Cumu vede ciò chì occupa u vostru almacenamentu Google

Sè vo avete un contu Google, hè impurtante guardà un ochju à i vostri bisogni di almacenamiento. Se ùn avete micca, pudete micca esse capace di aghjunghje novi schedarii Drive . O pudete piantà di riceve novi email senza sapè ciò chì succede! Iè.
E postu chì u vostru spaziu di almacenamentu in Google hè spartutu in Drive, Gmail è Google Photos, i vostri dati pò esse occupanu più spaziu di almacenamentu di ciò chì pensate. Dunque, quì hè un modu faciule per verificà u vostru spaziu di almacenamentu Google per guardà u vostru usu.

Principià apre u navigatore nant'à u vostru Mac o PC è visita mail.google.com .

 Una volta ci site, accede à a pagina di login familiare cù u vostru contu Google:

Quandu caricate u vostru email, fighjate in u fondu à manca di a pagina per avè una panoramica di u vostru spaziu di almacenamento di Google è l'usu attuale, cum'è mostratu da a casella rossa in a screenshot sottu: Comu pudete vede, ùn aghju micca aduprà assai di spaziu in stu contu, cusì vi sarà bonu per un tempu.

 Sè vo site à pocu pressu, pudete clicà u buttone Gestisce sottu à e vostre statistiche di almacenamento, chì vi darà un graficu à torta per fighjà u vostru usu di almacenamento è l'opzioni pagate per aumentà. Se aduprate parechji servizii di Google, pudete vede un spartitu di quantu almacenamentu chì ognuna di elli sta aduprendu toccu u buttone View Details mostratu in a screenshot sopra. Questu vi mostrarà esattamente quantu spaziu Drive, Gmail è Google Photos utilizanu, cù infurmazioni supplementari nantu à u vostru pianu di almacenamentu attuale.

Indipendentemente, fate un ochju à ciò chì utilizate, è pianificate in cunseguenza! Hè megliu aghjurnà à un pianu pagatu uni pochi di mesi prima di ghjunghje à u vostru limitu cà di smette di riceve email senza sapè perchè. A menu chì ùn vi pare micca una vacanza ... cum'è mi piace. Ah, un ghjornu o dui senza un novu email. Ùn possu mancu imagine.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu