Top 6 Modi per riparà WhatsApp senza fà una copia di salvezza in iCloud

Top 6 Modi per riparà WhatsApp senza fà una copia di salvezza in iCloud

WhatsApp ùn guarda micca una copia di salvezza di u chat in i so servitori. WhatsApp usa iCloud in iPhone è Google Drive in Android per almacenà una copia di salvezza di i vostri dati di chat. Tuttu u prucessu di salvezza pò piglià assai tempu è pò fallu qualchì volta. Eccu cumu per riparà WhatsApp chì ùn hà micca una copia di salvezza in iCloud.

WhatsApp fallendu a copia di salvezza in iCloud pò impedisce di l'aghjurnamentu à un novu iPhone. Dopu tuttu, ùn vi vulete lascià quelli preziosi missaghji daretu quandu aghjurnà à un novu mudellu iPhone.

1. VERIFICATE STORAGE ICLOUD

WhatsApp hà fattu un accordu cù Google per escludiri e copie di salvezza di i chats WhatsApp da l'almacenamiento predeterminatu di Google Drive. U significatu, a vostra copia di salvezza di chat WhatsApp da 5GB à 6GB ùn conta micca contru u vostru almacenamentu primariu di Google Drive.

A cumpagnia ùn hà micca tali accordu cù Apple. Ogni megabyte di i vostri dati WhatsApp serà cuntatu in u almacenamiento iCloud.

L'almacenamiento iCloud vene solu cù 5 GB di almacenamiento, per cumincià. Se ùn avete micca abbastanza almacenamentu iCloud, pudete avè bisognu di andà in avanti è iscrive per unu di i piani iCloud +.

In più di u spaziu di almacenamentu extra, uttene ancu benefici di privacy cum'è Hide My Email è Private Relay.

Sè vo vulete verificà quantu dati WhatsApp hà bisognu à compie u prucessu di salvezza, seguitate i passi sottu.

Passu 1: Aprite l'app WhatsApp nantu à l'iPhone.

Passu 2: Andà à i paràmetri è apre a lista di chats.

Passu 3: Selezziunate Chat Backup.

Passu 4: Verificate a dimensione tutale di e vostre copie di salvezza WhatsApp da a lista seguente.

Aprite i paràmetri di l'iPhone è andate à u menu Profile. Assicuratevi di avè abbastanza spaziu in iCloud per fà una copia di salvezza di i vostri dati WhatsApp in u nuvulu.

2. ABILITÀ WHATSAPP IN BACKUP ICLOUD

Questu hè perfettu per risturà a copia di salvezza di dati iPhone completa cù iCloud. Avete bisognu di attivà WhatsApp per iCloud per u serviziu per fà una copia di salvezza di l'app di messageria immediata cù altre dati di l'app.

Passu 1: Aprite l'app Settings in u vostru iPhone.

Passu 2: Andà à u menù Profile è selezziunate iCloud.

Passu 3: Scroll down and enable the WhatsApp for iCloud toggle.

3. MANTENE WHATSAPP OPEN DURANTE U PROCESSU DI BACKUP

Ancu s'è u prucessu di fondo di l'app hè statu migliuratu cù l'ultimi iPhones, avete sempre scontru errori occasionali quandu l'app ùn hè micca attivamente in esecuzione.

Pudete fà una copia di salvezza manualmente di i vostri dati WhatsApp in iCloud è mantene l'app aperta tuttu u tempu per assicurà un prucessu senza errore.

Passu 1: Aprite WhatsApp in iPhone è andate à Settings.

Passu 2: Selezziunate u chat è apre a lista di salvezza di chat.

Passu 3: Toccate l'opzione Backup Now è mantene l'app aperta durante u prucessu di salvezza.

Sè vo andà in casa è chjude u vostru iPhone, u prucessu pò piantà in fondo.

Assicuratevi di avè una cunnessione Internet d'alta veloce, perchè pò piglià un pocu di tempu prima chì u prucessu di salvezza pò esse cumpletu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu