I missaghji ponu avà esse tradutti in Microsoft Teams per iOS è Android

I missaghji ponu avà esse tradutti in Microsoft Teams per iOS è Android

U mese passatu, Microsoft hà annunziatu chì e novi capacità di traduzzione à dumanda seranu ghjunte in i canali di Teams in i dispositi mobili. A funzione hà cuminciatu à sparghje per l'utilizatori di Android è iOS un paru di settimane fà, è avà hè dispunibule per tutti in generale.

Permette l'applicazioni Microsoft Squadre Per i dispositi mobili, l'utilizatori ponu digià traduce missaghji di chat privatu. Questa versione espansione a funzione di traduzzione à i canali, chì permette à l'utilizatori di traduce i posti è e risposte in una altra lingua in a so lingua preferita. Questa funzione pò esse utile per e persone chì travaglianu cù squadre remoti, è deve aiutà à facilità a cullaburazione in u mondu.

Per traduce un messagiu di u canali, l'utilizatori anu prima bisognu di attivà l'opzione di traduzzione attraversu i paràmetri. Una volta attivatu, tocca è mantene u missaghju ricevutu in una altra lingua è dopu selezziunate Traduce, cum'è mostra in a screenshot. L'app traduce istantaneamente u messagiu in a lingua preferita di l'utilizatori. Tuttavia, ponu dinù rinvià u missaghju traduttu à a lingua uriginale scegliendu u missaghju è poi clicchendu nant'à l 'opzione "Mostra (lingua) uriginale".

Attualmente, l'esperienza di traduzzione à dumanda in Microsoft Teams supporta più di 70 lingue, cumprese cinese, francese, tedesca, coreana è hindi. Pudete truvà a lista completa di e lingue supportate in questa pagina. A funzione hè attivata per automaticamente per tutti l'utilizatori, è l'amministratori di Office 365 anu da disattivà manualmente.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu