I migliori 10 modi per sguassà una partizione di Drive in Windows XNUMX

Sè avete usatu u sistema operatore Windows per un tempu, pudete esse familiarizatu cù l'uttellu di gestione di discu. Disk Management hè u strumentu di gestione di partizioni originali per Windows 10 chì permette di creà, sguassà è unisce partizioni.

Ammettimu chì ci sò volte quandu vulemu urganizà partizioni di unità. Calchì volta vulemu caccià partizioni chì ùn avemu più bisognu di fà più spaziu per aumentà a dimensione di una altra partizione. Per simplificà u prucessu di gestione di partizioni, Windows 10 offre parechje strumenti.

Lista di i Top 10 Modi per Eliminà a Partizione di Drive in Windows XNUMX

In questu articulu, avemu da discutiri i modi per sguassà una partizione di unità esistenti in Windows 10. Allora, andemu à verificà i metudi.

1. Aduprà Disk Management

In questu metudu, useremu Disk Management Utility per Windows 10 per sguassà a partizione di l'unità. Just seguità qualchi di i passi semprici datu sottu.

Passu 1. Prima di tuttu, apre u Windows Search è scrivite Disk Management. Doppiu cliccà Crea è formate partizioni di u discu duru da a lista di l'opzioni chì appare.

Passu 2. Avà vi vede un screnu cum'è quì sottu.

Passu 3. Avà selezziunate u discu chì cuntene a partizione chì vulete sguassà. Dopu, fate un clic right nantu à a partizione chì vulete sguassà è selezziunate l'opzione "Sguassà u cartulare" .

Passu 4. Una volta fattu, cliccate nantu à u buttone "نعم" per cunfirmà l'azzione.

Què hè! Sò finitu. A partizione sguassata serà dispunibule cum'è Spaziu Unallocated. Pudete unisce u spaziu micca allocatu cù partizioni esistenti o creà una nova partizione.

2. Aduprà Powershell

Se ùn site micca cuntentu cù l'utilità di Gestione di Dischi, pudete sceglie di utilizà l'opzione PowerShell. Segui alcuni di i passi simplici dati quì sottu per sguassà a partizione di l'unità via Powershell.

Passu 1. Prima di tuttu, apre Start è cercate Powershell. Cliccate nant'à Powershell è selezziunate "Esegui cum'è amministratore".

Passu 2. In a finestra di Powershell, inserite u cumandamentu - Get-Volume. Questu hà da liste tutte e partizioni dispunibili.

 

Passu 3. Per sguassà una partizione, entre in u cumandimu -Remove-Partition -DriveLetter PARTITION-LETTER

essenziale: Sustituisce "PARTITION-LETTER" cù a lettera di a partizione chì vulete sguassà. Per esempiu -Remove-Partition -DriveLetter D

Entre u cumandamentu

Passu 4. Dopu, scrivite "Y" È appughjà Enter per cunfirmà l'eliminazione.

Què hè! Sò finitu. Questu hè cumu pudete sguassà una partizione di unità via Powershell.

Questu articulu hè nantu à cumu per sguassà una partizione di unità in Windows 10. Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi. Sì avete qualchì dubbiu in quantu à questu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu