Cumu vede una lista di tutti i driver installati in Windows 10
Cumu vede una lista di tutti i driver installati in Windows 10

Sè avete usatu Windows 10 per un tempu, pudete sapè chì u sistema operatore vene cun centinaie di driver generici. A causa di i driver generici, l'utilizatori ùn anu micca bisognu di stallà manualmente i driver per ogni dispusitivu cunnessu.

Windows 10 ricunnosce automaticamente u hardware fora di a scatula è stalla u driver genericu. Dunque, in a maiò parte di i casi, ùn avete micca bisognu di stallà ogni driver per i dispositi cunnessi. Tuttavia, ci sò volte quandu Windows 10 ùn riesce à detect u dispusitivu.

Avete bisognu di installà i drivers di terzu o OEM per utilizà u dispusitivu à u so pienu potenziale in un tali casu. Inoltre, qualchì volta hè megliu aderisce cù i driver OEM piuttostu cà u software genericu furnitu da Microsoft perchè permette di utilizà tutte e funzioni chì u hardware offre.

Siccomu i cunduttori di u dispositivu sò unu di i motivi principali chì u vostru urdinatore funziona à un rendimentu perfettu oghje, avè una lista di tutti i cunduttori installati pò esse utile per tutti. Cù a lista di i cunduttori di u dispositivu, pudete facilmente sapè se un dispositivu usa un driver genericu o un driver OEM.

Dui manere di vede una lista di tutti i driver installati in Windows 10

Micca solu questu, ma pò ancu aiutà à risolve alcuni prublemi cunnessi à u driver. Allora, in questu articulu, avemu da sparte un tutoriale passu à passu nantu à cumu vede tutti i driver installati in Windows 10. Cuntrollamu.

Vede da u Manager di Dispositivi

Pudete accede à u Manager di Device per vede tutti i drivers installati in Windows 10. Allora, seguitate alcuni di i passi simplici dati sottu.

Passu 1. Prima di tuttu, apre u Manager Device nant'à u vostru PC. Per fà questu, apre a ricerca di Windows è scrive "Manager di i dispositi" . Dopu apre u Manager Device da a lista.

Passu 2. In Device Manager, cliccate Menu una offerta è selezziunate una opzione "Hardware per Driver" .

Passu 3. Avà puderete vede tutti i driver installati in u vostru Windows 10 PC.

Passu 4. Per vultà à a vista predeterminata, tocca Menu " un'offerta" è selezziunate una opzione "Dispositivi per tipu" .

Què hè! Sò finitu. Questu hè cumu pudete aduprà Device Manager per vede una lista di tutti i driver installati.

Vede i driver installati via Command Prompt

In questu metudu, useremu Command Prompt per vede tutti i driver installati. Prima, seguitate qualchi di i passi simplici datu quì sottu.

Passu 1. Prima, apre u menu Start, è scrive " CMD . Fate un clic right in Command Prompt, è selezziunate "Esegui cum'è amministratore".

Passu 2. À u prompt di cumanda, copia è incollà u cumandimu è appughjà u buttone Enter

Driverquery

Passu 3. U cumandamentu sopra vi elencu tutti i cunduttori dispunibuli in u vostru urdinatore.

Què hè! Aghju finitu. Questu hè cumu pudete vede tutti i driver installati in Windows 10 via CMD.

Allora, sta guida hè tutta nantu à cumu vede tutti i driver installati in u vostru urdinatore Windows 10. Spergu chì questu articulu vi hà aiutatu! Per piacè sparte ancu cù i vostri amichi. Sì avete qualchì dubbiu in quantu à questu, fateci sapè in a casella di cumenti sottu.