Chì ghjè a diffarenza trà M1, M1 Pro è M1 Max d'Apple?

Chì ghjè a diffarenza trà M1, M1 Pro è M1 Max d'Apple ?:

Da uttrovi 2021, Apple produce avà trè chips Apple Silicon basati in ARM per l'usu in iPads, desktop Mac è laptops: M1, M1 Pro è M1 Max. Eccu un sguardu à e sferenze trà i dui.

Capisce Apple Silicon

L'M1, M1 Pro è M1 Max appartenenu tutti à a famiglia di chipset Apple Silicon. Questi chips utilizanu una architettura basata in ARM Efficienza energetica (a cuntrariu di l'architettura x86-64 utilizatu nantu à i Mac non-Apple Silicon) postu in sistema nantu à un pacchettu di chip (SoC) cù siliciu specializatu per altre attività cum'è gràfiche è machine learning. Questu facenu i chips M1 assai veloci per a quantità di putenza chì utilizanu.

I prudutti Apple iPhone, iPad, Watch è Apple TV utilizanu chipsets basati in ARM cuncepiti da Apple anni fà. Cusì cù Apple Silicon, Apple si basa nantu à più di una dicada di sperienza di cuncepimentu di hardware è u software originale attornu à l'architettura ARM, è a cumpagnia pò avà purtà quella sapè fà à i Mac. Ma ùn hè micca esclusivu à u Mac, postu chì certi iPads utilizanu chips M1 ancu, pruvendu chì Apple sparte avà a so cumpetenza basata in ARM in a maiò parte di i so prudutti.

L'architettura ARM (Acorn Risc Machine) hè urigginatu in u 1985 cù un chip ARM1 , chì includeva solu 25000 transistori chì utilizanu u 3 µm (3000 nm). Oghje, l'M1 Max imballa 57.000.000.000 di transistori in un pezzu simili di siliciu utilizendu un prucessu. 5 nm . Avà hè u prugressu !

 

M1: u primu chip di siliciu di Apple

era un sistema Apple M1 On a chip (Soc) hè a prima entrata d'Apple in a serie di chip Apple Silicon, chì hè stata introdutta in nuvembre 2020. Imballa core CPU è GPU cù Architettura di memoria unificata Per un rendimentu più veloce. U stessu SoC include nuclei proprietarii di Neural Engine per accelerà l'apprendimentu machine, i motori di codificazione è decodificazione di media, un controller Thunderbolt 4, è Enclave sicura .

Da ottobre 2021, Apple usa attualmente u chip M1 in MacBook Air, Mac Mini, MacBook Pro (13-inch), iMac (24-inch), iPad Pro (11-inch) è iPad Pro (12.9-inch) .

  • l'introduzione: 10 di nuvembre di u 2020
  • core di CPU: 8
  • core GPU: finu à 8
  • Memoria unificata: finu à 16 GB
  • Nuclei di motoneurone: 16
  • Numero di transistor: 16 miliardi
  • l'operazione: 5 nm

M1 Pro: Un chip putente di gamma media

S'ellu ùn era micca per l'M1 Max, l'M1 Pro di gamma media seria prubabilmente salutatu cum'è u rè di chips per laptop. Migliora significativamente l'M1 aghjunghjendu supportu per più core CPU, più core GPU, finu à 32 GB di memoria unificata, è larghezza di banda di memoria più veloce. Supporta ancu dui display esterni è include un codificatore è decodificatore ProRes , chì hè grande per i prufessiunali di produzzione video. In fondu, hè più veloce chì l'M1 (è più capace), ma più lento ca l'M1 Max.

Da uttrovi 2021, Apple usa attualmente u chip M1 Pro I mo mudelli sò 14-inch è 16-inch da MacBook Pro. Hè prubabile di fà ancu in i desktop Mac (è forse ancu iPads) in u futuru.

  • l'introduzione: 18 ottobre 2021
  • core di CPU: finu à 10
  • core GPU: finu à 16
  • Memoria unificata: finu à 32 GB
  • Nuclei di motoneurone: 16
  • Numero di transistor: 33.7 miliardi
  • l'operazione: 5 nm

M1 Max: Una bestia di siliciu

Da uttrovi 2021, u M1 Max hè u SoC più putente chì Apple hà mai custruitu. Doppia a larghezza di banda di memoria è a memoria massima unificata di l'M1 Pro è permette finu à 32 core GPU cù a qualità grafica avanzata di un chip laptop chì Apple dice chì hè. Cum'è GPU discrete d'avanguardia - tuttu cù menu putenza. Supporta quattru schermi esterni, include codificatore è decodificatore ProRes integratu, è include nuclei di mutore neurale integrati, un controller Thunderbolt 4, è regioni sicure.

Cum'è l'M1 Pro, da uttrovi 2021, Apple usa attualmente u chip M1 Max in questu Modelli MacBook Pro 14-inch è 16-inch . Aspettate chì stu chip vene à i computer desktop Mac in u futuru.

  • l'introduzione: 18 ottobre 2021
  • core di CPU: finu à 10
  • core GPU: finu à 32
  • Memoria unificata: finu à 64 GB
  • Nuclei di motoneurone: 16
  • Numero di transistor: 57 miliardi
  • l'operazione: 5 nm

Qualessu duvete sceglie ?

Avà chì avete vistu i trè chips Apple M1, sè vo site à cumprà un novu Mac, quale duvete sceglie ? À a fine, tuttu vene à quantu pudete permette di gastru. In generale, ùn vedemu nisun inconveniente per ottene un Mac cù u più cavallu pussibule (in questu casu, un chip M1 Max high-end) se i soldi ùn sò micca ughjettu.

Ma, sè vo site nantu à un budgetu, ùn disperate micca. Da uttrovi 2021, finu à u segmentu "bassu" M1 superà A maiò parte di i CPU basati in Intel è AMD sò un core unicu in u rendiment è probabilmente li superanu assai in rendiment per watt. Allora ùn pudete micca sbaglià cù alcunu di i Mac basati in M1. U M1 Mac Mini in particulare Di grande valore .

I prufessiunali in l'apprendimentu automaticu, gràficu, film, TV, o produzzione di musica prubabilmente turnaranu à i chip M1 Pro o M1 Max high-end se volenu u più putere. I Mac high-end precedenti sò stati bestie in quantu à u prezzu altu, u calore estremu, o u rumore estremu, ma suvinemu chì i Mac basati in M1 Max ùn venenu micca cù questi scambii (ancu se i recensioni ùn sò micca stati liberati ancu. ).

Per tutti l'altri, cù un Mac basatu in M1 avete sempre una macchina assai putente è capace, soprattuttu s'ellu avete unu. Un veru software Apple Silicon per accende. Qualunque sia a strada chì decide di andà, vi sentite chì ùn pudete micca permette di perde - finu à chì pudete permette - chì hè raru in a tecnulugia in questi ghjorni. Hè u tempu ghjustu per esse un fan Apple.

Parienti cuntenuti
Publicate l'articulu nantu à

Aghjunghje un cummentariu