Cumu disattivà remotamente una app in Windows 11

Sè vo aduprate u sistema upirativu Windows, pudete esse cuscenti chì u sistema raccoglie dati da u vostru dispositivu è l'invia à Microsoft per migliurà a funziunalità di u sistema. Ma sapete chì ogni app chì installate da u Microsoft Store raccoglie in silenziu i vostri dati d'utilizazione?

U terminu "applicazione remota" traccia l'usu di cumpunenti specifichi di un sistema Windows Sicondu l'applicazione. In Windows 10 è 11, stu mecanismu raccoglie dati di usu di l'app.

I dati di l'usu di l'applicazioni raccolti da u sistema operatore cuntenenu alcune informazioni impurtanti chì ùn ponu micca esse evidenti. Una applicazione remota raccoglie l'infurmazioni di l'usu di l'applicazioni, cum'è quantu usate una applicazione particulari, quali errori accadenu, è cumu utilizate l'applicazione.

Queste dati sò cullate per migliurà a cumpatibilità di l'applicazioni cù u sistema upirativu, è qualchì volta sta dati hè mandatu à i sviluppatori di l'applicazioni per migliurà e so applicazioni. Mentre ùn ci hè nunda di male à sparte l'infurmazioni di l'usu di l'app, pudete vulete piantà di mandà dati anonimi à e vostre app. Microsoft Sè vo aduprate app sensittivi.

Sottu, avemu prisintatu i dui megghiu metudi Per disattivà l'applicazione remotamente In Windows 11. Pudete ancu disattivà cumplettamente l'app remota in Windows 11 se dà a privacy a più alta priorità. Andemu cunnosce sti metudi.

1) Spegne l'app remotamente usendu Editore di a Direzzione Gruppu locale

L'Editor di Politiche di Gruppu Locale pò esse usatu per disattivà l'applicazione remotamente in Windows 11 è i seguenti passi ponu esse seguiti per fà:

1- Cliccate nant'à Windows 11 ricerca è scrivite "Editore di Politiche di Gruppu Locale". Dopu apre l'Editoru di Politiche di Gruppu Locale da a lista di risultati currispondenti.

2- In l'Editoru di Politiche di Gruppu Locale, navigate à u percorsu seguente:

Configurazione di l'urdinatore> Modelli amministrativi> Componenti di Windows> Compatibilità di l'applicazioni

 

3- Doppiu cliccà nantu à a pulitica di "Schiusa di l'applicazione remota" à u latu drittu.

4- In a finestra di a finestra "Archistu di l'applicazione remota", selezziunate "Habilitaè cliccate nantu à u buttoneApply".

5- Sè vo vulete attivà l 'app remotely torna, selezziunà "Micca cunfigurata" o "Disabled" in u passu sopra.

Questu hè ! Pudete disattivà l'app remotamente in Windows 11 via l'Editore di Politiche di Gruppu Locale.

2) Disattivate l'applicazione in remoto Windows 11 via l'Editor di Registru

pò aduprà Editore di u Registru In Windows 11 per disattivà l'app remotamente distanzaI seguenti passi ponu esse seguitu per fà:

1- Cliccate nant'à Windows 11 ricerca è scrivite "editor di registru". Allora apre Editore di u Registru da a lista di risultati currispondenti.

2- Navigate à a prossima pista in Editore di u Registru:

HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Policies \ Microsoft \ Windows

3- Selezziunà "New Dopu  KeyFacendu clic destro nant'à u cartulare Windows

4- Nome a nova chjave "AppCompat".

5- Avà, cliccate right-click nant'à "AppCompatè selezziunate "New Value> DWORD (32-bit)".

6- Nominate a chjave DWORD appena creata "AITEnable".

7- Questu hà da disattivà l'applicazione remota per l'applicazione in Windows 11. Se vulete attivà l'applicazione remotamente, sguassate a chjave DWORD "AITEnable" in u passu sopra.

Questu hè ! Pudete disattivà l'app remotamente in Windows 11 via Editore di Registru.

I dui metudi di sopra vi aiuterà à disattivà cumplettamente a funzione di cullizzioni di dati in u vostru PC Windows 11. Se vi importa di a vostra privacy, duvete disattivà App remota in Windows 11. Sè avete bisognu di più aiutu cù u seguimentu di l'app remota, fateci sapè in i cumenti sottu.

Articuli chì ponu ancu aiutà:

 Disattiva remotamente l'applicazioni specifiche in Windows 11:

Pudete disattivà remotamente l'applicazioni specifiche in Windows 11 usendu i paràmetri di privacy. Per disattivà una applicazione specifica remotamente, pudete seguità questi passi:

  •  Apertu Impostazioni Windows 11.
  •  Selezziunà "Privacy è Sicurezza" in u menu.
  • Andà à "Apps" in u menù latu.
  •  Navigate à l'app chì vulete disattivà remotamente.
  •  Cliccate nantu à Opzioni di l'applicazione.
  •  Cliccate nant'à Access Apps.
  •  Cliccate Edite sottu Accessu à l'Applicazione Remote.
  •  Disattiva u toggle per disattivà sta app remotamente.

Dopu avè disattivatu sta applicazione remotamente, i dati nantu à u so usu ùn saranu micca raccolti anonimamente. Pudete ritruvà sta app remotamente in ogni mumentu se decide di attivà a cullizzioni di dati d'utilizazione futura. Pudete ripetiri sti passi per disattivà remotamente l'altri app in quantu necessariu.

Possu disattivà remotamente tutte e mo app in Windows 11 in una volta?

Iè, pudete disattivà remotamente tutte e vostre applicazioni in u sistema operatore Windows 11 subbitu utilizendu paràmetri di privacy. Per fà quessa, pudete seguità questi passi:

1- Andate à Windows 11 Settings.

2- Selezziunà "Privacy and Security" in u menù.

3- Andà à "Applicazioni" in u menù laterale.

4- Scroll down to "Access to Apps" è toccu "Change" accantu à "Access Settings".

5- Andà à "Applicazione Remote" è girari lu cambia Per disattivà remotamente tutte e vostre app in Windows 11.

Dopu avè disattivatu questu toggle, i dati di l'usu di l'applicazioni ùn saranu micca raccolti in modu anonimu. Per piacè tenete in mente chì sta azione affetterà tutte e vostre app, ma pudete turnà in ogni mumentu se decide di attivà a cullizzioni di dati di usu di l'app in u futuru.

 

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu