Chì ghjè un APK, è pò esse scaricatu in modu sicuru?

"APK" hè un termini assai cumuni in u mondu Android, è hè una parte più impurtante di u sistema upirativu Android. Avemu da sparte qualchì infurmazione nantu à i fugliali APK, vi mostrarà cumu installallu in u vostru dispositivu Android, è cumu per verificà s'ellu hè sicuru di scaricà.

Chì ghjè un schedariu APK è à chì serve?

APK, chì hè l'abbreviazione di "Android Package Kit" è qualchì volta chjamatu "Android Application Package", hè u furmatu di fugliale utilizatu per l'applicazioni in i dispositi Android. Un schedariu APK hè un schedariu ZIP specializatu chì cuntene tutte e dati necessarii per installà una app in un dispositivu Android, cumpresu u so codice, l'assi è e risorse. Pensate à questu cum'è un schedariu EXE in Windows.

Finu à l'Aostu 2021, APK era u formatu standard per a publicazione è a distribuzione di app Android in Google Play Store. Allora, Google hà introduttu Formatu AAB (Pacchettu Applicazioni Android) , chì delega u prucessu di creazione APK. L'AAB sò avà u formatu necessariu per i sviluppatori per carica e so app in Play Store. Allora, cumu sò sempre utili i schedari APK?

L'AAB ùn anu micca rimpiazzatu i schedari APK. In fatti, u pacchettu di l'applicazione creà File APK specificamente per u vostru dispositivu. I schedari APK facenu ancu più faciule per installà app da fonti diverse da Play Store. Permette di scaricà l'aghjurnamenti chì ùn sò micca stati liberati in u Play Store, installà e versioni antichi di l'applicazioni, è installate l'applicazioni eliminate o l'applicazioni chì ùn sò micca stati appruvati per u Play Store.

I sviluppatori devenu aderiscenu à e pulitiche di u prugramma di sviluppatore di Google Play è l'accordi di distribuzione di sviluppatori per pubblicà e so app in Google Play Store. in oltre, Aduprate Google Play Protect , chì esegue cuntrolli di sicurezza prima di scaricà app. Dunque, l'applicazioni installate da Google Play Store sò generalmente sicuru.

Tuttavia, quandu installate manualmente una app utilizendu un schedariu APK, saltate i protokolli di sicurezza è pudete installà un schedariu maliziusu senza a vostra cunniscenza. Per prevene l'infezzione pussibule, scaricate sempre i fugliali APK da u situ ufficiale di u sviluppatore. Se sceglite una altra fonte, assicuratevi chì hè fiduciale. Pudete ancu Aduprà strumenti cum'è VirusTotal per assicurà chì u schedariu hè sicuru prima di scaricà lu.

U scaricamentu di i fugliali APK hè legale solu quandu uttene da u situ ufficiale. Utilizà un situ web di terzu, chì pò avè cambiatu u schedariu APK per accede à e funzioni premium, hè una violazione di e lege di copyright. Inoltre, scaricamentu di copie pirate o pirate di l'applicazioni senza l'accunsentu di u sviluppatore hè assai immorale.

Cumu installà u schedariu APK in Android

installà File APK in Android Prima, scaricallu da una fonte di fiducia. Dopu toccu u schedariu telecaricatu per apre.

Pudete riceve un promptatu chì indica chì l'applicazioni da sta fonte ùn sò micca permesse per ragioni di sicurezza; In stu casu, cliccate nant'à "Settings".

Dopu, attivate u toggle accantu à "Permette permessu" è cliccate "Installa".

Permette a stallazione di finisce, è truverete l'app cù e vostre altre app installate.

Pudete installà un schedariu APK in iPhone, iPad, o macOS?

Mentre Android usa i fugliali APK per installà l'applicazioni, iOS si basa in un furmatu diversu chjamatu IPA (iOS App Store Package). Dunque, i schedari APK ùn sò micca cumpatibili cù iOS o iPadOS è ùn ponu micca esse aperti nantu à queste piattaforme. In listessu modu, macOS ùn sustene micca i schedari APK, ancu s'ellu pudete ancu aduprà emulatori per eseguisce, cunsiderendu i risichi potenziali implicati.

Avà chì vi capisce chjaramente i schedari APK, vi deve esse capaci à stallà elli nant'à u vostru aparechju Android cun cunfidenza. Tutti dui APKMirror و APKPure Dui fonti di fiducia ospitanu i fugliali APK chì sò sicuri per installà. Se ùn pudete truvà micca u schedariu APK nantu à a fonte ufficiale, pudete aduprà sti dui siti per scaricà.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu