Incuntrà u primu processore micca piratevule in u mondu

Sicondu l'ultimi rapporti, un gruppu di circadori di l'Università di Michigan in i Stati Uniti hà dichjaratu recentemente ch'elli anu sappiutu di sviluppà u primu processore non-hackable di u mondu, MORpheus.

Stu novu processore inaccessibile pò eseguisce operazioni di criptografia di dati cusì rapidamente chì i so algoritmi cambianu più rapidamente chì i pirate pò agisce contru; Cusì, furnisce una sicurità assai più grande chì i miccanismi di difesa di i prucessori attuali.

Incuntrà u primu processore micca piratevule in u mondu

Un gruppu di circadori di l'Università di Michigan in i Stati Uniti hà dichjaratu d'avè sviluppatu u primu processatore micca piratevule in u mondu, MORPHEUS.

Stu novu processore inaccessibile pò eseguisce operazioni di criptografia di dati cusì rapidamente chì i so algoritmi cambianu più rapidamente chì i pirate pò agisce contru; Cusì, furnisce una sicurità assai più grande chì i miccanismi di difesa di i prucessori attuali.

Se qualcosa puderia spiccà, l'annu passatu 2018 era u gran numaru di vulnerabili serii scuperte in i processori AMD soprattuttu intel . I difetti cunnisciuti cum'è Meltdown, Spectre è, più recentemente, PortSmash è SPOILER anu impazzitu i ricercatori di e duie cumpagnie in u so tentativu di risolve.

Tuttavia, una squadra di scientisti di l'Università di Michigan, guidata da Todd Austin , u so novu disignu di prucessori, chjamatu MORPHEUS, capaci di repelle l'attacchi à u processatore di i dispositi nantu à quale sò stallati.

Per questu, u processatore pò cambià in modu cumpletu è aleatoriu certi aspetti di a so architettura per chì l'attaccanti ùn sapanu mai esattamente ciò chì cercanu di ottene. Ma u più impurtante, Morpheus pò fà u travagliu eccezziunale veloce è cun pocu cunsumu di risorse.

A chjave per a sicurità hè chì u novu processore MORPHEUS vole furnisce "provisioning di prucessu" o certe operazioni di codice cunnisciute cum'è "semantica indefinita". Stu cumpunente solu indica u locu, a dimensione è u cuntenutu di l'icona di u prugramma.

Per quessa, se l'attaccante vole usà sta dati, chì hè di solitu fissu, s'ellu esiste una cundizione, ùn serà micca capace di localizà in permanenza, perchè dopu à 50 millisecondi, anu cambiatu à altri valori. Stu codice reordering rate hè parechje volte più altu chè I tecnichi di pirate più muderni è putenti  usatu oghje cù i prucessori attuali.

L'architettura MORPHEUS, per a chiarezza, hè stallata in un processore di architettura RISC-V, un chip open source largamente utilizatu in u sviluppu di "prototipu". Cù stu processatore, MORPHEU hè statu attaccatu "Flussu di cuntrollu" Hè unu di i metudi più aggressivi chì usa pirate In u mondu. È hà sappiutu di scaccià tutti i loops chì sò stati eseguiti cun successu cumpletu.

Leghjite puru:  Cumu verificate quantu veloce un processore pò eseguisce

Comu s'aspittava, un rapportu di codice di l'architettura di u processatore debule hà un costu in risorse di u sistema. In ogni casu, i scientisti anu sviluppatu MORPHEUS è dicenu chì u costu di questu aiutu hè solu 1%, è a vitezza cù quale u codice diventa aleatoriu pò varià, secondu u scopu per quale u processatore serà utilizatu.

Questu include ancu un detector d'attaccu, chì analizeghja quandu unu puderia accade è accelerà basatu annantu à sti dati.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu