Cumu aduprà SharePlay in iMessage in iPhone cù iOS 16

Prufittate di tutti i benefici di SharePlay senza avè da inizià una chjama FaceTime

Apple hà introduttu SharePlay cù iOS 15 è hè diventatu rapidamente un successu cù l'utilizatori. Permette di trasmette cuntenutu audio o video sincronizatu cù altre persone in una chjama FaceTime. Aghjunghje ancu cuntrolli cumuni à u mischju per fà una sperienza digitale più cullettiva.

Ma mentre a funzione era assai populari, parechji utilizatori vulianu avè una sperienza cumuna senza avè da fà una chjama FaceTime. iOS 16 rializà stu desideriu è porta SharePlay à iMessage.

Pudete avà mandà un ligame à SharePlay via iMessage à i media supportati, chì quandu cliccà inizià SharePlay o permettenu à l'altru participante di unisce se a riproduzione hè digià iniziata. Questu ùn hà micca iniziatu una chjama FaceTime è vi permetterà di chatter via iMessage mentre streaming media. Nanzu, SharePlay puderia esse cuminciatu solu dopu chì site digià in una chjama FaceTime.

Tutti l'utilizatori in a sessione ponu cuntrullà a riproduzione. Per l'applicazioni chì supportanu Picture-in-Picture, pudete ancu avè una sessione di streaming direttamente in l'app Messages.

Limiti di SharePlay

Ci sò qualchi limitazioni quandu vo vulete gudiri ogni media via SharePlay cù i vostri cuntatti.

  • Siccomu SharePlay trasmette audio simultaneamente à streaming media cù cuntrolli spartuti, micca tutti l'auriculari wireless o cablati sò supportati. Ancu s'ellu ùn hè micca annunziatu ufficialmente, pochissimi cuffie wireless eccettu quelli fabbricati da Apple è Beats sò supportati.
  • Se a persona principia in streaming media nantu à una piattaforma pagata o usa un serviziu basatu in abbunamentu, altri participanti anu ancu avè abbonamenti individuali à a stessa piattaforma. Altrimenti, in ordine di SharePlay successu, ch'elli vi tuccherà à accede à l 'app / media.
  • Puderete micca esse in gradu di SharePlay successu se certu cuntenutu ùn hè micca dispunibule in i paesi di l'altri participanti per via di restrizioni geografiche.
  • Tutti i participanti devenu esse in iOS 16 per avè una sessione di SharePlay cù iMessage. Sè vo aduprate iOS 15, pudete solu SharePlay via FaceTime.

Sparte un ligame SharePlay cù un cuntattu via iMessage è inizià una sessione di SharePlay hè una navigazione simplice quant'è. Inoltre, postu chì SharePlay hè cumplettamente sincronizatu, un cuntattu pò saltà ghjustu à mezu à una riproduzione se avete digià principiatu streaming media.

Prima, vai à una di l'applicazioni supportate chì vulete trasmette in streaming durante una sessione di SharePlay. Una volta chì avete navigatu à i media chì vulete trasmette, cliccate nantu à u Menu Azioni (o u buttone Share) per cuntinuà. Per vede u prucessu in questa guida, useremu l'app Spotify.

Avà, da u menu overlay, cliccate nantu à l'opzione More per cuntinuà. Questu averebbe torna una finestra di overlay nantu à u vostru schermu.

Poi cliccate nant'à u buttone "SharePlay" à cuntinuà. Questu hà da apre un menu overlay induve pudete sceglie cumu vulete fà a vostra sessione di SharePlay, vale à dì s'ellu vulete usà Messaggi o FaceTime.

Da a lista di overlay, prima, aghjunghje u cuntattu (s) chì vulete avè una sessione di SharePlay. Truvate un cuntattu in u campu A è cliccate nantu à u risultatu per aghjunghje. Truvate più cuntatti se vulete aghjunghje più participanti à a sessione.


Una volta aghjustatu i participanti destinati, cliccate nantu à u buttone Missaghji in u fondu per inizià a sessione nantu à i missaghji. Se u buttone Missaghji hè inattivu, e persone chì invitate à a sessione ùn anu micca u dispositivu o sistema operatore supportatu. Cliccate "FaceTime" per inizià una sessione di SharePlay nantu à una chjama FaceTime. A cuntrariu di sopra, ùn avete micca esse veramente in una chjama FaceTime per pudè SharePlay.


L'app Missaghji si apre è u ligame à a vostra sessione di SharePlay serà digià in a casella di Missaghji. Se vulete, pudete aghjunghje un missaghju cù u ligame. Poi appughjà u buttone "Send".

Tutti i destinatari ponu avà solu cliccà nantu à u ligame spartutu è unisce à a sessione di SharePlay. Una volta chì a sessione hà iniziatu, apparirà una barra superiore chì s'assumiglia à una chjama FaceTime cù cuntrolli per chatte cù Messaggi, inizià una chjama FaceTime, o sparte a vostra schermu per gestisce a sessione. Pudete ancu gestisce i participanti di sessione da quì. Per finisce una sessione di SharePlay, basta à cliccà u buttone Fine (X).

Cumincià una sessione di SharePlay da una chjama FaceTime

Cum'è prima, pudete ancu inizià una sessione di SharePlay ghjustu à mezu à una chjama FaceTime. Tuttavia, in iOS 16, tutte l'applicazioni chì supportanu SharePlay seranu listate direttamente in a tabulazione "SharePlay".

Quandu fate una chjama FaceTime, tocca l'opzione "Share my screen". Dopu, vai avanti è tocca l'app chì vulete usà per u streaming di media. Per u spettaculu, useremu l'app Music.

Avà, da l'app Musica, andate à a canzone è toccu nantu à ella per ghjucà è streaming in SharePlay.

Questu hà da inizià u flussu di SharePlay in tutti i dispositi di i participanti. L'app Musica mostrarà ancu u numeru tutale di persone chì stanu à sente.

Per finisce una sessione di SharePlay, cliccate nant'à u buttone "SharePlay" nantu à a barra di u toccu è culpisce l'opzione "End SharePlay" per cuntinuà.

Se vulete finisce a sessione di SharePlay solu per voi stessu, cliccate nantu à l'opzione "End Only for Me". Altrimenti, per finisce per tutti i participanti, cliccate End for All.

Hè tuttu. SharePlay in iOS 16 hè più còmuda chè prima, chì vi permette di inizià una sessione senza mancu fà una chjama FaceTime. Avà, pudete gode di l'esperienza di streaming i vostri spettaculi preferiti o d'ascoltà a musica inseme senza e sfumature di una telefonata, s'ellu hè ciò chì galleghja nantu à a vostra barca. È ogni volta chì vulete FaceTime, pudete facilmente inizià a chjama da a barra di strumenti SharePlay.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu