprirà l'Editore di Politiche di Gruppu Locale.

Passu 4. Andà à Configurazione di l'urdinatore> Modelli amministrativi> Sistema> Login .

Passu 5. In u pannellu di manca, scorri giù è fate doppiu clic "U screnu di benvenutu ùn hè micca visualizatu quandu si accede" .

Passu 6. In a pagina dopu, selezziunate Forse è cliccate u buttone OK ".

Nota: I dui metudi spartuti in l'articulu ùn ponu micca travagliatu nantu à l'ultima versione di Windows 10. Inoltre, sè vo site cù e versioni di Preview di Windows 10, ùn puderanu micca travaglià.

Questu articulu hè nantu à cumu per passà a pantalla di login in Windows 10. Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi. Sì avete qualchì dubbiu annantu à questu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu