U megliu software per verificà a temperatura di u processatore GPU in un computer

L'intervallo di temperatura GPU hè tipicamente da 65 à 85 gradi Celsius (149 à 185 gradi Fahrenheit). Se a temperatura di a GPU supera u valore massimu, cum'è circa 100 ° C, pudete pruvà à cuntrullà i livelli di calore permessi in cunsiquenza se cunnosci a temperatura attuale di a GPU. U surriscaldamentu di a GPU pò causà dannu hardware seriu, per quessa, ricumandemu di verificà a temperatura di a GPU.

Questu articulu di mekan0.com vi guidarà per verificà è monitorà a temperatura di a carta grafica in u vostru Windows 11/10 PC. Sè vo site un gamer, un editore di video o un disegnatore graficu, u software chì mencionemu in questu post vi aiuterà tutti. Oltre à l'arnesi di software gratuiti di terzu, pudete ancu aduprà u gestore di task integratu in Windows. Eccu cumu per fà.

Cumu verificà a temperatura GPU in Windows 11/10?

Cumu l'esitatu sopra, riviseremu u gestore di attività di Windows integratu è l'applicazioni di terze parti gratuiti per vede a temperatura GPU in Windows 11/10.

Windows 11/10 Task Manager

U Task Manager integratu di Windows hè un strumentu utile per a gestione di prucessi, servizii, applicazioni di startup, è più. In più di questu, vi permette di monitorà rapidamente a temperatura di a GPU. Microsoft hà aghjustatu sta funziunalità à Task Manager in Windows 10 18963 è più tardi. Pudete vede a temperatura GPU da a tabulazione Performance in u task manager.

Ancu Microsoft furnisce a funzione di monitoraghju di a temperatura GPU in Task Manager, sta funzione funziona solu cù GPU dedicate è micca cù carte GPU integrate o integrate. Inoltre, pudete ancu avè bisognu di un driver graficu aghjurnatu per vede a temperatura di a GPU. Richiede un driver graficu aghjurnatu per WDDM 2.4 o più tardi.

Per verificà è monitorizà a temperatura GPU in Task Manager in u vostru Windows 11/10 PC, prima, Aprite u task manager aduprendu  Ctrl + Shift + Esc Hotkey. Quandu u task manager si apre, andate à danza.

Quì, vi vede a temperatura GPU listata nantu à u pane dritta. Dopu avè sceltu a GPU, pudete ancu vede a so temperatura è parechje altre stats in u pane di manca.

GPU-Z

Cum'è u nome suggerisce, GPU-Z hè una app di monitoraghju GPU dedicata è gratuita per Windows 11/10. Cù stu software, pudete cuntrollà a temperatura di a GPU è parechje altre statistiche relative à a vostra carta grafica. Supporta tutte e carte grafiche principali, cumpresi NVIDIA, AMD, ATI è hardware graficu Intel. Allora, sè vo avete qualchissia di sti carte GPU, pudete facilmente monitorà a so temperatura.

GPU-Z hè una app portatile per quessa ùn avete micca bisognu di stallà. Una volta chì avete scaricatu è lanciatu sta app, andate à a tabulazione di u schedariu Sensors per vede a temperatura GPU in tempu reale cù un picculu graficu. Quandu clicate u buttone dropdown accantu à a temperatura GPU, pudete vede a lettura attuale, più bassa, più alta o media.

Se tenete parechje carte GPU installate in un computer, pudete selezziunà quellu chì vulete monitorà sottu a tabulazione Sensors. In più di a temperatura, pudete ancu verificà statistiche cum'è frequenze di clock GPU, voltage GPU, carica GPU, temperatura CPU, memoria di sistema utilizata, è più.

Per automaticamente, GPU-Z mostra a temperatura GPU in gradi Celsius. Sè avete bisognu, pudete cambià l'unità di temperatura à Fahrenheit. Per fà questu, cliccate nantu à u buttone di menu di trè bar in a cima di u screnu è andate à a tabulazione Sensors File in a finestra Settings. Da quì, verificate a casella " I sensori di temperatura utilizanu Fahrenheit . "

Pudete scaricà GPU-Z da u so situ ufficiali Quì .

HWMonitor

HWMonitor hè un altru software di monitoraghju GPU per Windows 11/10. Questa app permette di verificà diverse statistiche di GPU, cumprese a temperatura, a tensione, a velocità di u fan, u putere, l'usu, frequenze di clock, capacità, è più. In più di a GPU, pudete ancu monitorà a temperatura di u CPU, a temperatura SSD, l'usu, etc.

Per monitorizà a temperatura di a GPU, scaricate è installate HWMonitor in u vostru sistema. Dopu à quessa, curriri u prugrammu, è vi vede diverse statistiche vera-tempu riguardanti u vostru dispusitivu. Allora scorri giù, è vi vede e vostre carte grafiche listate. Espandilu è mostra a temperatura GPU in tempu reale. Mostra ancu i valori di temperatura minima è massima di a GPU è analizà u valore di a temperatura attuale basatu annantu à questu.

Pudete scaricà l'ultima versione di HWMonitor da Quì .

Open Hardware Monitor

Open Hardware Monitor hè un altru software di surviglianza di hardware gratuitu è ​​apertu chì permette di verificà a temperatura di a GPU è altre statistiche relative. Questa applicazione gratuita permette di monitorà a temperatura di u vostru urdinatore, a velocità di u fan, a tensione, a carica è a velocità di u clock. Oghje, supporta e carte video ATI è Nvidia per u monitoraghju GPU. Permette ancu di monitorà u vostru discu duru SMART è a temperatura di u CPU.

Hè un software portable, ùn ci hè bisognu di stallà in u vostru sistema. Scaricate u schedariu ZIP, è estrae u so cuntenutu in un cartulare, dopu cliccate doppiu nantu à u schedariu eseguibile per lancià l'applicazione. Pudete vede diversi cumpunenti nantu à a so interfaccia principale, cumpresi CPU, SSD, memoria è più. Per piacè, scorri finu à truvà a vostra carta GPU listata cù a so temperatura. Mostra ancu i valori minimi è massimi per a temperatura è altri paràmetri per mantene i valori richiesti.

Stu prugramma gratuitu permette ancu di persunalizà parechji paràmetri ligati à e statistiche affissate. Per esempiu, pudete cambià l'unità di temperatura da Celsius à Fahrenheit. Inoltre, pudete stabilisce i periodi di log, attivà u logu di sensori, localize plot, selezziunà i dispusitivi chì vulete monitorà, etc. Oltre à questu, permette a visualizazione di u graficu di statistiche, attivà u strumentu di surviglianza è vede i sensori nascosti. Tù dinù ponu salvà statistiche dispusitivu in un schedariu di testu da u so menù File.

Pudete scaricà Open Hardware Monitor da Quì .

Diagnostic Sidebar

Sidebar Diagnostics hè un altru software di monitoraghju GPU gratuitu per Windows 11/10. Differisce da l'altri listati in questu post. Hè un verificatore di l'infurmazioni di u sistema chì mostra infurmazioni avanzate relative à u sistema operatore, cumprese CPU, RAM, GPU, almacenamiento, unità, sonu è rete.

Una volta scaricate, installate è eseguite Sidebar Diagnostics, hè aghjuntu à a barra laterale nantu à u screnu di u vostru desktop è vi mostra a temperatura GPU è parechje altre statistiche in tempu reale. Se avete bisognu, pudete ancu visualizà u graficu di stats GPU clicchendu nantu à l'icona di u graficu da a cima di a barra laterale. In più di questu, stu software permette di persunalizà e metriche è a durata di u graficu secondu e vostre esigenze. Pudete persunalizà parechje paràmetri ligati à stu software, cum'è a visualizazione di a barra laterale, l'intervallu di votazione, a scala UI, cliccà, u culore di fondo, l'opacità di u fondu, a dimensione di u font, u culore di u font, u formatu di data, l'alerta flash, è più. Questa applicazione vi permette di persunalizà i tasti di scelta rapida per diversi avvenimenti, cumprese toggle, display, hide, toggle edge, toggle screen, backup space, etc.

Pudete uttene diagnostichi di a barra laterale da GitHub .

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu