Aduprate Windows 10 Safe Mode per riparà l'urdinatore

Aduprate Windows 10 Safe Mode per riparà l'urdinatore

 

Certi utilizatori consideranu Windows 10 Safe Mode un strumentu essenziale per elli in i casi induve u so urdinatore hè infettatu cù malware o malfunzionamentu per via di prublemi di discu duru o in certi casi, u modu sicuru pò esse l'unicu modu per accede à u vostru urdinatore. Pudete esse sorpresu da l'apparizione di u screnu blu in Windows 10 è a difficultà di uperà u dispusitivu è pudete pruvà à riparà Windows per risolve i prublemi, ma u cumandamentu ùn funziona micca, è dunque Windows 10 in modu sicuru furnisce a capacità di ritruvà. à u puntu di sistema precedente chì travagliava nantu à u puntu precedente induve l'urdinatore travagliava in una manera bè.

 Cosa hè u Modu Safe?

Modu sicuru in Windows 10 travaglia cù u più bassu settore di servizii è prugrammi speciali per Windows, è ùn sò micca eseguiti prugrammi installati di terzu, vale à dì hè una finestra di u sistema operatore chì hè limitata à ciò chì hè necessariu solu.

Qualchidunu usanu u modu sicuru cum'è un modu per sguassà i prugrammi chì causanu qualchì problema, cum'è malware, è ancu furnisce un ambiente faciule per ricuperà i cunduttori è aduprà strumenti specifichi di risoluzione di prublemi.

Funzione Ripristina sistema: Questa hè probabilmente a funzione più impurtante per mè personalmente per u modu sicuru in Windows 10 induve possu vultà à una situazione induve u dispusitivu travagliava per mezu di una funzione di restaurazione di u sistema chì vi pò furnisce quandu hè impussibile accede à u sistema o sistema Windows. Consiste. Sta funziunalità hè di curriri 100% è risturà u statutu urdinatore. Duvete entre in modu sicuru.

Entre in Windows 10 Modu Safe

Se ùn truvate micca un modu currettu per spiegà cumu accede à u vostru sistema, pudete aghjustà i paràmetri di u Modu Safe per entra in modu sicuru è risolve i prublemi, è u sistema operatore deve esse automaticamente in Modu Safe s'ellu si crash più d'una volta mentre prova di boot. Windows normalmente, è pudete eseguisce manualmente in questu modu:

 

Prima: Aduprate u screnu Accessu di Windows:

  • Mantene premutu u buttone Shift mentre riavvia.
  • Cliccate Esplora, dopu Opzioni Avanzate, Play Settings, dopu Restart.
Utilizà Windows Windows 10 Modu Safe

 

Utilizà Windows Windows 10 Modu Safe

 

Utilizà Windows Windows 10 Modu Safe

 

Utilizà Windows Windows 10 Modu Safe
  • Dopu à riavvia, truverete parechje opzioni, allora truverete a quarta opzione in Modu Safe in Windows 10 o pressu F4 da u teclatu per entre in Modu Safe.

Siconda: via paràmetri

  •  Press u buttone Windows cù u buttone "I" nantu à u teclatu per apre a finestra di paràmetri.
  •  Se u primu passu ùn hà micca travagliatu, cliccate nantu à u menu Start è dopu cliccate Settings.
  • Sceglite l'aghjurnamentu, a sicurità è a restaurazione.
  • Aprite i paràmetri di restaurazione.
  • Sottu l'opzione Advanced Play, sceglite Restart Now
  • Repetite i stessi passi in u primu mètudu

 

Windows 10 Modu sicuru: Cumu aduprà per riparà u vostru urdinatore?

Dopu avè eseguitu Windows in modu sicuru, pudete eseguisce alcune attività di mantenimentu di u sistema operatore è di risoluzione di prublemi per u vostru urdinatore per operare nurmale, cumprese:

  1. Ricerca di malware: Aduprate u software anti-virus per circà è sguassà malware in modu sicuru, postu chì pò esse impussibile di sguassà u malware in u modu standard, cum'è alcuni di elli ponu esse in sfondate.
  2. Accendete a Restaurazione di u Sistema: Se u vostru urdinatore funziona bè ma hè inestabile, pudete restaurà u sistema in una copia salvata prima, è pudete gode di servizii Windows stabili in modu sicuru.
  3. Disinstallazione di i prugrammi appena stallati: Se avete installatu un prugramma di pocu tempu è hà causatu l'apparizione di a schermu blu, pudete sguassà da u pannellu di cuntrollu è ripigliate u vostru urdinatore in modu normale dopu à sguassà u prugramma.
  4. Aghjurnate e definizioni di u dispositivu: Assumindu chì i cumpunenti hardware causanu inestabilità di u sistema, pudete vulete scaricà è installà i drivers aghjurnati da u situ web di a cumpagnia in Windows 10 Modu Safe per assicurà l'efficienza.
  5. Fixing crashes: Se u vostru urdinatore hè di solitu inestabile, ma hè operatu nurmale in modu sicuru, ci hè prubabilmente un prublema cù u software chì provoca u vostru urdinatore à crash.

 Cumu esce da u modu sicuru in Windows 10?

Sè avete bisognu di esce da u Modu Safe, tuttu ciò chì deve fà hè riavvia u vostru dispositivu senza fà nunda, ma s'ellu ùn funziona micca, seguitate sti passi:

  • Press u logu Windows cù u buttone R.
  • Type MSConfig in a casella aperta è appughjà OK.
  • Selezziunà a tabulazione Boot.
  • Sottu Opzioni di Boot, desmarcate a casella Modu sicuru.

 Sintesi di l'articulu

Windows 10 Safe Mode resta una di e funzioni più impurtanti per salvà u vostru urdinatore in l'absenza di un boot è mantene sta funzione, assicuratevi sempre chì a funzione di restaurazione di u sistema hè attivata è assicuratevi chì u sistema di punti di risturazione hè guardatu ogni settimana cusì pudete turnà à i vostri schedari ancu s'è u sistema hè dannatu

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu